Jan 2, 2012

KECOH LIVE - RIBUAN WANITA SERANG SHAHRIZAT!!







Perhimpunan yg dihadiri lebih dari 2000 org ini berlangsung di Wangsa Maju.

Ianya benar2 mengejutkan ramai pihak dan dapat disimpulkan momentum kekuatan Wanita Malaysia sejak Shahrizat diserang btubi2 dari pihak lawan mahupun dlm parti sendiri.

Nantikan liputan penuh selepas ini. 

UPDATE - Artikel Penuh :
HIMPUNAN 10RIBU PRO SHAHRIZAT - MUSLIMAT PAS HADIR MAHU PERANG ZURAIDA!!?



Published with Blogger-droid v2.0.2

4 comments:

Anonymous said...

Elok la kalau dah ade sokogn sedemikian...ingat belum tentu anda dapat memenangkan BN dalam pilihanraya atas apa yang berlaku pada NFC... Esok blh kumpul 10 ribuj orang kalau dapatna dari seluruh malaysia..bagi saya UMNO harus nampak benar-benar bersih dan dan perlu membersihakan semua ahlinya yang terpalit dengan masalah...250 juta bang bukan sikit ooiiiii...

Anonymous said...

Utk Anon diatas yg bermata batu sebelah, dan telinga tersumbat pekak sebelah.

di Kelantan RM600 juta 'duit rakyat' utk bekalan air bersih kpd rakyat Kelantan, hancus masuk poket. Kalau seleweng tau kemana, ini terus sunyi sepi tak berbunyi langsung bila disuruh bentangkan akaun penggunaan. Masuk dlm kantung org berjubah berserban tu!

di Selangor beratus juta RM 'duit rakyat' utk baikpulih jalanraya bagi kemudahan rakyat, sehingga setengah tempat berlubang dalam sampai buaya boleh buat sarang, bila diketengahkan oleh rakyat, MB bukan hanya gagap nak bagitau kemana pergi, tapi terus BISU nak berkata.

INI BARU 2 CONTOH, konon2nya 'duit rakyat' diuruskan dgn sempurna oleh org2 PR dari Negeri2 Berkebajikan.

Kalau nak komen bagi contoh dikedua-dua pihak, kerajaan dan pembangkang yg berkebajikan, baru adil namanya ...

RM250 juta tu SPRM dah pun jalankan siasatan, yg 2 diatas tu tunggu Tuhan buat pertuduhan dan jatuhkan hukuman ke?

Nam Ron said...

Orang nak tengok lembu ada jambul bercakap!....kahkahkah

Anonymous said...

kahkahkah apa Nam Ron oi,

Bila bapak BABI tu dah dipasong kotenya, anak2 babi yg berkeliaran kat blog2 pro-BN ni siapa yg nak bagi makan nanti? Mati kelaparan lah jawabnya.

Powered by Blogger.