Jan 27, 2012

JINGGAY 13 - HARGA BRG. NAIK SBB. ANWAR PROMOTE ISU GAY DI DUNIA!!







Hari ini Jinggay 13 buat Media Statement. 1 Persoalan sebelum mengungkap isu yang mereka ketengahkan. Sangat tidak bermoral etika politik pembangkang apabila mengikhtiraf kenyataan media blogger2 mereka yang bak sampah dibuang setelah itu dikutip pemimpin mereka dek kerana kehausan wang.

Pulak tu. Siap adakan sidang media khas pula. Terus menerus cuba memburukkan Pemimpin2 Kerajaan dan keluarga mereka tanpa usul periksa dan bukti kukuh. Samalah mcm salah seorang Pemimpin Wanita PKR yang tak perjuangkan wanita pun.



 
Mak Lampir Zuraida cuba memburukkan NFC sehingga overdose mengambil kesempatan memburuk2 kan Shahrizat secara peribadi. Sehingga 'ditegur' secara berkias oleh Muslimah PAS sendiri.

Isu Isteri PM Rosmah Mansor seperti biasa dijadikan alat dan batu loncatan memburukkan Kerajaan. Lantas didakwa Rosmah membelanjakan wang kurang dari RM150 Ribu sepanjang percutian di Sydney. 

Kini Jinggay 13 sedang menjalankan siasatan bodoh mereka khas buat Rosmah. Akan tetapi, paling tak logiknya apabila kenyataan media mereka ada menyebut, "Tatkala harga kawalan Negara semakin meningkat secara mendadak sehinggakan di luar kawalan kerajaan."


 Sejak bila pula harga barang kawalan Negara meningkat secara mendadak. Barang2 keperluan bukan sahaja masih terkawal malah Kerajaan memberi inisiatif membuka Kedai Rakyat 1Malaysia sebagai alternatif utama pengguna2 di Malaysia. Itupun cuba diburuk2kan Jinggay 13.

Harga minyak Negara juga masih dalam keadaan terkawal terutamanya harga Minyak bagi RON95 jika dibandingkan dengan zaman kepimpinan Pak Lah.


Isu harga barang ini bukan isu pokok sebenarnya. Ianya sengaja diapi2 kan Jinggay 13 yang tak pernah pun membeli belah di kedai2 yang lebih murah harganya untuk menaikkan kemarahan terhadap rakyat.

Jinggay 13 sebenarnya bakal menjatuhkan imej Anwar sendiri yang kononnya mahu fokus menyerang isu prinsip mengatasi Moral. Walhal banyak isu sebenarnya akhirnya merupakan serangan moral, yang bercanggah dengan prinsip mereka.



Nak serang moral, cakap sahaja. Tak payah berdolak dalik. Kerana apa berdolak dalik? Kerana moral Pemimpin mereka iaitu Anwar sendiri semakin terpesong. Setelah mendapat liputan dunia memberi pandangan mengenai isu Seks Songsang iaitu Gay dan Lesbian.




Nak juga tahu. Anwar buat konvoi seluruh dunia memburukkan Kerajaan, berapa belanja yang beliau dan parti PKR sendiri telah digunakan? Atau ada guna wang Kerajaan Negeri Selangor? Ala, kalau bab mereka, semuanya fitnah.

Belum jadi Kerajaan dah jelajah pelusuk Negara mengalahkan Pemimpin sesebuah Kerajaan yang sudah pasti menggunakan wang Kerajaan kerana ianya lawatan Kerja. Pula tu. Dok bicara soal yang memalukan seperti isu penggubalan undang2 Gay.  Persoalannya, Anwar guna wang dari mana ya untuk berkunjung di pelusuk dunia?

0 comments:

Powered by Blogger.