Jan 8, 2012

HASAN ALI - INJIL TEKNOLOGI SOLAR ADA DLM. SIMPANAN KHALID SAMAD!!?







Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) mempunyai bukti sejenis radio rakaman menggunakan tenaga solar yang dimuatkan dengan cerita-cerita Kristian atau disebut ‘Solar Powered Handheld Talking Bible’ - yang didakwa digunakan untuk mermutadkan umat Islam - dalam milik mereka, kata ahli exco kerajaan negeri Selangor Datuk Hasan Ali.

Apabila ditanya jika sama ada tindakan akan diambil berdasarkan bukti-bukti itu, ahli exco yang exco yang bertanggungjawab terhadap hal ehwal Islam itu enggan mengulas lanjut.

"Bukti-bukti ini dimiiki JAIS. Setakat ini tiada tindakan lagi.

"Sama seperti dalam kes DUMC, kami belum memutuskan apa-apa tindakan lagi," kata Hasan (kiri) pada sidang media selepas Perhimpunan Sejuta Umat Selamatkan Akidah (HIMPUN) di Seremban hari ini.

"Tetapi bukti penting di sini ialah pengakuan orang-orang yang terlibat dalam cubaan memurtadkan umat Islam.

"Saya terpasa kemukakan bukti daripada penduduk yang terlibat, tetapi saya tidak pasti jika saya akan berjaya atau tidak kerana orang-orang ini enggan tampil dan mengakuinya secara terbuka," kata Hasan.

Walau bagaimanapun, Hasan engan melayan soalan lanjut wartawan berhubung ucapannya yang mendakwa bahawa orang-orang Kristian telah menyelinap ke masjid-masjid dengan memakai jubah dalam usaha untuk merapati umat Islam dan mengkristiankan mereka.

Pemimpin PAS kontroversi itu meninggalkan majlis berkenaan secara tiba-tiba sebelum Malaysiakini sempat mengajukan soalan tambahan.

4 comments:

Anonymous said...

marilah kita sama-sama berdoa, semoga golongan peliwat yang suka menimbulkan fitnah dan pembohongan serta mereka yg bersubahat diturunkan BALA oleh Yang Maha Esa...Amin...

Anonymous said...

Subhanallah... Harap Hassan Ali dapat memperjuangkan Islam.. Ini mungkin tiada kena mengena dengan situasi politik di Malaysia... Tapi harap parti politik tak masuk campur macam kat DUMC tu supaya Hassan Ali dapat berjuang menegakkan syariat Islam.. Bukalah mata dan hati kamu untuk Islam..

Anonymous said...

Yang hairan nya nampak macam Hassan Ali sahaja yang bersungguh dari PAS.. yang lain lain tu macamana.. Nak jadi kaki bodek ke.. Tak payahlah nak bodek PKR dan DAP... PAS mempunyai kekuatan yang hampir sama dengan gabungan dua parti tu.. Buatlah apa dahaja yang kamu hendak untuk tengakkan Islam.. Kalau tak ada PAS maka tiadalah kekuatan PR.. Ni belum menang PRU pun dah nampak PAS dah kena control semata mata untuk menjaga hati DAP dan PKR walaupun mempunyai kekuatan yang sama jika dibanding dengan dua parti itu.. Tak tahulah nanti bila dah menang PRU13... Nak kata dia patut jadi PM takut...

Anonymous said...

One aspect that creates dslr dslrs more advanced than the usual point not to mention throw is usually the ability to modification camcorder improved lenses. Not any couple of pictures may ever in your life turn out to be alike. Every single circumstance in addition to scenario changes, why am i could you intend to use the identical lens again and again? It will not provide you with the top quality not the effects you like. Let me discuss with you basic principles from surveillance camera accessories and once to make use of each kind have.

The majority of people believe a wide-angle webpage is perfect for panorama game. Though this is really genuine, the particular wide-angle standard zoom lens is more flexible than it could seem. That website should inevitably test their boundaries the background even while pushing near stuff sometimes more detailed. For that reason just, this approach webpage is in fact an excellent option for acquiring close-up images compared to solely wide gardening. It's a really accommodating contact which will look into both the foreground and also backdrop concurrently.

For people with a distinct, aimed theme, you ought to shy from typically the wide-angle plus preferably take into account zoom and additionally telephoto accessories. A new contact lens facilitates the particular professional photographer to reduce all the focal proportions to help you as well boost or even cut down the magnification for the topic area. Nonetheless don't be duped as a result of electric zoom. You need to make use of a particular optical zoom lens that is certain to in fact increase typically the photo. A telephoto contact lens is sort of similar to a new glide and also main difference is definitely simple. Whereas your contact magnifies, a good telephoto delivers the niche nearer, cutting down the distance involving the materials on the image and also the the len's. It indicates you'll see increased outline.

Interested in zoom on relating to teeny smaller stuff? A macro contact is designed for most people. They've got this short focal span of which will help you have a envision " up " nearer and also exclusive without any distortion. A lot of camcorders currently contain a macro preparing which can enjoy exactly the same end goal. Macro contacts usually are perfect if used on toys which might be by now small as a bloom petal or a shed in h2o.

Fisheye lenses have grown to be a fashionable determination among shooters, creating a fun blackberry curve towards shots. Your contact was originally created intended for astronomy photography addicts the fact that were required to take numerous all the atmosphere. At this moment they've been preferred concerning surfaces photography fans simply can distort horizon shape. When shooting families, ?t's going to afford the overall look involving browsing using a door's peephole.

While you can concentrate on just one form of pictures, possessing different forms of dslr camera accessories offers you an improvement, allowing you to develop into a great deal more multipurpose in your photos.

[url=http://www.digitalcamerabuzz.com]Digital SLR Reviews[/url]

Powered by Blogger.