Jan 5, 2012

BEKAS ORG. KANAN UGUT NAJIB - LEBIH RAMAI AHLI UMNO MASUK DAP!!







Kelihatan 2 Pemimpin UMNO iaitu Mohd Ariff Sabri dan Aspan Alias cuba mengugut UMNO pimpinan Najib dengan mendakwa sedang memikirkan untuk lebih bergiat aktif melalui DAP.

Alasan mereka untuk Memelayukan DAP ini dianggap kononnya satu pesanan berbentuk ugutan seperti ada sesuatu yang mereka mahu daripada PM tidak tercapai. Bagaimana 2 pemimpin ini mampu menarik lebih ramai ahli UMNO menyertai sebuah parti cauvinis? 

Menjelang PRU13, pemimpin2 DAP amat kerap membuat kenyataan penafian terhadap parti ini sebagai sebuah landasan memperjuangkan cauvinis. Mereka ternyata dahagakan undi Melayu yang kini dilihat semakin bersatu menentang perjuangan Pakatan. 

Dan seterusnya mereka turut mengakui bahawa undi Cina semata2 tidak mampu untuk DAP meneruskan hasrat dan cita2 menceroboh Putrajaya.

Adakah Aspan Alias dan rakannya iru benar2 ikhlas berjuang melalui DAP? Mereka yang lantang menentang parti itu 1 ketika dahulu secara tiba2 mahu bergiat aktif pula pada masa kini? 

6 comments:

Anonymous said...

jenis melayu celaka ni tak dapat apa yang depa nak ataupun bukan calon winable cokodok tu yang meroyang macam babi giler kononya DAP boleh jaga islam lebih baik dari UMNO dalam masa yang sama depa nie menghina PARTI PAS ler

Anonymous said...

kalo masuk PAS aku tak kesah sangat...korang pernah terfikir apa tujuan utama DAP masukkan melayu dalam DAP?kalo diaorg menang banyak kerusi DUN...melayu DAP akan jadik boneka...MB akan datang dari DAP mcm yg diaorg nak dari perak sebelom ni...cuma undang-undang tubuh negeri penyelamat sbb dah tetulis hanya melayu dan islam bole jadik MB(tak sebut parti mana2)

Anonymous said...

Humm.. Bunyinya macam 'masuk Kristian untuk nak mengIslamkan orang2 kapir' ...

Otak dia tak seberapa sihat ni...

Anonymous said...

Orang macam ni tak ada maruah ke.. Tak malu ke ahli keluarga dia orang, jadi tali barut cina.. Kalau berlaku 13 May after PRU 13, orang macam ni dan keluarga dia lah yang patut di tembak dulu..

Anonymous said...

biasa la bro adalah benda yg di minta kat najib tak dapat.....tu pasal merajuk masuk parti DAPig klau masuk PAS ok lg....entah la segelintir melayu skrg ni...

Bosan said...

Kempen PAS GANTI UMNO tak berjaya atau PAS sendiri tak berupaya nak memperjuangkan permasalahan melayu

Powered by Blogger.