Jan 5, 2012

AUNTIE BERSIH RASA MENYESAL BELA ANWAR!!






 TABIK SPRING buat Wanita UMNO Wangsa Maju yang turut serta membuat laporan polis berkenaan isu Perhimpunan 901.

Namun apa yang lebih memeranjatkan, auntie BERSIH yang secara kebetulan hadir ke Balai Polis yang sama di IPD Dang Wangi telah mengambil kesempatan mendapat publisiti cuba menyerang Kumpulan Wanita UMNO tersebut.

Autie BERSIH dikatakan hadir bersama2 Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) berkenaan isu Demonstrasi Pro Mahasiswa di UPSI baru2 ini.


Apa yang pasti, Auntie BERSIH cuba menggertak dengan mengharapkan agar mereka akan dimalukan di hadapan pihak media dan panik untuk menjawab setiap soalan yang dikemukakan beliau.






Akan tetapi, ternyata usaha Auntie BERSIH ini gagal. Wakil Wanita UMNO Wangsa Maju menjawab dengan tenang malah Auntie BERSIH itu pula panik apabila diajukan semula beberapa persoalan yang ditimbulkan beliau. Lihat Video di atas.

Auntie BERSIH ternyata terpengaruh dengan rakan tidak sebaya beliau. Hanya membawa jawapan emosi tanpa berfikir kenapa ianya berlaku. Jawapan ini juga tidak menggambarkan apa yang diperlakukan beliau tidak menjamin keadilan pun kepada diri beliau dan masyarakat sekeliling.



Masyarakat Malaysia yang majoriti mahu keamanan tidak mereka pedulikan, dek kerana pemberontakan sempit sanggup menghasut Negara dalam keadaan tidak selamat semata2 membebaskan individu yang akan melupakan mereka apabila berjaya kelak. Ianya telahpun terjadi. Tanyalah mahasiswa pada era awal 90an. Dan lihatlah helaian akhbar di atas ketika Anwar memegang jawatan Menteri Pendidikan. Anda akan tahu apakah prinsip sebenar Anwar.

Anyway, BRAVO WANITA UMNO WANGSA MAJU!!

3 comments:

Anonymous said...

orang tua nyanyuk mcm tu toksah dilayan....kalu dilayan, mcm tu la jadinyer

Anonymous said...

auntie, jawab dlu auntie, sape pukol? jangan dok spin ayat, jawab dlu, sape pukol... auntie ni nakallah, sebijik dengan the big boss anwar, asyik nafi dan sergah jer, 'isi kandungan' ayat langsung takdek, auntie tak tengok rakaman tu ker auntie.... eiiish, nakal, suka sangat men terjah! karang kena terajang jalan terooosssss....

Anonymous said...

Eh aunty ni bukan baru keluar ward psychiatric kat HKL ke.. Someone from HKL please confirm...

Powered by Blogger.