Jan 28, 2012

ANWAR UGUT JOHARI ABDUL SERAH BUKTI VIDEO SEKS II DI BANGKOK!!?






Anwar secara tiba2 panik kembali bersikap emosi terhadap Ahli Parlimen Sungai Petani Johari Abdul apabila salah seorang Datuk Trio T iaitu Datuk Shuib Lazim mencabarnya menyaman beliau dan rakan2 jika benar Video Seks itu palsu semata2.

Seolah2 tidak tentu hala, Anwar seolah2 mengetahui Johari Abdul sudah ketahui lelaki di dalam Video Seks itu merupakan Pemimpin Diktator Pakatan tersebut.




Akan tetapi bukan itu yang merunsingkan Anwar. Apa yang lebih perit jika Ahli Parlimen pertama yang menonton Video Seks beliau itu ada bukti dan fakta jelas yang mengiyakan individu di dalam video terbabit.

Ini bakal merosakkan pelan strategi beliau dalam meyakinkan beberapa rakan Pimpinan PAS dan DAP untuk menyebarkan pengaruh masing2 dan meletakkan beliau selaku PM jika Pakatan berjaya menawan Kerajaan Pusat pada PRU13 kelak. KLIK DI SINI




Datuk Shuib selain mempunyai hubungan baik dengan Johari, beliau juga merupakan Bapa Saudara kandung Johari Abdul yang didakwa ada agenda tersembunyi memerangkap Anwar agar tidak lagi berbohong berhubung soal moral dirinya itu.

Mungkin Video Kedua seperti di bawah yang punyai kaitan Anwar di Bangkok di sebuah Hotel ini bakal menjadi klimaks pembongkaran Johari Abdul mengenai Anwar Ibrahim.



11 comments:

Anonymous said...

ANUwar pasti panik dengan pendedahan ni,aku pasti beliau akan cari jalan keluar sblm terkantoi

Anonymous said...

Sheikh Anu war Al Juburi terus meroyan ...

konspirasi ..... konspirasi .... konspirasi ...

Mamposlah kau al juburi

Ribut Merah said...

Kebenaran tidak akan kalah dengan kebatilan . Yg benar akan mendapat petunjuk atas kebatilan mereka sendiri . . .

pukimaq said...

Betul ke pelacur?Homo cun ni rasa tu gigolo sebab kat sana pondan lebih lawa dari pompuan!

Anonymous said...

12&13 Januari 2011
kami sedang tunggu
komen si sepitol bengkok
nurul anak puaka
wan azizah air mata leleh

Anonymous said...

Bro.. Tak payah lah ditokok tambah gambar sebelum dan selepas cerita anwar bersama pelacur tu.. Tak real lah.. Cuba tengok apa baju anwar pakai sebelum dan selepas "main" dan baju kat dalam gambar masa dalam bilik.. Kan lain tu.. Juga baju eskay.. Harap bro lebih professional dalam hal hal sebegini.. Tapi satu kita dapat tahu dalam hal sebegini.. Anwar dan eskay mungkin memang kamcing dalam hal hal pergi hotel murah balun pelacur..

Anonymous said...

mamat ni mana boleh henti buat keke terkutuk ni..mesti gian punya nak cari lubang taik

Anonymous said...

Warna baju bukan masalah nak menentukan dia adalah Anwar atau tidak. Masuk masjid angkat sumpah dihadapan Al-quran dan direkod perbuatannya seperti mana yang dibuat oleh Saiful. Berani kerana benar.....itu saja. Buktikan dihadapan Quran kalau benar dia tak bersalah. Takkan nak bagi kitab orang Yahudi baru berani nak angkat sumpah kot.

Anonymous said...

ulamak mana keluar fatwa suruh bersumpah

Anonymous said...

bersumpah hanya dibenarkan dalam mahkamah syariah setelah hakim tidak dapat kata putus....jangan nak tiru sumpah orang yahudi dan nasyora pula.....

Anonymous said...

tak habis-habis memfitnah orang..sedangkan dosa memfitnah tu sangat besar,,juga memanjangkan fitnah.Sangat GERUN kerana bukan mudah memohon maaf kepada orang yg difitnah... JAHIL ke KAFIR ntah Melayu2 di atas ni

Powered by Blogger.