Jan 23, 2012

ANWAR TAK NAFI M.KAYVEAS NAK PPP MASUK PAKATAN!!?







Laporan akhbar mengenai Presiden Parti Progresif Penduduk (PPP) Datuk Seri M.Kayveas telah mengadakan perbincangan sulit dengan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk parti itu menyertai pakatan pembangkang, adalah tidak tepat dan tidak benar.

Ketua Penerangan PPP Datuk A.Chandrakumanan berkata laporan tersebut adalah satu fitnah dan pembohongan yang sengaja dibuat untuk mengelirukan rakyat.

"Ini adalah taktik kotor untuk mengacau kita sebab mereka tengok parti kita lancar walaupun tiada sebarang jawatan dalam kabinet," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Pesta Ponggal anjuran PPP Wilayah Persekutuan di sini.

Akhbar Makkal Osai pada Ahad melaporkan bahawa Kayveas telah mengadakan perbincangan sulit dengan Anwar untuk parti itu menyertai pakatan pembangkang.

Chandrakumanan yang juga Pengerusi PPP Wilayah Persekutuan menjelaskan pertemuan yang dimaksudkan oleh akhbar berkenaan berlaku secara kebetulan (kedua-duanya terserempak) semasa transit di sebuah lapangan terbang enam tahun lepas.

Beliau berkata Makkal Osai mengaku telah melakukan kesilapan dalam menyiarkan laporan itu dan akan mengeluarkan satu kenyataan memohon maaf.

Katanya PPP bercadang untuk membuat satu laporan polis berhubung isu tersebut selain akan menulis surat kepada Kementerian Dalam Negeri.

6 comments:

Anonymous said...

BIASALAH INDIA KAN SELALU DUDUK ATAS PAGAR.

Anonymous said...

Ini semua kerja UMNO nih....

pok ngah nik ajis said...

India itu negara. ,hindu tu ugama. .bangsa ni kalau diMsia dipanggil keling,. .
Asal depa ni datang dari negri tamilnadu daerah puddukotai,puducherry dan thiruchi. . Kebanyakan depa ni masyarakat bawahan yg dikenali sebagai ***** .
Bila mat salleh bawa puak ni keTanah Melayu. .bermulalah depa meninggalkan dan melupakan kasta asal mereka. . .sbb dah jadi loyar, doktor dan engineer. . Kat tempat asal sorry. ,
Diwilayah mereka diIndia depa terkenal dgn semangat pemberontakkan. . Asal tak kena je. .Depa mula protes. . Kemudian tukar pemimpin. .
Kat Msia depa cuba apply mcm tu. . Ugut dan protes. .Berapa kali presiden PPP tu dah tersimpul bewak. .Walaupun dia tahu tarak sapa nak bagi seat. . .bagi aku eloklah keluar dari BN. . Lagi pun seat tu bagi je kpd calon popular dari keling ni. . .

Dhanyaraam said...

Salam, minta pautkan blog saya. terima kasih . www.dhanyaraam.blogspot.com

Anonymous said...

Kenapa Anwar Tak saman Kami... Tapi saman utusan malaysia rm50juta... TAJUK UTUSAN MALAYSIA PRO UMNO hari ini..

Ini memang menunjukan yang anwar tak berani kerana dia memang salah.. Kalau tidak mesti dia yang pertama akan saman mereka itu.. Ini takut perkara moral beliau dibangkitkan di mahkahmah.. Dan yang membangkitkan bukannya blogger blogger PR yang bangang dan buta itu, tetapi adalah bekas pemimpin PKR dan orang yang dekat dengan anwar sendiri..

Kalau berani saman ajelah mereka ini.. Kita ambil contoh Datuk rais yatim yang menyaman blogger dan akhbar pembangkang yang menuduh dia merogol maid dia.. Itu baru anak jantan, berani kerana benar, takut kerana salah..

Kami cabar anwar untuk saman pemimpin pemimpin yang cuba memburukkan nama dia jika dia berada dipihak yang benar...

Centurion said...

boleh percaya ke dengan keling? cakap berbelit belit.memang eloklah dia ni dengan anwar tu.

Mohon link blog bro

http://malaylegion13.blogspot.com

Powered by Blogger.