Jan 13, 2012

AIMAN ATHIRA DAKWA PERNAH DIROGOL ORANG UMNO!!?







Kenyataan biadap Ketua Penerangan Muslimat PAS Aiman Athira yang mendakwa Muslimat PAS pernah diugut akan dirogol semasa dalam tahanan polis adalah satu perkara yang bukan sahaja 'berani', malah ianya adalah alasan yang terdesak dari seorang terlanjur menggelar 'Mampos UMNO'.

Adakah Athira berfikir sebelum membuat sebarang kenyataan sedemikian? Sehinggakan sanggup membuat tuduhan yang serius sebagai alasan sehinggakan terpekik terlolong terjerit2 di mahkamah menghina UMNO.
Benarkah orang yang mengugut beliau untuk merogol dan dipukul itu merupakan seorang ahli UMNO? Atau Pemimpin UMNO?

Athira ternyata telah mencemar imej seorang wanita Muslimah yang kaya dengan adab dan perilaku sopan. Individu seperti Athira ini seolah2 dirasuk rasa dendam kesumat yang bukan merupakan salah satu ciri2 yang dipamerkan seorang wanita Muslimah.

Patutnya orang sebegini dihantar ke Somalia. Baru dia tahu apa itu Kerajaan Zalim.


33 comments:

Anonymous said...

bg la bukti/saksi...sembang kosong..

Anonymous said...

muka mcm dia tu ada kah orang yg bernafsu dgn dia tu?....perasan sangat la tu.

Anonymous said...

uwekkk..muke cam jamban x siap ni ader selera ker...uwekkkkk

Anonymous said...

pjg lebar kan kenyataan dia dlm fb dia..kekonon tidor beralaskan lantai..kene tendang pijak sume ngan polis..hypo la ape la..hehehehee...

Anonymous said...

suatu malam nanti mat-mat indon akan merogolnya. hanya bapak-bapak indon aje yang teringin....
pak bangla rasanya kurang sikit berminat.

Anonymous said...

Aku da baca komen2 dia psl perangai lalok muslimah... konon tindakan adalah auto kesan dr da dizalimi sekian lama oleh kerajaan. memang penipu besar budak pompuan neh psl tgk vedeo tu muka2 muslimat ceria dan gembira mcm penyokong2 program mentor/tunjuk ajar ku sifu..... jd kesimpulannya klu perangai da tak senonoh jgn salahkan org lain....

TENGGARAisSOUTHEAST said...

Masa dia cakap tu, otak dia Mahfudz pinjam. Tu yang berbunyi lagu tu!

Anonymous said...

Org yg suka ckp tk berlapik ni harus disaman je..biar dia faham lain kali nak bercakap kena berfikir dahulu.

Anonymous said...

selisih pun gua dah x tahan dia punya bau tengit...lagi mau rogol....lawak..lawak...dah mandi pun lom tentu datang selera....kih..kih..kih..wooii bodoh...pii repair badan ngan muka kat sendayu tinggi dulu la...baru leh citer pasal rogol.....

Anonymous said...

ORANG YANG MEROGOL MAKCIK NI MUST BE BLIND....ADAKE SELERA ATAUPUN MASA KEJADIAN BERLAKU PEROGOL LETAK GAMBAR JESSICA ALBA OR JENIFFER LOPEZ DEKAT MUKA DIA ha.ha..ha..

MASA 901 MUSLIMAT MACAM RASUK HANTU MENYANYI LAGU RENTAK GOSPEL...TQ ABANG POLIS LAH SEKARANG SPIN CERITA DI PERKOSA PULAK. PAKAI TUDUNG LABUH JAGA AURAT TAPI PERKATAAN YANG KELUAR DARI MULUT MASYALLAH.PAKAIAN TIDAK MENCERMINKAN BUDI PEKERTI DAN TAHAP KEIMANAN MUSLIMAH.WHAT TO DO MENTOR NYA PUN TAGLINE....CELAKO! CELAKO! CELAKO!

Anonymous said...

mangkok haiyon sekor ni tau ke makna zalim!!kalau kerajaan zalim...boleh ke dia bebas ke mana2 tabur finah dan mencaci!!!aku tengok bukan main joget lambak terpekik terlolong meraikan pembebasan anugerah tuhan maha jubor hari tu!!! ...tang mana katanya dia dizalimi!!! dah tu perasan tahap gaban kunun2 ade orang nak rogol die pulak!!! kompius aku..kompiussss!!!

Anonymous said...

Kesian aku..klu nk popular pn jgn tudoh2.Pkcik UMNO mana yg terlior kt dia ni?? Aku rasa Mat Sabu pn angkat kaki tengok muka mk lampir ni!!!

Anonymous said...

wanita pas ni memang takde maruah,terlalak sana terlalak sini,malu la tengok,macam ni ke perangai seorang muslimah? tak habis-habis buat fitnah,malu la

Anonymous said...

Muka dan perangai macam setan sial, bagi free body dia kat aku pun aku tak ada selera. Nak rogol dia, sorry ler. Tak stim langsung.

Anonymous said...

macam xde selere jek..kak jangan pakai tudong kak..buke teros...pastu nak cakap,cakap la..jangan bagi malu agame kite kak..seorang wanite tersangat tinggi peribadinye kak...

Anonymous said...

fitnah + pembohong = PAS

Anonymous said...

Tuan Haji Hadi Awang kahwinlah dengan muslimat PAS nie... supaya maruahnya sebagai seorg wanita lebih terjaga...

usin said...

ek..hem. apa punya siot la 'org umno' ni. mcm ni punya makcikpun sanggup nk rogol? ke makcik ni je yg perasan 'solid molid'? dh la, sendiri tersasul, tak usah carik alasan. kerat je lidah tu...

Anonymous said...

Dalam gelap raba pun orait gak..hehehe

Anonymous said...

Kesian kat dia he heeeee

Anonymous said...

hantu mak lampir mana pulak nie... kahkahkah....

Anonymous said...

Muka jamban ni kot Nik Najis atau Mat Sabu atau Hadi Awang selera kot.Confirm bau lekat kat misai setahun walaupun dibasuh.

Anonymous said...

hmm,....tengok gigi dia yg mancung pn dah geli geleman. Mat Nepal pn fikir 2x kalau nk rogol. Tp, kalau kena jilat dgn Mat Sabun,...mau muka dia tak basuh setahun !

Anonymous said...

kesiannn nyer....xder selera n tak berbaloi pun

Anonymous said...

dah la tak cantik , muka berminyak gigi pula mancung , pembohong pulak !!

sapa selera nak rogol muka minah pas ni , alahai ...aku rela melancap guna sabun lux daripada rogol minah ni , kecuali bagi free of charge , haaa ..boleh , aku nak jadi peserta pertama! pertama rogol mulut dia yang gigi mancung tu !!!

orang pas ..alahai orang pas , beginikah hasil kilang pas ??

Anonymous said...

org umno... x kira muka cun atau tak... asalkan pempuan bleh drogol.... polis kna siasat dgn adil... umno pun bkn nya betul sgt... ckp islam.. negara islam,,, habis tu kat kl penuh dgn maksiat je... cuba korang pk btol- betul... menteri pempuan ckp pasal hukum islam... tp kepala pun x bertudung/..

Anonymous said...

xsemistinya xbertudung xblih ckp sal hukum keling pkr siap baca hadis lg,ni pulak tduh orang umno nk rogol alahai mak lampir pas ni potong stim je,ko g pasar chowkit tnggu situ gigi ko tu le uat kukur kelapa

Anonymous said...

Alahai kakak...knp la murah sgt maruah anda, lain kali jgn cerita pasal agama dan hukum hakam kalau anda tak amalkannya..cuba bersikap mengaku apa yg sudah terlanjur tempoh hari, itu lg mulia..katanya islam,perjuangan islam..tapi knp memfitnah, tu songsang namanya..aduhai, siapa la yg nk rogol akak tu...masuk syurga la lelaki bertuah yg dapat jamah badan akak yg cantik n gebu tu..bukak tudang je akak oi, akak ni gosok gigi tak..mulut busuk ckp bnda kotor je..alahai muslimas pas, malang btl la nasib..rasanya, akak ni x payah la berpolitik, jual nasi lemak lagi bagus, kurang sikit dosa tu...satu lg, ni petua la dr org..orang tua, muka akak tu lau nk lagi gebu dan licin, pergi sewa traktor bg muka tu rata dan gigi tu cantik..hahahaha..bodoh punya perempuan, buat malau bangsa melayu je..

Anonymous said...

Cermin muka tu dulu...Muka macam tu...tengok pun tak stim le! buat penat aje mengoncang tapi naik pun...he nak muntah aku nengoknya muka dia...

Anonymous said...

aku rasa dia nih bukan nk kena rogol ke apa ker...rasanye dia yang ajak orang umno tu main. pastu bila orng umno tu muntah dan ugut dia nak sebarkan citer ni dia pon spin la citer yg dia nk kena rogol. muka mcm ni chimpanzee makan viagra pon tak stim

Anonymous said...

HAhaha! statement bodo la pompuan ! agak2 la wey..dah kalah tudoh rogol plak !bukti bagi la weyy ! jgn cakap kosong !

Anonymous said...

he geli nengoknya!...kalau aku...dia kangkang depan aku pun ....aku tak ingin nak henjut dia...

Anonymous said...

hang semua leh caya ke cerita jongang ni. nak tutup isu nyanyi lagu gereja tu kata pernah dirogol oleh orang UMNO.ni aku nak kasi tau kat hang, muka mcm hang tu hanya untuk ratahan pemimpin/ahli PAS saja lebih2 lagi mat sabun, mesti tak tolak pinya sebab muka dia pun tak la hensem sangat.kalau hang nak glamour sangat hang pi KEDAH nu, bawa muslimat2 PAS tunjuk perasaan pasal MB KEDAH nak roboh surau tu, baru la glamour, klu nasib mu baik jd isteri ketiga MB KEDAH. kan berbaloi. kah......kah....kah.... kesian ku tengok muka mu masa dok berdemo tu berpeluh atas bawah tambah pula dengan gigi scrambler tu........kah.....lawak gileeeeeer la mu ni mek.

Powered by Blogger.