Dec 2, 2011

VIDEO MESTI TONTON - ANAK MURID IKHTIRAF NIK AZIZ RASUL ALLAH!!






Anak Muda yang kini telah mendapat pengikhtirafan Ulama' dari PAS mendakwa Nik Aziz tergolong para anbia' dan Nabi Rasul Allah? Gilakah dia? PAS memang gila. Mesti TONTON Video di bawah. Nyatakan pandangan anda melalui komen artikel ini.




6 comments:

Anonymous said...

ustaz salah kira daa....

Megat Alam Gempita said...

Yang jadi macam ni semua sebab banyak minum air karat, banyak plumbum tu otak bengap. Namapun khawarij dan syiah, maki hamun memang menjadi makanan seharian.

Anonymous said...

ni lah jenis-jenis manusia yang dikatakan suka meletakkan sesuatu hukum tu sedap mulut depa janji NERAKA JAHANAM .... NAUZUBILLAH

Anonymous said...

Nabi Nik Ajis bersabda:-

1. Tuhan Mencarut dan dibolehkan mencarut
2. Orang Islam yg tak faham Islam lebih keji dari DAP yg kafir.
3. Orang kafir boleh hina Islam pasal dia kafir.
4. Boleh membuka aurat & kencing di masjid asalkan kafir
5. Boleh Bersahabat dgn Syaithan
6. ...Banyak lagi lah Fuctua nya..


Nik Aziz bukannya Ulama- Tapi sekadar Ustaz yg belum cukup sempurna..Walau bagaimanapun jgnlah berperang sesama Islam kerana Nik Ajis..

Walau bagaimanapun Faktor Nik Ajis sahaja yg mampu mewakili orang Melayu tertindas, miskin, tak pandai ekonomi dari dipijak golongan cerdik pandai yg tamak dan lupa diri memborosi cukai rakyat..

hanya Nik Ajis juga yg mengekalkan ketulenan generasi kampong orang2 asal melayu

zahari1950 said...

Ini yang dikatakan taksub tak bertempat. Sampai tersasul-sasul. Pewaris nabi bukan bermaksud menggantikan nabi ustaz!!!. Jika ada lagi nabi bermakna Nabi Muhammad SAW bukan nabi akhir zamanlah. Nampaknya ustaz ni dah melantik Nik Aziz jadi nabi. Sampai begitu sekali taksubnya.

Jangan nak tunjuk alim sangat. Kononnya geli dengan cara keterampilan perempuan sebegitu rupa. Jangan takbur sangat. Nanti diuji Allah kut jadi tunggang tebalik nanti. Nanti serban kemana, title Ustaz kemana, agama tah kemana.

Jangan terlampau. Bukan Ustaz seorang sahaja yang belajar agama. Ada yang lebih pakar agama dari Ustaz tapi tak lah sampai melantik Nik Aziz jadi nabi. Jangan ingat awak seorang sahaja yang cerdik dan orang lain tu bodoh. Anwar pun berceramah agama. Jadi Imam sembahyang dan baca khutbah. Tetapi hakikatnya lihatlah apa yang terjadi disebaliknya.

Anonymous said...

Bangunlah ust. Harun Din, Ust Hassan Ali. betulkanlah akidah yang telah dirosakkan ini. Sayyidina Abu Bakar menjatuhkan ukum bunuh keatas Musailamh AlKazzab.

Powered by Blogger.