Dec 1, 2011

UCAPAN DASAR - PENYOKONG UMNO PROTES PIJAK GAMBAR NAJIB!!?






Gambaran betapa ceteknya minda dan akal penyokong2 belaan Anwar menggunakan platform Ucapan Dasar Presiden UMNO Najib TUN Razak dengan biadap dan tidak beradab memperlakukan aksi seperti gambar di atas. Rasionalkah tindakan sebegini diperlakukan? Bukan orang UMNO. Balaci belaan Anwar yang sudah pasti.

SIAPA empunya kaki ini? Inikah cara yang dididik ibu bapa kamu? Apa yang Najib telah perlakukan terhadap kamu, ibu bapa kamu, keluarga, isteri dan anak2 kamu sehinggakan sanggup tidak bertamadun melakukan aksi ini?

Tindakan empunya kaki ini seolah2 Najib seorang Pemimpin DIKTATOR merogol dan mencabul kehormatan keluarganya. Seolah2 Najib telah menyekat kebebasan dan merasai pemberian nikmat yang Kerajaan pimpinan PM ini berikan terhadap dia sekeluarga.

Adakah kamu pernah dicabul dan diliwat Najib? Sepertimana yang diperlakukan Saiful Bukhari terhadap Anwar? Adakah Najib ada menjahanam dan mengugut Bunuh kamu sekeluarga? Jikalau tidak berpuas hati dek kerana apa yang dilontarkan Anwar kepada kamu, dan kamu 100% percaya akan bekas TPM ini, kamu silap.
Beri bukti. Kamu suruh Anwar buktikan perbuatan Najib kononnya membunuh Altantulya. Mana di gambar Najib bersama Altantulya yang Anwar dok canang ada pada dia semasa taksub berkempen pada PRU12 yang lalu? Mana? Yang ada terang2 Video Seks Pemimpin Idola kamu itu, pun tidak percaya. Najib dan saf kepimpinan yang dituduh dengan pelbagai spekulasi tidak dipamer seinci pun bukti kukuh, begitu mudah dipercayai. Fikiran Bodoh.

Ini yang dididik oleh seorang Pengkhianat Negara. Menghasut segenap masyarakat di dalam dan Luar Negara menghina maruah TANAH Air. Orang2 seperti empunya kaki gambar di atas wajar dicampak sahaja ke SOMALIA. Baru dia tahu apa itu ZALIM. Baru dia tahu apa itu KEJAM.

Gambar ini telah dipamerkan melalui laman Facebook 'ANAK MUDA BANGKIT HANCURKAN UMNO'

Ayuh KLIK DI SINI. Kita balun tindakan setan mereka.

12 comments:

Anonymous said...

Ya Allah bagilah petunjuk kepada hambamu yang melakukan pekara yg begitu memalukan,sanggup memijak gambar pemimpin sebangsa dan seagama dengannya.....nilah hasilnya disogokkan dengan subsidi...

Anonymous said...

Perangai manusia yang bertamaddun...sia2 Allah jadikan dia sebagai manusia di bumi ini.

Anonymous said...

Semoga Allah swt menjatuhkan bala ke atas dirinya kerana perbuatan yang sungguh keji ini.

Potong kaki kang baru tahu . . .

Kaki bodoh, otak lagi bodoh.

Anonymous said...

KEJINYA PERBUATAN ORANG INI.....MANUSIA KE....ORANG JADIAN.

POSING KAKI KALAU CANTIK TAK APA JUGA BERKELADAK KAKI MACAM ADA SAKIT DIABETIC AJE. ORANG NI MESTI ADA HYPERTENSION DAN SAKIT JIWA...OANG YANG TENTERAM JIWA NYA DAN BERIMAN TIDAK AKAN BUAT PERKARA SEBEGINI.

ALHAMDULILLAH MOGA PM SENANTIASA DIBERKATI ALLAH.

Anonymous said...

macam kaki babi utan...leh buat...bak kut teh...

Anonymous said...

sian sakit jiwa.

Anonymous said...

tak lama nanti kudong la kaki tu....

Anonymous said...

itu baru kaki,sepatutnya tampal dengan puki atatuya lagi baguskan

Anonymous said...

Kesian dia. Rupa-rupanya dia ni hadapi masalah mental selain daripada penyakit busuk hati dan kerosakkan saraf mata. Lebih mengejutkan dia ni ada mengidap gila babi berpunca daripada babi yang gila.

Anonymous said...

padan dengan Najib yg penakut tu la..

Anonymous said...

ini adalah tactic orang belaan umno saje bagi membuat provokasi...lepas tu yang komen tanpa selidik terus letak hukuman pikir la sikit ..membuta tuli membela umno...tau ke apa yang umno dah buat kamu ..tak befikir hanya nampak yang baik saje ...yng buruk dilakukan umno kami tak nampak langsung ke ....yang najib tu etul sangat???? blog ni di sponsor oleh umno....mereka cuba untuk membuat provikasi...sama mcm PKR buat ....tetapi kamu yang bijak pandai fikir lah....betul ke tidak....jangan letak otak kat bontot je.....nanti orng lain pikir semua melayu sama mcm korang...ni.

Anonymous said...

sape punya kaki tu...biadap sungguh ! tak baik buat mcm tu...PM kita tu baik dan tersangat hebat orgnya... dia waraq,alim dan boleh di iktiraf sbgi ULAMAK !

Powered by Blogger.