Dec 12, 2011

SINGKIR HASSAN ALI - MAJLIS SYURA ULAMA' DESAK HADI AWANG LETAK JAWATAN!!





 

Cepat2 Presiden PAS Hadi Awang menyanggah dakwaan PAS Selangor melalui kenyataan Saari Sungib yg mendakwa akan menggugurkan Hasan Ali jika sbg calon PRU13.

Ini berlaku setelah mendapat serangan bertubi2 dari Ahli2 Majlis Syura Ulama' yg mendakwa Hadi Awang sanggup menafikan perjuangan Hasan Ali dalam memperjuangkan Prinsip Islam PAS yg dibawa beliau.

Rata2 mendakwa ini bukan soal Kerjasama UMNO, ini soal prinsip. Pegangan PAS yg cuba dibawa Hasan Ali tidak sepatutnya disabotaj dek kerana mahu menjaga perasaan DAP walhal parti tersebut tidak pernah menghormati prinsip Islam malah memperkecil2 lagi.

Hadi Awang dgn kadar segera membuat kenyataan penafian setelah tersiarnya kenyataan Saari Sungib berkenaan pengguguran Hassn Ali sbg. calon PRU13.

Artikel Berkaitan (klik pada tajuk) : -






Published with Blogger-droid v2.0.1

4 comments:

Anonymous said...

KOTE BENGKOK DI ANGKAT DAN DI JULANG TAPI PEJUANG YG CUBA MENYELAMATKAN AKIDAH DIBUANG...

TAHNIAH PAS...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

Bersahabat dengan shyitan maka hanyutlah segala cita-cita murni kita,nafsu telah menguasai pemimpin-pemimpin ini.Hanya tinggal wajah luaran saja yang lain hanyut.itulah kebenaraan yang di izinkan oleh Allah atas permintaan shyiatan bagi menghanyutkan akidat orang-orang beriman.Harap-harap yang maseh berpegang tegoh dengan Islam tinggalkanlah perjuangaan yang sia-sia itu.

Anonymous said...

Kalau berjuang dah lari landasan nawaitu kerana Allah swt..tetapi kerana power maka tunggu lah dan pasti gagal dan hanchor sehanchornya. Macam Sadum dan Gomurah !

Tak lama lagi Nik Ajis dan Hadi Awang akan dikuburkan, insyaallah.

Anonymous said...

Tudiaaaa....patutlah Dato Hassan Ali, ust. Nasha, Dato' Harun Din kena balun pun tak akan lompat keluar parti PAS sebab depa dah bai'ah dengan parti, kalau lompat parti kena cerai isteri jatuh talak 3....woooooo... kena balun macamana pun kena tahan jugak la. nampak gaya puak2 ni akan kena gantung tak bertali la yer...kesian... aku sayangkan ulamak2 ni tapi aku benci PAS..nak buat macamana yer????

Powered by Blogger.