Dec 1, 2011

SIDANG MEDIA - MUHYIDDIN BALUN MALAYSIAN INSIDER!!





Timbalan Presiden UMNO Muhyiddin Yassin menegur salah seorang Wartawan Malaysian Insider yang menujukan soalan yang pada asalnya bertujuan untuk memalukan beliau.

Soalan : Apa feedback Tan Sri apabila beberapa wakil Pemimpin Pembangkang mengherdik Ucapan Tan Sri semasa Majlis Perasmian Sayap Parti?

Jawapan : Yer.. Saya tak harapkan pun pujian dari mereka (Pembangkang). Mereka takkan puji kita. Tak kiralah dari kalangan Pemimpin ke, Media Sosial macam kamu (Malaysian Insider) yang tak sokong kita, balun kita. Biasalah. Saya tak kisah.

Kena balun Malaysian Insider. Kalau dah masuk gelanggang UMNO, jangan buat macam gelanggang kamu. Nak aibkan Pemimpin UMNO. Berani? Itu baru mukadimah.


2 comments:

Anonymous said...

Terkejut dan beristighfar panjang saya bila saya terjumpa dalam blog Kickdefella :

Video 1 : "Sekor" ustaz namanya Ustaz Budak berceramah atas pentas Pas mendakwa Nik Aziz tu serupa Nabi Muhamad.

Video 2 : Nik Aziz berdoa minta Allah turunkan bala kepada Najib (dia sebut nama Najib dalam doa). Beribu "ekor" tok2 lebai dan pak2 lebai meng amin kan doa tersebut dengan begitu kuat sekali (mungkin nak bagi Allah dengar kut) .. doa disudahi dengan laungan takbir sebanyak 3 kali oleh beribu "ekor" yang hadir.

Pergi ke blog Kickdefella dan tengok lah sendiri ...

Nok said...

begitu lah kelangsungan parti pembngkang pimpinan Nik Aziz.....tuhan lebih mengetahui apa yg tersurat dan tersirat di sabubari puak2 malaon ni....niat busuk hati mereka tak kan kemana, lambat laun kebenaran tetap akan terbukti.......

PRU13 akan menyerlahkan segala fitnah mereka samaada benar atau tidak....insyaaallah UMNO/BN akan menang dgn cemerlang......

Powered by Blogger.