Dec 23, 2011

RISALAH 18SX - DARURAT RUSUHAN ALA SELATAN THAI 9 JANUARI INI!!?







Ini Kempen melalui risalah yang mengesahkan bahawa akan berlaku satu perhimpunan yang sebelum ini dikatakan bakal mengembalikan 'kegemilangan' Perhimpunan Reformasi 98. Dengan menggunakan slogan 901 Rakyat Hakim Negara, ianya bakal berlangsung pada 9 Januari ini, hari yang didakwa mereka Hari Keramat Sistem Kehakiman Negara dilacurkan sekali lagi sebagai alat Konspirasi Politik.

Mudahnya membuat kesimpulan, setelah 2 tahun ditangguh akibat karenah Ketua Pembangkang yang sengaja menggunakan pelbagai alasan dalam menangguhkan kes Liwat II beliau, dibantu oleh Peguam yang pernah mendesak Anwar bertaubat dan meletak kesemua jawatan politik bernama Karpal Singh.



Adakah peristiwa Reformasi 98 di Dataran Merdeka 13 tahun yang lalu bakal berulang kembali? Adakah benar akan tercetusnya rusuhan provokasi yang bakal menyebabkan berlakunya pergelutan keselamatan bertempur pihak FRU dan Polis?

Ini semua akan berlaku jika tidak dikawal sebelum ianya berlangsung. Pihak polis harap dapat bertindak segera.



5 comments:

Anonymous said...

Memang bodoh PR dan PKR ni terutamanya penyokong2 Anwar diaorang tak pegi sekolah. Rakyat bukannya hakim dan menentukan Undang2. itu pun tak paham bangang dan bodoh manusia mcm ini kalau kata semua rakyat adalah hakim pada sesuatu kes rosak la negara ni. Kau pegi merompak semua rakyat yang jadi hakim .tentukan kau bersalah atau tidak. rakyat tu ada mcm perangai ada yang pondan, gay, bangang mcm peguam2 PKR tu mcm mana nak mengadili kesalahan manusia .bodoh betul diaorang ni.

Anonymous said...

Jangan lah layan otak bodoh Anuwar. Kalau rakyat hakim negara dah lama dia terbujur kaku!

Ada Polis lagi kan dia lari ke kedutaan Turki ini pulak rakyat hakim negara hehehehe

Anuwar ni dah jadi cerita budak gembala kambing dengan harimau. Cuma budak tu buat sekali saja orang dah tak percaya. Apa lagi si Anuwar yang beribu kali menipu.

Kalau dia upah orang mungkin ramai la tapi mereka pun buat separuh hati. Yang nak kedepan yang makan duit banyak lah macam Tian Chua, Chikgu Butt dan lain lain. Berani kiranya ikut berapa upah dapat la.

Dijangka sekadar pondan gay kaki bontot saja yang ada yang pasti lemah lutut melihat lelaki tulin nanti.

Dah tau Anuwar tu bahaya remaja lelaki ni datang juga. Ertinya apa? TAu sama tau dah la....

Perjuangan jubor!

Anonymous said...

Gay bukan senang nak cari pasangan. Kalau dia tengok kita macam pompuan nak mengurat geli kita rasa nak muntah.

Ini masalah besar untuk gulungan gay terutama yang baru baru. Mencari pasangan perlu ada tempat yang sesuai. Tempat yang sama sama minat bontot.

Sekarang tak susah lagi. Di mana orang PKR ada harapan terlalu amat cerah untuk mendapat pasangan gay.

Kesimpulannnya Anuwar adalah Paksi Kejahatan.

Ingat Anuwar ingat gay.

Sekurang kurangnya sudah ada tempat jelas untuk pergi terutama bagi gay sengkek yang tak da duit untuk pergi kelab.

Anwar adalah wadah gay.... Gay untuk semua!

Laskar Setia said...

Berani nak wat rusuhan?? tunggula askar turun. Masa tu baru tahu langit tinggi rendah.

Anonymous said...

Dia nak ugut Hakim ke? Nak gobrakan Hakim supaya tak buat hakiman dia bersalah?

Mcm budak kecik saja. Sebenornya dia dah mcm budak bengong. Tak nampak, dia kurus kering sekarang. Muka pun tak bermaya. Jangan main main kena bersemayam di Istana Sg Buluh lagi. Dulu masuk, azab sangsara, menderita. Tapi bontot punya pasal, buat juga lagi. Padan muka.

Tak boleh punya. Polis kita ada banyak pengalaman. Dulu Bersih pun, Askar kata diorang sedia membantu. Last aku terbaca diorang buat exercise berkerja sama jaga ketenteraman ialah di Sibu beberapa bulan lalu.

Siapa peduli Anwar sangat lagi. Rakyat dah tahu jenis tak ada perinsip, apa saja di buatnya nakkan kuasa. Silap silap, mak dia pun sanggup di jualnya kalau ada gerenti dia jadi PM.

Powered by Blogger.