Dec 20, 2011

PRU13 - PM BAGI ROCKY BRU RM10 JUTA!!? BLOGGER NYAMUK ISAP DARAH JE LA!!







Agak terkejut.. Tak terkejut sgt pun apabila terbaca blog Otai Gerakan Anti PKR yg mendakwa PM Najib Tun Razak telah memberi wang peruntukan berjumlah RM10 Juta kepada Blogger 'Elit' Rocky Bru.

Kenyataan ini diperolehi melalui tuduhan kenyataan anak ikan Anwar Nik Nazmi yg turut menjelaskan bahawa wang tersebut diberikan sbg langkah susulan menyerang fitnah2 PKR menjelang PRU13.

Benar atau Fitnah? Entah. Setakat ini blogger tersebut tidak memberi sebarang kenyataan balas. Sebab Melayu CinDia sendiri selaku blogger Pro Kerajaan tidak mendapat sebarang info berkenaan hal tersebut.

Minta maklumbalas daripada otai2 blogger. Sejauhmana kebenaran cerita ini? Kena dapat info yang sahih jugak.Takut puak anak2 ikan Anwar ini menyalak lagi.

PS : Husam Musa nak bagi berapa dekat Topeng Perak utk PRU13? Kalau Kickdefella dulu dpt RM4 Juta. Topeng Perak 'up' sikit kot.


Published with Blogger-droid v2.0.2


3 comments:

Anonymous said...

hahahahahahahah ...

rakab said...

Aku bimbang ini cuma permainan pakatan bangang tu jer..

saja nak laga-lagakan sesama blogger Umno...

bila dikeluarkan berita ni maka mulalah para blogger berebut-rebut, saling mencurigai..

Selidik betul-betul,..jangan sampai termasuk perangkap..!!

Anonymous said...

kepada PM, tengok2 lah keperluan bloger2 pro kerajaan yang lain terutama 50 terats tu.

kalau ada peruntukan apa salahnya bagi komen untuk minta no akaun untuk bagi saguhati

mereka tu berjuang tanpa meminta, tak salah bagi saguhati sebagai tanda sokongan

Powered by Blogger.