Dec 10, 2011

LATEST - KARPAL SINGH TERIMA UGUTAN BUNUH DARI PRO RAMASAMY!!







Permainan Sepak terajang politik DAP dilihat semakin ganas lagi menakutkan. Sehinggakan membabitkan gangster upahan bukan sahaja membunuh karier politik pihak lawan dalam Parti, malah turut mendapat ugutan BUNUH.

Sebentar tadi Malaysiakini telah mengeluarkan artikel mendakwa ADUN DAP Pro Karpal Singh, RSN Rayer telah membuat laporan polis mendakwa dirinya menerima panggilan telefon dari beberapa gangster upahan Timbalan Ketua Menteri II Penang P.Ramasamy yang memberi ugutan bunuh terhadap beliau sekeluarga.




Ugutan ini dibuat gara2 tindakan RSN Rayer yang membela dan mempertahankan Karpal Singh setelah diherdik P.Ramasamy sebagai Pemimpin yang mengamalkan Politik GodFATHER.

Lihat sendiri. Ini bukan soal Rasis. Ini jikalau sudah tahap MEMBUNUH, apa yang bersihnya amalan Politik DAP ini? Ini kata tak amal rasuah. Kalau sudah sampai tahap berani membunuh, apatah lagi setakat mengamalkan rasuah.

Penghinaan terhadap Kepimpinan Khalifah Umar Abdul Aziz. Lim Guan Eng pemimpin Bersih? Mana orang2 Cina, India dan Melayu yang kemaruk mahukan pemerintahan beliau? Jawablah. Salah UMNO jugak. BODOH!!



4 comments:

Nok said...

eluk le satu gangsterism,satu lagi rasis, pertembungan dua malaon....macam mana nak jaga rakyat????letih...kita tengok sape yg kene....biar luncai terjun dgn labu2nya.....

Anonymous said...

Ini mesti dapat bayaran 2juta dari UMNO.

Anonymous said...

to anon no. 2:

apalah.. sikit2 umno, mana kau tau umno ada duit byk tu? dan mana ko dpt citer mcm ni?

Anonymous said...

jgn main tembak..lau xde bukti, kan dah jd fitnah.. Dah sikit sgt ke dose 2..lau ckt sgt ambik la dose aku ckt,huhuhu

Powered by Blogger.