Dec 1, 2011

LAMBAKAN 'CLUBING' - USTAZ AZIZAN DAKWA MAHFUZ OMAR 'RASUAH' MUFTI KEDAH!!?






Tindakan Mufti Kedah yang menegur salah seorang Pemimpin PAS yang katanya mendukung perjuangan Syariah Islam iaitu MB Negeri Ustaz Azizan dihina penyokong2 tegar beliau. Rata2 melihat tindakan Mufti ini sengaja dilakukan bagi menjatuhkan kepimpinan beliau.

Huh. Tak boleh tegur langsung. Mufti Kedah tegur pun kena balun. Akan tetapi, jika sebelum ini apabila ada di kalangan tokoh Ulama' mahupun Mufti yang menegur PAS, mereka bakal mendakwa individu tersebut adalah AGEN UMNO. Namun ianya berbeza pada kali ini.

Rata2 mendakwa ianya 1 konspirasi politik terbaru Mahfuz Omar yang 'diamanahkan' oleh Anwar bagi menumbangkan kepimpinan Ustaz Azizan. Ianya susulan daripada campurtangan Naib Presiden PAS tersebut mendesak Kerajaan Negeri menarik semula penguatsanaan Undang2 Syariah bagi menutup Pusat2 Hiburan pada bulan Ramadhan.

Ustaz Azizan didakwa tidak digemari Anwar kerana pernah secara terbuka mengkritik ADUN2 PKR di media2 tempatan lantas menganggap PKR juga telah dijangkiti penyakit 'korup'.

Adakah cita2 'murni' Mahfuz untuk menjatuhkan beliau bakal menjadi realiti.


4 comments:

Anonymous said...

Azizan kata ...'Saya tak tauuu !!

taipingmali said...

salam, ini blog baru saya,,,blog lama akan ditutup tq mohon link

Anonymous said...

Terkejut dan beristighfar panjang saya bila saya terjumpa dalam blog Kickdefella :

Video 1 : "Sekor" ustaz namanya Ustaz Budak berceramah atas pentas Pas mendakwa Nik Aziz tu serupa Nabi Muhamad.

Video 2 : Nik Aziz berdoa minta Allah turunkan bala kepada Najib (dia sebut nama Najib dalam doa). Beribu "ekor" tok2 lebai dan pak2 lebai meng amin kan doa tersebut dengan begitu kuat sekali (mungkin nak bagi Allah dengar kut) .. doa disudahi dengan laungan takbir sebanyak 3 kali oleh beribu "ekor" yang hadir.

Pergi ke blog Kickdefella dan tengok lah sendiri ...

Anonymous said...

Gelombang rakyat, jom gelombang kn bnde ni.sgt menarik woo...

http://armandpju.blogspot.com/2011/11/pengakuan-bekas-kader-pas-kenapa-kami.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+ArmandAzhaGerakanSuaraAnakMuda1malaysia+%28ARMAND+AZHA+GERAKAN+SUARA+ANAK+MUDA+1MALAYSIA%29

Powered by Blogger.