Dec 28, 2011

GAMBAR REMAJA INDIA TUNJUK ISYARAT TANGAN F*CK PADA TULISAN ALLAH!!






Gambar ini telah disebarkan di dalam FB. Apa yang boleh kita umat Islam lakukan? Tengok sajalah. Tengok dan kutuk. Kata macam2. Sampai ada yang dok kata kalau jumpa budak ni aku rejam sampai mati. Tapi hakikatnya, kita hanya mampu lihat sahaja. Lihat dan beri komen. Lepas tu, senyap. Kemudian muncul lagi gambar menghina Allah sebegini dari orang lain pula. 

Nak bicara dalam politik, bergaduh sesama sendiri. Tanya PAS mampos disalahkan Kerajaan sajalah. Bila hendak ambil tindakan DAP marah. PAS pun kena ikut saja la. Kalau menentang akan dicantas dalam parti.

Minta tolong.. Rayu.. Bekerjasamalah. PAS dan UMNO. Ini kesan apabila Pemimpin Islam tidak bersatu. Betelagah sesama sendiri. Cakap soal rasuah, cakap soal korup. Tuduh sesama sendiri. Dok sibuk nak selesai rasuah kononnya, sampai lupa nak tengok anak2 muda sekeliling yang hina Agama Islam. Yang diajar mahasiswa berdemo tunjuk perasaan hina Kerajaan. Kan lebih baik diajar anak2 Muda menghormati Agama lain.

Remaja di gambar di atas belum tentu lagi status agama dia. Kalau bukan Islam 1 hal. Macam mana jika dikenalpasti remaja ini beragama Islam. Ternganga. Jangan pula dah sampai tahap macam ni, Hassan Ali hendak bertindak ditahan pula. Nak kaji pula gambar ini super impose atau gambar benar. Dah terbiasa diajar selepas Video SEKS Anwar dikeluarkan. Tak boleh percaya dah lepas ni. Memang bodohlah kalau inipun disekat.

Akhirnya anak2 muda makin berani. Yang bukan Islam menghina. Yang Islam pula anggap perkara biasa. Pemimpin dok sibuk nak rampas Kerajaan. Serang politik semata2.



Apa nasib Islam di Malaysia di masa hadapan?


Artikel berkaitan Hina Allah : -

9 comments:

Anonymous said...

SIAL PUNYA ANAK KLING...NANTI AKU BALAS TUNJUK F**K KAT TUHAN KOT AND SEBARKAN DALAM FACEBOOK ...MEMANG SIAL ANAK KLING NIE..DAH LA MENUMPANG KAT SINI...HE TAMBI PI INDIA BALIK LA... MEMANG DASAR KLING SIAL

Anonymous said...

kalau dia India..? Macam mana jika budk dlm gambar ini beragama Islam. Haaaa...

Ini hakikat Islam di Malaysia. Meaningful blogger GR cakap..

"Hakikatnya kita hanya mampu lihat sahaja"

sbb anak2 muda kat luar sana diajar berdemo politik je.

Anonymous said...

PR adalah musuh Islam krn sengaja menutup isu2 besar umat dgn isu furuk Rasuah...seolah2 itu paling besar..

Inilah perancangan Yahudi ke atas umat Islam dgn mennggunakan kuasa politik.. Anwar dan Nik Najis adalah dua ekor makhluk yg WAJIB dipertanggungjawabkan atas kegagalan ini!

Anonymous said...

kebenaran kat malaysia... melayu makin lemah sbb x bersatu.. masing2 ego.. kalo btl nk kuat dan bersatu tolap parti, perjuangkan melayu dan islam... bru btl..

Azmin said...

yang tunjuka tangan bukan india !mamaklah oi!

Anonymous said...

Memang nak kena anak hindu celaka ni...

Anonymous said...

nama Anwar Brahim cakap "itu Allah tuhan jesus punya...kristian punya pakai...Melayu Islam takbley marah-marah pasal Allah semua boleh guna" dan disambut dengan Takbir oleh PAS

Anonymous said...

Kafir lahnatullah!!!!!keling bodoh,.....

Anonymous said...

saya rasa begitu kesal dengan perbuatan budak ini. Baru rasa aman sikit da mula pulak. tapi jangan nak samakan si sial ini dengan kaum india yang lain. Saya mohon maaf bagi perbuatan budak ni.

Powered by Blogger.