Dec 19, 2011

ARAHAN ANWAR - PRO MAHASISWA UGUT NAJIB ANJUR RUSUHAN ALA INDONESIA!!






Puak Pro Mahasiswa belaan Anwar Ibrahim 'secara kebetulan' akan menganjurkan REVOLUSI Kebangkitan Mahasiswa atas nama Permansuhan AUKU kononnya, tatkala menjelang keputusan Perbicaraan Kes Liwat II Ketua Pembangkang itu.


Ugutan ini atas nama REVOLUSI jika diimbau kembali pernah dilakukan Puak Pemberontakan Mahasiswa Indonesia yang mengakibatkan berlakunya kematian orang awam malah Kota Jakarta telah diisytiharkan darurat pada ketika itu.


Inilah sumpah laknat sebenar Anwar jika disabitkan beliau bersalah terhadap kes liwat beliau. Adakah Pro Mahasiswa ini benar2 memperjuangkan permansuhan AUKU yang pernah dipertahankan Anwar semasa memegang jawatan Menteri Pendidikan 1 ketika dahulu?


Apa kejam dan zalimnya AUKU ini sehinggakan Pro Mahasiswa berani tampil membuat kenyataan kepada PM Najib Tun Razak hari ini membuat REVOLUSI Pemberontakan sedemikian? Ini semua agenda Anwar bagi menumbangkan Kerajaan Pusat setelah pelbagai cara diperlakukan yang akhirnya gagal menutup kesalahan moral beliau.


Kejamkah Kerajaan Pusat setelah mengambil langkah memansuhkan ISA sepertimana yang diperjuangkan mereka? Apa yang Kerajaan tidak turuti? Sehinggakan penggunaan dakwat kekal pun diluluskan demi memenuhi tuntutan puak2 Pembangkang ini. Apa yang kejam lagi zalim Kerajaan Pusat seolah2 memberi layanan rakyat umpama zionis?

Ini semuanya agenda jahat semata2. Adakah kumpulan Kecil Mahasiswa yang diupah Anwar ini tidak memikirkan nasib yang bakal menimpa generasi masyarakat Malaysia setelah membawa budaya rusuhan melampau ini ke Negara kita?

Pro Aspirasi.. Gerakkan jentera anda. Jangan biarkan pelajar2 IPT terperdaya dengan hasutan jahat ini.

4 comments:

Anonymous said...

Anak2 melayu yang bodohhh!!!!!

hangkedee said...

9 hb januari 2012 semakin dekat keazaman Gay Tertua belum tertunai.

Anonymous said...

Buat le klau nak mampus. Aku akan join Polis sekali tibai punggung diaorg sampai tak boleh nak duduk. Nak revolusi kepala tokcai diaorg. Penat2 pasukan keselamatan bertungkus lumus jaga keselamatan negara nak buat kacau bilau pulak. Harap kali ini dgn adanya 'blue ocean strategy' Polis ajak sekali tentera. Pga, JPAM dan Rela...kita balun mereka yg dah rasa bengkak kepala tu....

Anonymous said...

ni lah dikata kn org melayu,makbapak suruh bljr elok2 depo suka wt demotrasi,bila kerajaan tak tolong depa,depa kata kerajaan kejam,mmg bodoh ler depa ni,tgk bangsa cina n india,da depa join budak2 melayu,sorg pn tak der,depa gelak lg ada.

Powered by Blogger.