Dec 5, 2011

ANWAR GELAR HARUN DIN KHIANAT - SURUH MINUM AIR JAMPI SENDIRI!!







Isu muzakarah UMNO dan PAS timbul semula. Kali ini beberapa Ulama' PAS didakwa menyahut seruan UMNO untuk turut serta membentuk semula kekuatan Umat Islam Melayu yang kini kian terpinga2 memilih arah perjuangan dek kerana perpecahan Bangsa yang kritikal.

Anwar yang mendengar isu Muzakarah cuba ditimbulkan kembali memberi amaran kepada PAS agar tidak sekali lagi mencetuskan keadaan dan situasi yang bakal melemahkan jentera Pembangkang yang dibina.
Anwar turut berang dengan 'budak2' suruhannya di dalam PAS antaranya Khalid Samad yang gagal menyerlahkan semula kepimpinan yang lebih liberal malah musuh dalam selimut Hasan Ali dibiarkan terus berkuasa walaupun telah dicantas.

Anwar dikatakan bakal menemui budak suruhan yang baru dilantik iaitu Salahudin Ayub agar tampil menggunakan segala ruang kuasa beliau memberi peringatan mengenai hal ini.

Sebelum ini, beberapa Pemimpin PAS Pro Ulama' dikatakan ada menemui beberapa Pemimpin UMNO membincangkan hal situasi kedudukan Umat Islam yang kian diperkotak katikkan. Malah ianya semakin kritikal apabila terdapat usaha memurtadkan Umat Islam secara besar2 an di Selangor.

Antara pemimpin yang dikatakan menemui Pimpinan UMNO termasuklah HARUN Din, Ustaz Taib Azamuddin, Hassan Ali dan Ustaz Nasharuddin Mat Isa.

12 comments:

akubekaspkr said...

Anwar (BABI). Kau mampus lah kalau mazakarah ini benar2 terhasil.

Nik Aziz yang kau gunapakai dah menampilkan sifat nyanyok yang melampau, kau gunakan pula Din Pudu, apa sangat yang boleh buat

Aku akan bertemu Dato Harun Din secepat mungkin untuk mendapatkan gambaran sebenar, InsyaAllah.

Anonymous said...

Innamal a'malu bin niat.....
Segalanya bermula dengan niat....
Maknanya niat yang ikhlas...akan dipermudahkan urusannya oleh Allah tetapi jika niatnya tidak ikhlas... faham-faham sendirinya hasilnya....

Amin Ya Rabbil Alamin.

Anonymous said...

Orang kalau dah 'sesat' dalam hutan memanglah dah payah nak cari arah jalan keluar, melainkan ada peta, ada kompas, ada bekalan makan-minum, ada alat perhubungan.
Kalau tak, main redah sajalah nampaknya, hancurlah badan dek onak dan duri, makan-minum apa yg boleh masuk ketembolok dapat buah kholdi pun telan juga, tenaga semakin semakin lemah, akhir2 kalau dapat keluar tinggal kulit dengan tulang.Wajah pun dah berserabai tak ada seri lagi....
Di luar pula nanti 'carilah' tempat buangan sampah...makan dan tidurlah disitu bersama2 anjing dan tikus.
'Begitulah nasib orang yang dah hilang pedoman'.

Anonymous said...

Takkan macam tu kot?
Dulu kan Harun Din mati-matian mempertahankan dia?

Anonymous said...

Mngapa Anwar dibenci sgt olih ramai Melayu?
Sedangkan beliau bermati2an berjuang utk Melayu.
MELAYU2 SEMUA. SOKONGLAH PERJUANGAN ANWAR, PEJUANG MELAYU TULIN.

Anonymous said...

Seorang perjuang melayu yang tulin.. Tulin ke si anuar ni..? Tok sah lah cakap benda yang terang dan nyata kesilapan yang telah dilakukanya.. Cuma kita umat melayu islam yang berpegang pada tali allah usah lah terikut ikut.. fikirkan kemana arah harus kita bawa keluarga kita kejalan yang benar atau sebaliknya, kita inginkan keamanan atau sebaliknya.. Fikirkan lah..

Anonymous said...

Wahai kaum bangsat dari keturunan syaitan dan iblis. Jangan kau cuba merobohkan benteng islam dimalaysia. Semoga Dato Haron Din dan semua golongan pro ulama dalam PAS dapat menguasai semula PAS.
Orang-orang tua kat kampung, boleh lah kau orang perbodohkan, bebudak universiti yang cair-cair tu boleh lah kau gulakan, tetapi orang yang berumur antara 30 hingga 50 tahun kat kawasan bandar dan persekitarannya, lintang pukanglah kau kalau kau cuba nak kelentong.
Dulu boleh lah kau tipu, sekarang dengan semua bukti yang ada, mana mau lari haaaaaaa.

Anonymous said...

Anu gay nie kan pengkhianat bangsa..
Tengok lah interview dia dii cnn.. Aljazeera..
Asyik memburukkan kaum melayu jea.. Tak pernah dengar kata dia memuji.. Tak pernah bershukur..
Tu tang aku pelik Harun Din leh satu kapal dengan dia..
Mungkin ini ujian Allah pada kita.. Sama2lah kita memohon keampunan pada Allah SWT..
Semoga diberikan petunjuk pada kita semua khas nya untuk Harun Din...

Anonymous said...

DUAKALILIMA.....PEMBUNUH VS PELIWAT... KALAU PECAH PERANG...BAPA DEMOKRASI YAHUDI ZIONIS SEKULAR AKAN HANTAR JET PEMUSNAH DGN KERJASAMA DERETAN ANAK PENYANGAK DAN PADUAN AKU SUKA....... BERJAYALAH PECAH2 PERINTAH PAKAI PROKSI.......HANYA GUNA FB, TWITTER DAN BLOG....

"malayasia belum merdeka ! belum...merdeka
belum...merdeka>>>>!!!

Anonymous said...

aku doakan usaha murni untuk menyatukan umat islam d malaysia ni berjaya, lagi cepat lagi bagus. hanya melalui penyatuan umat islam saja boleh menjamin kelangsungan ketuanan melayu seterusnya mempertahankan maruah, akidah dan kuasa orang islam d bumi bertuah ini.....amin

AntaraPos said...

Berupayakah Najib Menukar Persepsi Negatif Terhadap Umno? | http://antarapos.com/v1/index.php?page=content.php&newsid=1240&type=%27news' | http://www.antarapos.com/

Anonymous said...

Persetan dengan hasutan pemimpin Pas dan pemimpin Umno. Jangan sekali2 termakan hasutan mereka semasa hendak memilih wakil rakyat.

Saya yakin Allah akan bersama dengan kita jika 2 perkara penting ini ada dalam perhitungan kita :

1. Aku mahu hamba Allah yang aku pilih ini mempertahankan dan memperjuangkan hal2 berkaitan agama islam dan penganut islam sama ada dalam Dewan Undangan Negeri atau Dewan Rakyat.

2. Aku mahu hamba Allah yang aku pilih ini mempertahankan dan memperjuangankan hal2 berkaiatan bangsa melayu, bahasa melayu dan raja2 melayu sama ada dalam Dewan Undangan Negeri atau Dewan Rakyat.

Powered by Blogger.