Dec 17, 2011

AMARAN SHAHRIZAT DI PARLIMEN AMPANG - "KAU JGN. CABAR AKU MAK LAMPIR!!"







Ketua Wanita UMNO Malaysia Shahrizat Abdul Jalil hari ini menggegar bumi Ampang dengan mengadakan Ceramah di Parlimen tersebut petang tadi. Kehadiran beliau dinanti2 kan masyarakat wanita sejak jam 9pagi lagi.

Shahrizat yang hadir memberi ucapan pedas mengherdik Zuraida yang disifatkannya 1 serangan yang diperakui Muslimat PAS sendiri sebagai tidak berhemah.  Malah Shahrizat mendakwa Zuraida sewajarnya mencermin dirinya terlebih dahulu dan tidak membuat pertuduhan dengan cara menghasut tanpa melampirkan sebarang bukti kukuh terhadap beliau.

Shahrizat menganggap serangan tersebut sebagai serangan politik untuk menjatuhkan Wanita UMNO secara amnya yang banyak memberi kekuatan terhadap sokongan dan kekuatan UMNO.



Menteri Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat akhir sekali memberi semangat kepada Wanita UMNO agar lebih bekerja keras untuk merampas semula Parlimen Ampang seterusnya menawan Selangor.


Shahrizat sendiri mendakwa beliau telahpun berhadapan dengan Anwar di Parlimen sambil menerangkan apa yang cuba dirancang PKR terhadapnya adalah 1 serangan yang mencabar diri beliau. Anwar didakwa tergamam dengan kenyataan beliau itu.

Masyarakat terutamanya di kalangan wanita yang hadir tanpa mengira kaum hadir menemui Shahrizat turut bersimpati dengan pertuduhan jahat yang dilemparkan terhadap beliau.


9 comments:

Pengundi Baharu said...

uplod video bro.

Anonymous said...

Kerana perebutan TAKHTA, HARTA & WANITA.. akhirnya umno hilang roh perjuangan untuk A.B.TA .....

umno era post-merdeka sangat berlain dengan umno di era pre-merdeka...... mereka opportunist & ganas....

Pilihlah parti ABU...

Anonymous said...

Tak yah la dok bising melalak, singsing lengan atau selak kain... sampai buka aurat...

Dicdgkan Ketua Wanita UMNO, DS Shahrizat Vs Zuraida di Parlimen Ampang pada PRU13 nanti... baru bertemu buku & ruas... pertandingan yg bermaruah.... pertanding kalah mati... Biar rakyat yg adili....

Sama juga kalu boleh, pru13 nanti Najib Vs Anwar di mana2 parlimen di WPKL... baru seronok...anak jantan...

Anonymous said...

Penzina mana boleh jadi pemimpin nanti umat Islam akan hancur, aku cadang Anwar lawan dengan Eskay jika anak jantan dan Gay

hangkedee said...

Lelaki lawan perempuan beb,macam mana lawan serikandi 7 Umi hafilda vs Aljuburi.kawasan sungai buluh.

Aurafaz said...

kak jat udah2la, berundurjelah jgn keras kepala lagi, buktikan anda sayangkan parti dgn berundur demi menjamin kemenangan parti

Anonymous said...

Salam hangkedee cantik anwar lawan halfilda. Aku tetanya gak kalau ceo nfc bukan suami sharizat leh ke dapat loan 250 juta. Korang leh jawab juak juak sharizat memang le biawak hidup sendiri buat tahi sendiri jawab dan tanggung ygumno ni satu hal ko dah tahu bala menanti bagi loan kat suami jijat sendiri mau ingat la. Ahakkk tuih

Anonymous said...

syabas kak ijat....pi mampos abu yang berdebu

Anonymous said...

Pilihlah ABU? pertubuhan yang berasal dari cabang2, ranting2 & tunggul2 kayu pkr yg telah dibakar menjadi abu. Siapa nama pemimpinnya? Che Gugu Bard...tak payah laa!!! hancus berdebu..buat udara berjerebu je!!

Powered by Blogger.