Nov 29, 2011

ZURAIDA BAWAK LEMBU - WANITA PKR BERDEMO DEPAN PWTC MALAM INI!!?





 
Zuraida nampaknya tidak senang duduk menanti bermulanya aura Wanita UMNO pimpinan Shahrizat yang bakal bersidang bermula malam ini. Terkial2 menanti serangan berbisa Shahrizat dan barisan Barisan Wanita UMNO. 

Wanita UMNO yang sebelum ini tidak pernah terkena serangan peribadi paling dahsyat akhirnya dicuit sedikit oleh seorang Pemimpin lawan yang tidak bermaruah, menggunakan serangan keluarga sebagai batu loncatan menaikkan populariti beliau.

Wanita UMNO sememangnya tangkas. Namun sememangnya pelan strategi asal yang dirancang Zuraida adalah untuk mengerah sekumpulan Wanita yang diupah untuk berdemonstrasi mendesak Shahrizat meletak jawatan pada malam Perasmian WANITA UMNO. Sepatutnya ia berlaku malam ini.


Namun Zuraida pengecut. Dia tahu setangkas dan sekebal mana Wanita UMNO jika hendak dibandingkan dengan Wanita PKR. Mungkin kita akan rasa sakit sedikit apabila digigit semut. Namun, apabila diliat dengan jari kelinking sahaja, mati dan terburai 1 badan.

Apa persediaan Zuraida? Kita cabar Zuraida. Jikalau benar hendak membuat kecoh di PWTC, ayuh teruskan. Mahu lihat aura Wanita UMNO? Cuba kalau berani. 
PS : Jangan lupa bawa lembu Zuraida kalau jadi. Kalau jadilah nak berdemo malam ini.


0 comments:

Powered by Blogger.