Nov 9, 2011

TONY PUA ISYTIHAR SOKONG NAJIB..!!? "KEDAI RUNCIT 1MALAYSIA BERJIWA RAKYAT.."





"Memang produk2 yang dijual di Kedai Rakyat 1Malaysia murah, tapi tak semurah yang diperkatakan." Itu penjelasan Tony Pua. Murah tapi tak murah. Macam mana tu? Dia nak murah macam mana lagi? Sekurang2 nya kedai ini lebih murah dari kedai2 dan pasaraya yang dijual di luar sana. Malah Tony Pua sendiri tak nafi statement yang mendakwa Produk di Kedai yang diilhamkan PM Najib Tun Razak adalah murah. Nak murah macam mana lagi? Jikalau berani benarkan Kedai 1Malaysia ini beroperasi di Negeri Selangor di setiap daerah. Kita nak tengok berapa ramai rakyat Selangor yang akan mengunjungi Kedai ini. Tony Pua dan Pakatan ternyata tercabar dengan pendekatan yang ditonjolkan hasil idea PM sendiri dalam memastikan rakyat terus dapat membuat pilihan alternatif dalam mendapatkan produk barangan dengan lebih berpatutan. Sewajarnya idea ini disokong Pemimpin Pakatan jika benar mereka ikhlas dalam membantu meringankan beban rakyat. Bukan dok sibuk berpolitik samata2 demi kepentingan peribadi.





3 comments:

Anonymous said...

ketua dah biawak anak buah lagi macam cicak kubing!!!, banyak makan babi inilah jadinya tak habis2 nak spin!! orang buat semua tak bagus, dia buat macam celaka haram jadah tu bagus sangat laahhh.... FUCKATAN memang CELAKA HARAM JADAH!!!

Anonymous said...

org xnk pg kedai bangsa die mule la ciner nie sakit ati...

Anonymous said...

Kali ni aku nak komen sifat babi, kalau tuan-tuan tengok rencana pasal babi ni salah satu sifatnya ialah penting diri, kalau tak silap dalam NGW aku tengok bila harimau kejar ibu babi dia lari kedalam lubang persembunyian(dalamnya ada anaknya)dan menghalau anaknya keluar untuk dimakan oleh harimau tersebut janji dirinya terselamat begitulah antara sifat babi.

Powered by Blogger.