Nov 22, 2011

TERKINI - PENYOKONG INDONESIA BERKUMPUL MERUSUH SERANG PASUKAN MALAYSIA!!?






Tangisan kegembiraan VS tangisan hampa. Mungkin ada hikmah di sebalik layanan kelas ketiga yang diberikan kepada pasukan Malaysia. Menjadi peransang utk capai kemenangan.

Buat pasukan garuda, anda tidak perlu kecewa. Nasihatkan penyokong2 anda dan pihak penganjur agar lebih 'beradap' dgn wira2 Negara kita.

Malam ini juga pasukan Malaysia bakal pulang ke tanah air. Ada ura2 yang mendakwa penyokong2 Indonesia bakal berkumpul di Lapangan Terbang utk. merusuh dan bertindak ganas. Mohon keselamatan Kementerian Belia dan Sukan dapat memantau pasukan kita.

Dendam mereka tidak pernah terpadam. Entah apa yg dibenci thdp Malaysia. Sebab hasutan Anwar?

Syabas Malaysia. Aura Mokhtar Dahari kini kembali. Terus MARA.

Published with Blogger-droid v1.7.4

13 comments:

Anonymous said...

Tahniah malaysia

Anonymous said...

Anwar, hentikan kata2 mghasut kedua2 buah negara.. Aman Malaysia & Indonesia..

Anonymous said...

kita syorkan anuwar dapatkan warganegara indonesia....

Burung Merbok said...

Kuasa duit,Pak ! Wang dapat membeli apa saja perkhidmatan yang dikehendaki, termasuk perusuh dan pendemonstrasi !

Anonymous said...

jangan jadi bacul...

kalau gangster indon yg ramai nak buta kacau kat player kita yg bleh dikira budak lagi meme korang ni pengecut...

garuda pun bleh tukar nama jadi gerudi...

pejuang hamas...

Kakikutuk- said...

Malaysia main teruk, yang menjadikan mereka hebat sebab semangat!! indonesia ada pemain yg boleh menggelecek, pandai mengawal bola, tapi kemampuan berfikir mereka rendah, atau dalam bahasa lain, B*d*h, sedar xsedar, ejakan menjadi api semangat untuk menang, kemenangan itu juga memberitahu kepada kita semua rakyat Malaysia, semangat itu penting, sebelas pemain berjuang mental dan fizikal melawan sebelas pemain yg memiliki kejadian yg sama, ditambah perang mental 90000 penonton lawan, Kita tetap mampu menewaskan pasukan Indon dan Rakyatnya yg bongkak, apa2pon berubahlah Indon, Anda tetap kami hargai, Taat pada Yang Satu(Tuhan Dan Prinsip)

Anonymous said...

hehehe...ANUwar sial tentu akan cakap ini konspirasi UMNO....nk menghasut org indon...kahkahkah

Anonymous said...

Anwar tu xprnh bgga pon ngn Malaysia..dasar gila kuasa..puihh!!

Anonymous said...

This is what u get 100000 Indonesian in bung karno stadium...u are anger by your mooron! A very tide slap to your face...u loose and looser for d 2nd time !!!!! Malaysia and Indonesia is a Islamic country...we are brothers and sisters....value our friendship Indonesia

Anonymous said...

Puas hati aku...Tahniah. Kemenangan yang dilewatkan. Kekalahan yang cukup tragis.

Anonymous said...

ape nk kita harap dari org indon?tamadun?pemikiran yg matang?menghormati org?ppppuuuiihhhhh!!!!!!!!!!

Anonymous said...

ape nk kita harap dari org indon?tamadun?pemikiran yg matang?menghormati org?ppppuuuiihhhhh!!!!!!!!!!

Anonymous said...

aku bukannya apa...cuma teringat kisah Hang Tuah semasa di Majapahit...tentang layanan yang diterima oleh Tuah dan rakan2 disana.namun diorang steady je.Itulah cara org cerdik dan bijak...bersabar ketika marah...sebabnya didalam kesabaran itu ada ketenangan dan didalam ketenangan itu ada kemenangan...itu pahlawan sejati...nah! buktinya kita menang!..walau pun yang dibawa pulang itu bukan Taming sari dan Puteri Majapahit

Powered by Blogger.