Nov 20, 2011

JINGGAY 13 BOIKOT ANWAR!!? - AMBIGA MAHU JUMPA LELAKI JAM OMEGA!!?





Tindakan berani OTAI Blogger Papa Gomo membongkar agenda tersembunyi Pemimpin2 Pembangkang yang mendesak agar penggunaan dakwat kekal diaplikasi pada PRU13 sewajarnya diberi perhatian serius.

Apa yang pasti, mereka kini tidak senang duduk dan tidak selesa dengan penyebaran video ini yang sudah pasti menghilangkan rasa keyakinan pengundi terhadap apa yang didakwa perlaksanaan yang paling telus jika ianya menjadi realiti.

Apa jawapan yang bakal mereka canangkan pada sessi Ceramah2 akan datang? Setakat ini mereka mengambil langkah strategi 'diam diri' sebagai pelan terakhir jika isu ini tidak dapat dijawab. Dan senjata 'fitnah jahat' digunakan sepertimana yang berlaku pada kes Video Seks Anwar.
Sampai bila mereka hendak nafi segala kebenaran jahat mereka? Sampai bila hendak mendakwa ianya fitnah jahat? Mereka tidak pernah pamerkan bukti bagi setiap pertuduhan? Mereka hanya nafi, kemudian membuat pertuduhan lain ke atas kita untuk memperbetulkan keadaan.

JAWAB VIDEO INI.. PENYOKONG2 KAMU SEMAKIN DIPERBODOHKAN OLEH KAMU ANWAR DAN TOTOK2 BELIAU.


2 comments:

kamarul - kuantan said...

" YANG PASTI SEGALA NYA DI BUAT DENGAN NIAT DAN TUJUAN...!"

WASPADA LAH!

Anonymous said...

KENAPA NAK GUNA DAKWA KEKAL? ALLAH DAH BAGI KITA SEMUA NI CAP JARI (BIOMETRIK) YG BERBEZA DAN INSYAALLAH KEKAL SEHINGGA MATI!! YG NAK GUNA BAHAN BUATAN MANUSIA KENAPA? AKU BANGKANG PENGGUNAAN DAKWAT KEKAL YG TAK KEKAL NI SAMPAI BILA2!

ANWAR DAN SEKUTU PR NI MMG HARAM!!

Powered by Blogger.