Nov 5, 2011

NIK AZIZ JAWAB ISU KIT SIANG HINA RAYA HAJI.. 'TAKPE.. ITU HAK RAKAN KITA..!!'






Melayu CinDia terkejut dengan paparan beberapa blog seperti Malay Delima dan Double Y yang menyiarkan artikel mendakwa salah seorang peminat Lim Kit Siang telah memberi komen di dalam blog Penasinat DAP itu menghina Sambutan Hari Raya AidilAdha. Komen tersebut mendakwa seolah2 Islam Agama yang kejam dan zalim menyembelih lembu disaksikan umat Islam yang turut serta menanti daging diberikan. Pada mulanya, mungkin komen tersebut sememangnya dipamerkan secara automatik. Rupa2 nya tidak. Setelah komen dihantar, komen tersebut akan dibaca oleh beliau terlebih dahulu sebelum dipamerkan. Bermakna Kit Siang telah membaca terlebih dahulu. Kenapa beliau approve komen sedemikian walhal ianya boleh dibuang. Atau Kit Siang sengaja mahu ianya dipamerkan sebagai mesej buat parti PAS bahawa DAP termasuklah barisan penyokong2 parti tersebut tidak dapat menerima sebarang pandangan, cara hidup, apatah lagi sistem Perudangan Islam sama sekali? Mungkin Lim Guan Eng sedang menghubungi abang kesayangan beliau Mat Sabu untuk mempertahan kenyataan bapanya. Iyelah, kalau Mat Sabu kata Guan Eng itu disayang sama seperti adiknya sendiri, sudah tentu ayahnya juga disayang. Tolak Hudud, Tak terima Sistem Perundangan Islam sedia ada di Negara kita, kini hina Sambutan Hari Raya yang turut disambut umat Islam seluruh dunia. Apa dakwah yang kamu beri pada DAP wahai PAS? Politik tetap politik. Dah pulak guna jaja Agama Islam untuk kepentingan politik. Kemudian bekerjasama dengan Parti yang menolak Agama suci Islam. Menipu dan terus menipu rakyat.






18 comments:

Anonymous said...

sempena menyambut hari raya Aidiladha dan umat Islam menyempurnakan ibadah korban,umat Islam sepatutnya berkorban untuk korbankan kafir2 laknat sperti lim kit siang dan babi2 lain yang ada diMalaysia ni supaya umat2 Islam diMalaysia ni tidak ada masaalah langsung yang ditimbulkan olih sikafir laknat ini.

Anonymous said...

Well....DAPig is too much now!!!!!
Why...???? Because PAShit gives too much face to DAPig. And believe me...PAShit won't take any action on that remark. Where are top leaders of PAShit ...????
Forget....they got no hairy ball at all. Shame on you PAShit.!!!

Anonymous said...

nak mengata agama orang sedang kan bangsa die sndri yang suke masak haiwan hidup2..konon ye "fresh" sedap dimakan~

Anonymous said...

Tunggu 13 Mei je. Kita tebas Cina dengan parang panjang. Dia belum kenal Selempang Merah.

Pak Tam said...

DAP kafir harbi yg berjaya menjinakkan PAS. Eti kata ain PAS gagal mentarbiah DAP. Takguna lagi org Melayu/Islam bersama PAS kerna PAS sudah ada janji rahsia dgn DAP..

Anonymous said...

Tak heran lah. Itukan tarbiah Nik Aziz utk mendahwah org2 DAP konon yg UMNO tak dapat menerap, mendakwah dan mengislamkan cina MCA dan Gerakan. Syabas ustaz2 Nik Ajis dan ustaz2 PAS yg telah berjaya menerapkan dan mendakwah DAP kedalam Islam. Itu yg dicanang kecuruk kampong. Yg telah disebut2 utk didakwah Ngeh(komunis Perak)& Nga Ko Meng yg telah membela org nak murtad,
LGE yg nak jadikan Malaysia negara kristian. Tahniah & Syabas PAS.

Anonymous said...

kita sembelih lembu tuh sebab korban, bila masa pulak kita nak sound2 kalau dorang sembelih babi, cuma yang bangang nya dah sembelih babi pastuh sisa2 najis buang ke sungai, pastuh kerajaan kena belanja berpuluh juta nak cuci sungai. Bodoh bangang bangsat, bab macam ni pun tak tau tp berangan nak mentadbir negara??pegi mampus la pakatan.

Tukang Komen said...

Yang lazim dikatakan oleh ulamak pas ialah 'tak mengapa mereka tak faham islam'. Mungkin ahli pas juga tak berapa faham tentang islam. Pas adalah agama yg itu mereka faham. Nil Aziz dah kata 'ayat2 al quraan semuanya politik'. Quraan diturunkan untuk Pas berpolitik.

Masanya dah sampai untuk kita.....

Anonymous said...

sebenarnya dah sampai kita korbankan kafirun di malaysia ni. jangan tunggu nanti jadi macam palestin atau singapura. bila dah jadi bangsa lemah apa yang boleh kita buat. tak heran kalau sibangsat ni memerintah askar semuanya dari bangsa cina dan keling dan akan cetas melayu dan islam satu persatu. lihat singapura tu....

Anonymous said...

kalau kita komen mcm ni apa beza kita dgn mereka? hanya memburukkan nama islam saja

Anonymous said...

Inilah kapir laknat yang dijilat telor dan pukinya oleh ulamak-ulamak PAS.

(Anwar Brahim sial tu tak masuk buku sebab dah tak tau identiti sebenar dia...)

Anonymous said...

Umat Islam akan kuat jika kita bersatu..semua ini berlaku kerana kita berpecah..

Anonymous said...

pemimpin Dap adalah kafir Harbi darahnya halal kalau ada daulah Islamiah......spt kerajaan Islam Madinah dahulu...

Brader Vo said...

Cina kafir bangsat ni semua dapat perlindungan khas daripada ulamak sesat N.Ajis utk terus menghina islam.

Sedangkan kita perlu sedar bahawa semuanya bala yang berlaku di Malaysia adalah disebabkan mereka:

1. Kepupusan hidupan liar akibat sikap mereka yang suka melantak apa saja benda yang bernyawa atas alasan kesihatan & perubatan.

2. Mereka ini amat pengotor termasuk dalam soal kebersihan diri (berak kencing tak basuh), pemakan bangkai dan benda-benda kotor, mereka gemar mencemar alam sekitar.

3. Mengamalkan budaya berjudi, pemabuk dan melanggan pelacur secara berleluasa.

4. Mereka ini berniaga segala benda haram dgn menyeludup dan mengusahakan dadah, manusia, senjata dan bahan lucah.

5. Mereka penindas bangsa lain dgn sifat perkauman yang tebal dlm pelbagai aspek termasuk perniagaan, pendidikan dan sebagainya.

6. Mereka bersifat tamak, bongkak dan kedekut. Mereka menilai orang lain berdasarkan status kekayaan.

7. Mereka bertuhankan wang dan percaya dgn pepatah "Berani kerana Wang".

8. Mereka pencetus budaya rasuah dgn istilah "Kaotim" yang selalu digunakan.

9. Mereka tidak menghormati undang-undang jenayah dan trafik. Mereka memandang rendah dan menghina kakitangan awam.

10. Mereka diibaratkan seperti koloni lipas yang suka menceroboh dan membolot sesuatu kawasan tanpa menghormati tuan rumah.

Anonymous said...

Agree with you Brader Vo. Bangsa Cina Kapiaq yang ikat monyet di meja dan potong tengkoraknya serta makan otak monyet itu hidup2 dengan samsu di khalayak ramai tu bertamadun ka??

Anonymous said...

Orang melayu islam telah terlalu memberi dan berkompromi dengan bukan melayu sehingga kan sekarang ini mereka telah naik kepala.ada saje hal hal berkaitan keistimewaan melayu dan islam dipersoalkan apapila melayu berpecah dan semakin lemah.memang bangsa cina itu opportunis dan muhasabahlah semua melayu islam dimana kite sekarang? Masa masih ada dan marilah kita semua melayu tampa fahaman politik ,bersatu demi agama,bangsa.martabat dan survival kita.Anak cucu kita akan menanggis nanti melihat perpecahan sesama kita dan jangan biarkan nasi menjadi bubur.Hidup melayu dan islam dibumi bertuah ini.

Anonymous said...

ish3 pas makin terok. dok jilat taik dap. dr pmimpin smpailah ke luncai2s nye. nak tarbiah kan dap? aku rase dap yg dh tarbiahkan pas. sesame islam ddoa keburukan tp utk kafir ddoa sejahtere walaupon kafir tu dok pijak hine agame islam. apeke bangang pmimpin pas ni? depe ni islam lg ke?

Al Juburi said...

Mengapa DAP jadi melampau dan kurang ajar ???? Kerana PAS yg banyak bagi muka kepada DAP...mungkin juga dah bagi buntot.....

Powered by Blogger.