Nov 3, 2011

MAHFUZ OMAR SOKONG SEKSUAL MERDEKA.. UGUT PEMUDA PAS!!?





Secara tiba2 Pemuda PAS Pusat membatalkan pula Demonstrasi menentang penganjuran Program "Seksualiti Merdeka". Sebelum ini cuba tunjuk hero. Kalau di pihak UMNO/BN, pantang leka. Kesilapan sekecil "zarah" pun terus buat demo. Tak payah minta 'restu' dari pihak PAS Pusat, terus jalan. Ini pelik. Sebab apa tiba2 batal? Jika alasan pihak polis mengharamkan program tersebut sekalipun, pihak penganjur tidak pun mengeluarkan sebarang kenyataan akan membatalkan program ini. Apa akan berlaku jika program ini tetap diteruskan? Jikalau program BERSIH 2.0 yang dari awal lagi tidak mendapat permit pihak polis pun diteruskan, apatah lagi program ini? Bukankah kedua2 program ini ditunjangi individu yang sama iaitu Ambiga? Dikatakan pembatalan di saat2 akhir ini disebabkan Ketua sayap parti itu, Nasruddin Tantawi menerima amaran keras dari pihak Pemimpin Atasan Parti yang mempunyai hubungan rapat dengan Anwar dan kuncu2 nya. Pemimpin atasan ini dikatakan mendakwa Pemuda PAS telah cuba menimbulkan ketidakfahaman hubungan Parti dan Komponen Pakatan serta NGO2 yang terlibat dalam program BERSIH 2.0 termasuklah SUARAM. Beliau meminta pihak Pemuda PAS hanya bertindak mendiamkan diri atau dalam erti kata lain bersikap 'playsafe' dalam hal ini dan membiarkan pihak Anwar dan kuncu2 nya mengatur strategi bagi mempengaruhi semula kepercayaan masyarakat Islam di Malaysia. Ini adalah 1 tindakan yang amat keji kerana program yang bakal dianjurkan secara terang2 an bukan hanya bertentangan dengan Islam, malah ianya tidak diikhtiraf sama sekali dari mana2 Agama di muka bumi ini sekalipun. Jikalau sehinggakan tahap sebegini PAS masih hendak playsafe, apa makna perjuangan politik kamu. Jangan dok sibuk fikir nak salahkan UMNO pula. Pihak polis yang bakal bertindak ini adalah sudahpun menggambarkan pendirian UMNO/BN yang juga merupakan Kerajaan Pusat. Menyalak sebut nama Islam. Tapi jiwa itu kotor lagi jijik. Bekerjasama dengan seorang Pemimpin yang mengikhtiraf gejala2 songsang sebegini (Ambiga). Oh lupaa... Anwar kan pemimpin Songsang. Sebab tu PAS sokong.... BAHLUL!!






9 comments:

Anonymous said...

kata lah apa2 pun..kami tetap sokong pas kerana kami tak caya akhbar kamu...kami hanya caya berita dari akhbar kesayangan kami HARAKAH...mau kata apa pun katalah...he he he...HARAKAH akhbar pembelit no WAHID

Anonymous said...

Memang betul lah Pas "Parti Ajaran Sonsang".

Pas parti hamba puak2 kafir.

Anonymous said...

esok mustafa ali kata dia ada bukti ini kerja umno. Joe bedul kata itu bkn ambiga, cuma solekkan serupa ambiga.

Anonymous said...

Tindakan Pemuda PAS harus dipuji kerana mengelakkan dari berlakunya huru hara ... Jangan-2 pemuda dan puteri UMNO turut sama join program ni beri sokongan ... jangan terkejut kalau ternampak Hisamudin Husin tersengih kat atas pentas bagi ucapan alu-aluan ....

-Krizalid 9999-

Anonymous said...

kalau kita nak harapkan org yg berfikiran jumud seperti krizalid 9999 utk pertahankan Islam..tak kemanala jwbnya...hamPAS je....saya akui masih ada pejuang PAS dan UMNO yg ikhlas kerana Allah....bersatu kita kerana Islam....dunia sementara,akhirat kekal selamanya....yg haram itu jelas dan yg halal itu jelas....

-pemuda fakir-

Anonymous said...

krizalid 9999, mengaku jugak kau yg org-org PAS ni yg selalu timbulkan hura-hara kat Malaysia ni.


-cinta keamanan-

Anonymous said...

jemput sekali h hadi baca doa pembukaan fstival tersebut...

Anonymous said...

mungkin itu adalah tranformasi positif mereka ke arah politik lebih matang .... lagi pun bukan tiap-2 hari org buat demo ....

pada masa sama kita kena dakwah juga puak-2 gay ni ...

-Krizalid 9999-

Anonymous said...

"jemput sekali h hadi baca doa pembukaan fstival tersebut..."

hish takkan hj hadi nak buat macam tu ... dia tok guru mesti tau benda halal haram ni ...

-Krizalid 9999-

Powered by Blogger.