Nov 16, 2011

LAPORAN POLIS AKSI VIDEO SEKS - ANWAR NANGIS NGAKU DEPAN POLIS!!?





Melayu CinDia mendapat maklumat daripada rakan2 media bahawa Anwar Ibrahim baru sahaja membuat laporan polis berkenaan isu Siasatan terhadap Video Seks beliau yang dibongkar bekas sahabat karibnya Datuk Eskay Mac lalu.

Anwar didakwa memakan masa hampir 2jam di dalam Balai Polis Kepong bagi membuat laporan tersebut. Ada sumber yang mendakwa Laporan Polis tersebut nyaris2 ditolak setelah soalsiasat pihak Polis terhadapnya menyebabkan Anwar terpinga2 lalu memberi kenyataan saling bercanggah.

Anwar lalu menggunakan peguamnya yang juga merupakan MP Subang R.Sivarasa bagi memutarbelit Kes Jenayah melalui Akta 182 Kanun Jenayah.

Pihak polis akhirnya menerima laporan tersebut akan tetapi siasatan tetap diteruskan setelah diputuskan melalui perbincangan sebelum ini yang turut menggunakan khidmat luar.

Anwar sewajarnya malu atas tindakannya itu kerana membuat laporan polis akan tetapi tidak berani berdepan dengan pertuduhan ini. Malah sehingga hari ini tiada saman dikeluarkan ke atas Datuk Eskay n the Geng.

Beberapa Pemimpin PAS yang dikatakan turut serta memberi sokongan terhadap beliau tidak hadir. Malah tiada penyokong yang mengiringi beliau diluar Balai Polis seperti dirancang.



11 comments:

Anonymous said...

Peduli apa aku....aku tetap undi PAKATAN ... pukimak punya BN penipu...

Anonymous said...

kesian ko beranak songsang, patut sokong kaki songsang hahahaha.. malaun punya bangsat harq harq harq.

Anonymous said...

Anon atas sekali tu memang la tak peduli pun... sebab puki mak dia pun sanggup bg kat BABI kongkek. Opss lupe, puki mak anon tu dah takde grip, B.A.B.I hanya nak puki Chinadoll. Tapi kalau mak anon atas sekali tu sanggup tadah bontot, si BABI tentu terima je....

Anonymous said...

Pukimak nya Fuckatan Rakyat. Ada ramai lagi msnusia bangang lagi buta hati dan minda seperti anon kat atas sekali tu. Tapi biasalah dia kan sama dengan bos besar dia yang sg buloh dan neraka menanti .

Anonymous said...

anon kat atas sekali tu dah termakan budi tergadai body sbb tu dia rela diFUCKATAN belakang dan depan

Md. Eden said...

Video Datuk T : Anwar Dakwa Polis Mahu Jatuhkannya | http://antarapos.com/v1/index.php?page=content.php&newsid=848&type=%27news' | http://www.antarapos.com/

AntaraPos said...

Video Datuk T : Anwar Dakwa Polis Mahu Jatuhkannya | http://antarapos.com/v1/index.php?page=content.php&newsid=848&type=%27news' | http://www.antarapos.com/

Anonymous said...

jgn la marah kat anon yg atas tu huhu

biasa la perkara ni...ada yg sokong ada yg bangkang

ada yg tadah bontot...ada yg tukang taruknya plak

ada yg berak...mestilah ada YG TUKANG CUCI NAJIS TU

kah kah kaH kAH KAH KAH

Anonymous said...

Malaun diatas tu mmg sah kroni BABI (Bro Anwar Bin Ibrahim)

Mordecai Kucai said...

Kesian Anuwar tak da yang mengiringi.

Orang dah tersedar kerana memikul biawak hidup.

Sekarang mengiring biawak hidup pun mereka tak nak.

Biawak biasa la lidah bercabang....

Lingkup la ko Anuwar. Lepas ni boleh joli duit ko yang banyak banyak tu. Takut nanti tak cukup umur nak menghabiskan.

Anonymous said...

aku akan sokong BN dan UMNO jika semua hak Melayu dijaga dan tidak dinodai oleh Ketua Cawangan, Ketua Bahagian dan Ahli majli tertinggi Umno yg tak reti AMANAH ALLAH

Powered by Blogger.