Nov 14, 2011

KES KHALWAT MB TERENGGANU ANGKARA PEMIMPIN UMNO!!?





Tatkala bahang PRU13 semakin hampir, ramai di kalangan Pemimpin UMNO telah menjadi mangsa serangan peribadi dari kalangan puak musuh Parti. Puak Totok2 Anwar dilihat telah menjalankan 'tugas' dengan penuh 'integriti' menyerang fitnah yang terserlah 1 usaha membalas dendam atas perbuatan moral rendah dari kalangan mereka sendiri.

Selain serangan fitnah terhadap Ketua Wanita UMNO, Shahrizat Abdul Jalil, seorang lagi Pemimpin UMNO yang turut menjadi mangsa serangan adalah Ahmad Said, seorang Pemimpin UMNO yang dipilih sendiri oleh Sultan Mizan sendiri memegang amanah bagi jawatan MB Terengganu.

Beliau telah diserang blogger Mohd Sayuti Omar (MSO) mendakwa Ahmad Said telah dituduh berkhalwat dengan seorang gadis muda. Serangan ini ternyata benar2 mencabar krelibiliti Ahmad Said yang menjadi pilihan Sultan Mizan menggantikan bekas MB sebelumnya Idris Jusoh.

Persoalannya, siapakah punya angkara agenda jahat ini? Adakah dari kalangan pemimpin PAS Negeri, ataupun dari puak UMNO Negeri?

SIASAT!!

1 comments:

Anonymous said...

Tahniah YAB MB Terengganu kerana dah buat report. Lewat membuat report polis menyebabkan rakyat merasakan yang YB bersalah. Insya Allah kebenaran akan tertegak dgn sendiri.

Powered by Blogger.