Nov 4, 2011

JOIN DEMO ANTI SEKSUAL MERDEKA.. PAS GANTUNG KEAHLIAN HASAN ALI!!?





MP Shah Alam Khalid Samad telah mengumpul secara maklumat sulit dan perisikan terhadap Hasan Ali dan penyertaan bekas Pemimpin No. 1 PAS Selangor di dalam Demonstrasi Anti Seksualiti Merdeka yang berlangsung selepas Solat Jumaat di Masjid Shah Alam telah membuktikan bahawa Hasan Ali merupakan Agen UMNO yang telah bertindak membelakangi pendirian Parti yang telah mengeluarkan amaran agar tidak membenarkan mana2 pihak menyertai Demo sebentar tadi. Hasan Ali dilihat cuba mencabar maruah dan hubungan PAS bersama Ambiga dengan menyertai Perhimpunan tersebut dan menafikan pendirian PAS yang dibacakan Setiausaha Agung Parti, Mustafa Ali bahawa pergelutan Festival yang melibatkan golongan Gay dan Lesbian telah dimanipulasi oleh UMNO. Dikatakan PAS Selangor bakal mengadakan mesyuarat tergempar bagi mendapatkan persetujuan AJK PAS Negeri mengenai tindakan displin terhadap beliau dan Mesyuarat ini bakal diketuai Timbalan PAS Negeri Khalid Samad sendiri. Wow.. Semakin mudah jalan keluar Khalid Samad untuk mencantas musuh dalam selimut Hasan Ali.





13 comments:

Anonymous said...

haram jadah khalid samad...puiii

Anonymous said...

hidup hassan ali..!!!!!!!!!! perangilah golongan munafikun tu..

PakMalau/// said...

Pas makin terdesak mencari undi hingga membelakangkan agama...
Aku rasa aku pun nak tukar parti lah.. Sedih dan nyesal sokong PAS dulu :(

ayahtam said...

Teruskan perjuangan demi menyelamatkan aqidah umat islam. Kami di belakang Dato' Hassan Ali..

Anonymous said...

Rasanya BN belum mampu rampas Selangor ... kerosakan pimpinan BN terdahulu masih belum rela diampunkan rakyat .... tambah pulak kerajaan sekarang bnyk bagi peruntukkan utk rakyat ... lebih-2 lagi kaedah mesra rakyat yg ditunjukkan benar memikat hati org Selangor ... mungkin pimpinan BN dahulu tak macam skrg, mungkin mereka hanya mementingkan kantung dan seluar dalam sendiri sahaja ... dgr cerita ramai Adun BN gelisah macam tosai kepanasan sebab takut tak dapat jadi calon lagi ....

-Krizalid 9999-

PAS+Since+1999 said...

Aku pun rasa yg sama. Serabut la PAS sekrg ni. PAS dah tak sama spt masa aku join 1999 dulu. Kawan2, jom kita mufaraqah dari PAS buat masa ni.

Anonymous said...

mufaraqah tu apa bro.

Anonymous said...

aku dan seluruh keluarga dah beralih dah...no more PAS..dh tak sanggup bersekongkol....dmei agama bangsa dan ngr...**jiran tetangga pon ramai dah ngaku keluar pas...ada yg ngaku dah keluar pkr...dh rasa tertipu dgn anuar brahim..hahaha...donia donia..dah makin kemuncakk..

Anonymous said...

aku dah hantar surat keluar dari menjadi ahli PAS baru2 ini semenjak pegangan PAS semakin hari semakin kabur terhadap ISLAM..aku ridukan PAS yang dulu...berjuang demi ISLAM..bukan gila kuasa macam sekarang.

Hasan Al Bana said...

Kalau kau orang berani, pecat lah Hasan Ali.

Maka kamu semua akan lihat berbondong-bondong ahli-ahli PAS yang sehaluan dengan beliau akan keluar parti.

Berani buat berani tanggung. Jangan ingat Hasan Ali tiada pengikut.

Khalid bersedialah kamu dengan agenda musang berbulu ayam dalam PAS.

Anonymous said...

pening aku dgn pas..dulu perjuangan semua pasal agama..sekarang? kalau ikut ceramah diorg, kompom ada kutuk puak2 BN..dulu takde pun camtu..semua dah gila kuasa ngan duit..last2 agama & maruah bangsa akan tergadaii..

Anonymous said...

Hidup Hassan Ali! Hidup Hassan Ali, pecatlah segara hoi juak2 PAS. Hassan Ali ikhlas berjuang demi ugama dan bangsa bukan kerna kepartian.

Anonymous said...

Petikan kata2 Hassan ali "hidup kita kerana aqidah,mati kite pun kerana aqidah,"...mari lah kita same2 berdiri dibelakang hassan ali sorg pejuang islam yg betul2 ikhlas....

Powered by Blogger.