Nov 15, 2011

ISU NFC - PAK LAH SERANG SUAMI SHAHRIZAT!!?





Bekas PM Abdullah Ahmad Badawi dalam kenyataan hari ini telah mempertahankan Ketua Wanita UMNO Shahrizat Abdul Jalil mengenai desakan beberapa MP BN mendesak agar meletakkan jawatan di dalam Kabinet.

Akan tetapi, Pak Lah telah meminta pihak yang mempersoalkan hal tersebut agar bertanyakan kepada suami Shahrizat yang juga merupakan Pengerusi Eksekutif NFC, Datuk Dr Mohamad Salleh Ismail.

Pak Lah telah menjawab isu ini setelah disoal Portal Pro Pembangkang The Malaysian Insider.

Secara umumnya, Pak Lah enggan mengulas lanjut mengenai hal berkenaan NFC walaupun didakwa ditubuhkan ketika era pemerintahan beliau.

Taknak sebut, tapi buat kenyataan juga. Apa motif Pak Lah? Hmmm.. Malas nak kritik Pak Lah lagi. Dia kan dah letak jawatan. Kang kena maki pula dengan rakan2 Pro Pak Lah.

Tapi pada pandangan Melayu CinDia, kalau taknak ulas, tak payah komen langsung lah. Jangan buat orang tertanya2 dengan kamu wahai Tun Abdullah. Komen dekat Malaysian Insider pula tu. Suka laman portal ni. Ada point. Laman Portal FITNAH JAHAT!!

Tak mengapa. Melayu CinDia akan siasat. 2 penjilat tapak kaki Anwar iaitu Saifuddin Nasution dan Hantu Zuraidah akan dibogelkan.




6 comments:

mat said...

ini pun kesilapan besar. kenapa bagi saudara mara handle projek ni.menyusahkan org

Asmah said...

Mentang mentang Pak Lah tak banyak cakap, tak pandai nak aibkan orang, kebanyakkan bloggers pro umno sangat berani hentam dia. Cubalah hentam Tun Mahathir yang banyak mengkayakan orang-orang Daim dulu atau crony dia sendiri. Tak berani kan?

Far Lungeng said...

Itulah susahnya pemimpin UMNO nih. Suka sangat beri projek kat kroni diaorang. Kaya sikit2 dahlah. Berilah pada orang melayu lain. Ramai yg pakar dlm ternakkan pencen kerajaan boleh jalankan. Dia orang boleh tubuhkan konsortium ker atau apa kejadah lain. Bukan beri kat kroni. Susahnya Melayu nih...nak kaya sorang. Lebih baik ramai milionare melayu daripada 1 bilionare melayu.. Dah jadi isu macam nih menyusahkan pekerja2 parti nak cover balik. PRU13 plak dh dekat.

asmah bingai said...

asmah
hang ni bongok ke, bingai?
dah ramai org hentam Tun M. siap panggil kafir. dan maha firaun. tp kalau nik aziz puki mak, dan anuwar babi tu , memang la tak de org nak hentam. maklum la. satu geng allah, satu lagi anugerah allah.

Anonymous said...

apa nak kesah sangat ni,
nik aziz pernah kata,nabi pun pilh kroni.

Anonymous said...

btoi la..buat apa nak hantam tun M...dia tu org maki hamun bersepah..dah tak kesah dah..tun dolahh ni org masih hangin sbb dia la 5 ngri tegadai..siok sndr punya hal.....anon sorg tu kata nik ajih dgn anuar stim tak dak org stim..btoi la..kalau kita hentam..totok dia mula maki kita blk..bukan maki main2..atas mimbar pon depa blh maki kita....maklumla...anugerah tuhan..sorg tua kerepot tu pulak rakan karib allah..susah la nak ngata depa...kalau org umno..semua salah....aku tak redha dunia akhirat.......cepat la pru13..tak sabar nak blk ngundi di kedah..kasik kalah pas...semua kaum kelaurga dah masuk umno..semua dah tau lahanatnya pas......

Powered by Blogger.