Nov 3, 2011

'INI NEGARA DEMOKRASI.. JGN. HINA GOLONGAN GAY!!' - ..AMBIGA.






Seksualiti Merdeka 2011 memperlihatkan pertarungan pembentukan budaya baru yang bakal diikhtiraf jika tidak dipantau. Sasaran pasangan songsang Gay dan Lesbian menjadi paparan isu hangat yang diperkatakan sejak program ini berlangsung. Datuk Ambiga yang merupakan pencetus idea penganjuran Program ini turut menyokong agar diberi ruang kepada Kumpulan Gay dan Lesbian di Negara ini untuk 'bernafas.'

Beliau didakwa menjelaskan tidak releven sama sekali bagi mana2 organisasi bertindak di luar kawalan undang2 Negara hanya dengan memberi pandangan tanpa berdasarkan fakta yang jelas penganjuran program sebegini yang melibatkan golongan songsang tersebut. Malah pihak Bar Council memuji pendekatan yang diamalkan Kumpulan ini yang menggunakan saluran undang2 melalui Mahkamah bagi mencari titik noktah permasalahan.

Rata2 Ahli Majlis Peguam meminta pihak NGO Perkasa yang selama ini membela Perlembagaan Negara merujuk semula undang2 yang menghalang hubungan percintaan songsang seperti yang berlaku pada masa kini. "Maka oleh itu pihak PERKASA tak perlulah nak terloncat2 berteriak mendesak tindakan diambil mengikut Undang2 kerana ianya tidak diperuntukkan. Jika Mahkamah Syariah sekalipun kami tidak akan benarkan ianya didakwa bagi pihak mereka yang bukan Muslim. Jangan fikir percintaan itu seks semata2." Dakwa salah seorang Ahli Bar Council.

Apa macam? PAS tak mau fight kah? Kalau setakat Hassan Ali seorang sahaja yang lawan, tak payahlah. Aku nak tengok reaksi muka2 beruk macam Mahfuz Omar dan Khalid Samad yang sekarang ni dok ternganga nakkan kuasa. Takkan punya.

Alih2, bertindak 'playsafe', kemudian salahkan UMNO. Padahal yang membela golongan songsang ini Pemimpin Idola kamu, Ambiga. Lepas ni Perhimpunan BERSIH jangan pakai baju kuning sahaja. Pakai warna pelangi. Berarak dengan bendera Pelangi. Kenapa Pelangi? Tanyalah Anwar Al Juburi. Semoga 'berjaya' Ambiga memerdekakan Hubungan Seks Songsang ini.


14 comments:

ajai62 said...

Assalam Bro

Merdeka dalam kain siapa yang mereka perjuangkan? Anwar mana? wakakakaaaa... ini semua ada kaitan dengan Pemimpin IDOLA mereka yang gila nak jadi PM tu... Tak abis2 nak meliwat rakyat...

Reezal said...

Lepas ni mereka perjuangkan pulak budaya kawen antara islam dan kafir. kononnya atas nama kebebasan hak asasi manusia. ptuihhh!!!

Anonymous said...

hamPAS BOLEH BUAT APA? MEREKA JUARA ANGGUK SAJA BILA IDOLA MEREKA BUAT BENDA HARAM MACAM TU...MULUT MEREKA MULUT LONGKANG DAN UMPAMA LANGAU YANG HURUNG NAJIS DAN BANGKAI JER PADA PUAK2 HARAM JADAH DAPig DAN PARTI KENCING RAKYAT TU..

Anonymous said...

dek kerana dendam najis, melayu islam berjaya diporak perandakan.

Pewaris Wasiat said...

Maner dia comment-comment BERUK PENCACAI PAKATAN & BERUK PENCACAI PAS...!!! Xnak bersuara keer..??? ker nak jilat JUBO sambil bertakbir..??? Macam Mat Sabu tuuu laaa....Mah..Mah muka Abang bau BURIT...!!!!

Anonymous said...

Demokrasi itu sendiri ada banyak jenis... Di Amerika lain di Eropah pun lain... DI Malaysia adalah demokrasi berpalimen yang diketuai Oleh Yang Dipertuan AGONG..Agong sebagai ketua Agama berHAK untuk menghalang kemudharatan dari merebak...
So AMBIGA Demokrasi mana yang kau sokong... Jadi peguam undangg2 tak tauuu... bodoh betulll. Ini termasuklaah PKR dan PASik yang menyokong..

Anonymous said...

Mana suara Nik Aziz. Langsung tak bersuara. Dah 'bisu' ke?. Bukankah Ambiga ni orang kesayangannya.

Anonymous said...

Sokong kenyataan Reezal Thursday, November 03, 2011, tapi bukan sekadar kahwin antara Islam dan bukan Islam saja, lepas ini mungkin mereka minta nak kahwin dengan babi dan anjing, sesuai benarlah mereka buat begitu, golongan babi dan anjing mereka, baru syok, babi kuat menyodok, anjing kuat menggigit, stim benarlah puak-puak itu berasmaradana dengan anjing dan babi, tak cukup dengan itu dengan kerbau, kambing, arnab, biar menggelitik arnab itu kena sodok. Kalau kena sodok dengan lembu dan kerbau mahu sampai ke perut masuknya.

Inilah kalau terlebih hak asasi manusia sangat, akhirnya mencemarkan maruah manusia itu sendiri, hak asasi kepala otak kamu semualah geng-geng lesbian dan homoseks, sedarlah diri, insaflah.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

Encik Mohamad.

Anonymous said...

Jhou Liu NIKON

Anonymous said...

Merdeka songsang,,,?. kasi ambiga kongkek sama cina , barulah lain orang ikut , itu baru songseng. Ini idia PKR .

Anonymous said...

hantar ajer ambigapig ke india negara asal dia,masa tue baru dia tahu yg dia no body dkt sna...dkt msia bole ler guna PAS n PKR,org melayu kn mudah di pergunakan oleh org kafir.

Anonymous said...

ambiaga bengong....tak akai kt lutut...mcm na orang pktn rakyat sokong org mcm nie....pemimpin depa pon mcm ambiaga jga...truk betoi...

Anonymous said...

kehadapan ambiga dan sekutu kuatnya...

adalah lebih baik korang keluar dari Malaysia dan berhijrah ke negara yang menerima baik budaya songsang yang ngkorang perkenalkan dan pertahankan... Malaysia tidak perlukan kamu, andai sahaja kamu lalu depan aku dan rakan2, akan kami tempikkan pada rakyat sekeliling bahawa kamulah pendokong kuat seksualiti merdeka yang berniat menjahanamkan Malaysia dan budaya asal di sini...

manusia yang tidak tahu bersyukur lahir di Malaysia, nyah kamu dari sini, sekurang-kurangnya ariff alfian telah berhijrah dari Malaysia! kamu bila lagi?

Anonymous said...

Biar MELAYU Tinggal Seorang, namun membenarkan manusia yang di jadikan ALLAH sebaik makhluk mengikut sifat Haiwan, tidak sama sekali. Persetankan dengan Human Rights acuan mereka. Kita hormat manusia yang memiliki ciri2 kemanusian tulen walaupun mereka bukan islam. namun Sekiranya Malaysia bumi bertuah ini ingin di ternak manusia berjiwa binatang maka NYAH KAU dari Bumi Malaysia ini. Kamu tidak layak untuk bergelar Warganegara Malaysia.Mereka yang telah terjebak dengan budaya SONGSANG ini perlu di bawa ke pangkal Jalan. Saya setuju pemulihan Akhlak dan Keimanan di terapkan kepada mereka yang ditangkap..Moga ALLAH tidak menjatuhkan BALA di Bumi Malaysia. manusia Yang berkiblatkan binatang tiada hak kemanusiaan yang hendak di tegakan di Bumi Malaysia ini.

Powered by Blogger.