Nov 28, 2011

FITNAH NFC - SHAHRIZAT BAKAL DEDAH ADA PEMIMPIN WANITA UMNO T'LIBAT!!?





Akhirnya, empunya badan yang berhadapan dengan fitnah NFC iaitu Shahrizat Abdul Jalil tampil memberi kenyataan penafian. Mungkin secara kebetulan dengan Perhimpunan Agung UMNO bermula esok, ia sememangnya kena pada masa dan ketika Wanita inspirasi ini tampil menyatakan pendirian beliau.

Melalui kenyataan yang dikeluarkan Bernama, beliau tidak banyak memberi komen berkenaan isu ini akan tetapi, bakal memberi amanat penting berkenaan serangan paling dahsyat buat karier politik beliau melalui ucapannya Esok hari. Amanat NFC khas buat Wanita UMNO. Kenapa Wanita UMNO?

Zuraida yang sebelum ini senang hati dengan tindakan Shahrizat yang berdiam diri pada ketika ini mengilau2 bak Hantu Kak Limah ketakutan dengan jampi serapah yang bakal menghalau hantu yang berkeliaran mengganggu hidup Shahrizat sekeluarga.



Mungkin Zuraida telah diberi ruang sepenuhnya untuk membunuh karier Shahrizat sebelum ini, di samping mendakwa tindakan hampir kesemua Exco Wanita UMNO yang berdiam diri dijadikan cerita kononnya mengiyakan pertuduhan beliau bersama 2 lagi ekor lembu jantan belaan Anwar iaitu Saifuddin Nasution dan Rafizi.

Akan tetapi esok gambaran dan andaian tersebut bakal ditikam semula. Tidak mungkin Wanita UMNO menderhaka pada Ketuanya. Kerana waimah apa jua krisis yang berlaku, Wanita UMNO sejak sekian lama telah terbukti amat cemerlang dalam melaksanakan perang Politik pihak lawan secara berpasukan.


Bersiap sedialah wahai hantu Zuraida. Teringat akan kata2 Hikmah Shahrizat semasa ceramah beliau di Kerdau, "Jangan disangka Wanita UMNO ini lemah. Warna merah mungkin sekadar hiasan luaran. Namun, bara semangat yang ditanam di dalam jiwa Wanita UMNO bak api yang membakar mengatasi Gelombang Merah."

6 comments:

Aku Peduli Apa @ APA said...

Assalam bro GR.
Masa dapat projek tak pulak libatkan Wanita Umno..bila dah jadi kontrovesi apahal yg duk libatkan Wanita Umno..dan kini nak piat telinga ahli yg dikatakan terlibat?

Saja buat buat fikir...

Anonymous said...

ya betul tu shahrizat, kasi mati itu mak lampir ngan dua ekor lembu jantan pkr tu. kasi mati juga gunting dalam lipatan serta musuh dalam selimut. hahahaha.....

JAS SALLEH said...

Orait bro kita nantikan apakah amanat beliau tersebut
Diharapkan ianya dapat melempang bukan sahaja Mak Lempira tapi suara-suara sumbangsih yang agak keculaparan.
Bagi hamba platfom yang betul utk beliau sebagai KETUA WANITA sudah tentulah platfom WANITA UMNO kerana isu ini Mak Lempira dan segala jejuaknya turut melibatkan WANITA UMNO.

Anonymous said...

Amanat Lembu tidur dalam kondo. Bangang punya ketua wanita UMNO.

Anonymous said...

Pkr ....
Syaitan yang bertopengkan manusia....
Beruk yang tak da ekor..
Tak releven utk kaum Melayu..
Hanya menguntung Anu Gay dan kaum cina pek...

Anonymous said...

Huhu.. suami shahjilat Mohamad Salleh ni? hahaha, dengar nama pun lawak giler daa.. 2x5 5x5 laki bini.. aku tatau siapa mastermind dalam projek2 kerajaan, sama ada shahjilat sendiri atau suami dia.. bini dipergunakan kedudukan, laki rembat projek.. suami pun bukannya tak hebat sangat.. CEO TPM dulu tu.. habes satu Teknologi Park, segala projek dirembat oleh suami dia ni.. dari projek ikan keli hinggalah ke projek TPM Academi.. projek disko tepi kolam sekitar 2002 dulu depan MINT HOTEL, dia ni jugak mastermind.. pondan datang menari tiap2 malam secara terbuka pun, takder polis datang tangkap pun..

Kalo boleh, korek balik projek2 ICT geran Industry Research & Development Grant Scheme(IGS) yang diberikan kepada kompeni2 kroni semasa TPM dibawah seliaan Mangkuk Salleh ni sama.. ini projek terbaru mangkuk hayun ni la ni..

Modus operandi projek geran IGS ialah untuk tibai duit rakyat saja.. satu2 geran berharga 10-25 juta.. kompeni kroni boleh amik engineer 2 orang untuk projek berjuta2 ni.. kendian panggil satu professor kangkung datang buat penilaian.. kangkung ni pun kelintau meluluskan projek merembat ni.. sebenarnya tak ada satu habuk penyelidikan pun dibuat.. hanya projek mencetak bendera2 BN jer bersepah2 dalam setiap bilik store setiap building TPM..

Mesin2 dibeli untuk pameran saja.. utuk tunjuk kata ada projek dibuat.. padahal yang datang tu, haram tak paham satu habuk pun apa mesin tu buat.. yang kelola mesin pun, tak tahu nak operate mesin2 tu..

Aku rasa setiap makhluk yang pernah ada dalam TPM, tahu perkara ini.. tapi tak boleh buat apa2 sbb nak cari makan.. Musti kat IJN pun sama jer masalahnya masa malaun ni jadi ketua..

Mari kita ketawa.. sebab apa? sebab kita bodoh dan bangang.. Mamat ni jadi kaya raya sebab kebodohan dan kebangangan kita.. Syukur alhamdulillah kerana kita bangang, bodoh dan biol sebab kita pun tak berbuat sesuatu apa untuk tangkap suami shahjilat ni.. semua ahli keluarga mereka juga patut ditangkap saja..

Pergi ROC, check berapa banyak kompeni yang didaftarkan atas nama keluarga ini? berapa banyak jadi pengarah untuk syarikat2 sendiri? kompeni2 ini tidak aktif (dormant) langsung selama beberapa tahun.. bila ada projek jer.. tetiba hidup dan aktif macam tricubes dapat projek email 1malaysia..

nak bukti, gua tak nak bagi bukti, cukup dengan pembayang pun sudah tau akan sekilas ikan di air.. dah tau jantan betinanya.. PR buleh chck track record mohamad salleh ni.. kroni2 cina pun berlambak untuk dikowtim..

Powered by Blogger.