Nov 4, 2011

FATWA SISTERS IN ISLAM.. "SEKS SONGSANG DIBENARKAN DLM. ISLAM!!"





HINA.. AIB.. Rasa seolah2 maruah Agama dipijak oleh umatnya sendiri. Macam mana hinanya rasa PAS menggunakan nama Islam, begitu jugalah dengan NGO Sisters In Islam yang bertindak 'berani' mempertahankan penganjuran Seksualiti Merdeka. Bagaimana sebuah NGO yang menggunakan Jenama 'Islam' ini bukan sahaja membela Festival yang melibatkan pasangan gay dan lesbian, malah sanggup membuat kenyataan terbuka menyokong serta mengkritik pihak polis yang mengharamkan festival ini? Alasan kebebasan bersuara.. Hello. Adakah kita harus membiarkan kebebasan suara masyarakat itu berterusan sehingga melanggar batasan yang dilarang Allah? Haramkan NGO ini dengan segera. Jangan biarkan 'Sisters in Islam' terus membawa budaya songsang yang bakal menyesatkan Umat Islam di Negara ini. Sudah lama Melayu CinDia memerhatikan kenyataan demi kenyataan NGO Gila ini menyokong setiap penganjuran atau isu yang bertentangan Islam, NGO ini akan tampil menyokong. Apa agenda sebenar NGO ini? Seolah2 bersikap seperti Yahudi menggunakan Islam bagi meracun minda masyarakat Muslim. Haramkan segera NGO INI!! Jangan sampai nak tunggu majoriti Umat Islam sesat akibat suntikan racun 'Sisters In Islam' baru hendak bertindak.






10 comments:

Anonymous said...

Sister in Islam merujuk surah/hadis mana yg mengatakan seks songsang dibenarkan dalam islam. Setahu teman, Islam sendiri melarang hubungan seks songsang, liwat dan memacam lah. Kebebasan suara boleh diamalkan namun ada hadnya dalam agama...

Apa? nak jadikan malaysia cam kaum Nabi Lut ke? adakah kita dah lupa peristiwa ribut Grik di Sarawak 10 tahun lepas....ternyata manusia mudah lupa akan bala yg bakal diturunkan oleh Allah SWT

Anonymous said...

Rupanya masih ada lagi saki baki umat nabi allah Lut....

Anonymous said...

Sister in Islam sebenarnya tak layak untuk bercakap dan menggunakan Lebel islam pun. Terlalu banyak percanggahan yg dikemukakan tanpa memperduli kan asas hukum. Mereka ini merasakan pandai dan cuba mewakili pendapat umum kononnya atas dasar Hak Asasi.
Begini sajalah kalau sibuk nak perjuangkan Seksualiti Merdeka .Mulakan dulu didalam ahli keluarga mereka sendiri- suruh anak anak mereka atau suami dan Isteri mereka mengamalkannya dulu dan meliwat satu sama lain sebelum sibuk nak pengaruh orang lain. ...Boleh tak ???
SIS ni sebenarnya dah jadi Syaitan ..Zainah Suruh kahwin tak nak Ujung ujung nak jadi Setan Ya ???

Anonymous said...

X perlu salah siapa..salahkan kerajaan BN yg bengap memerintah..sampai asyik nak jilat bontot bangsa lain demi meraih undi..kerajaan kalau tegas x kan berlaku pekara bodoh mcm ni kat Negara yg konon islam ugama rasmi.Lagi satu jgn kita tuding kat PAS ke..sbb yg melaksanakan undang kerajaan BN. masalah kaum main bontot pun x boleh nak bendung..haprak punya kerajaan.

Rafikasastras said...

Buanglah nama Islam tu. Ini bukan pertama kali Sister in Islam berpendirian seperti ini. Letaklah sister in apa sekalipun. Usahlah gunakan nama agama jika anda tidak benar-benar memperjuangkan Islam! Anda tidak layak! Amat menjengkelkan!

Anonymous said...

patut haramkan je sister in islam ni.

SOS said...

Mengapa pihak berwajib tidak mengambil tindakkan ke atas SIS, adakah ahli SIS terdiri daripada orang kenamaan diharap ada pihak yang berkuasa mengambil tindakan seperti membatalkan peembuang pertubuhan SIS atau membuang perkataan Islam dalam SIS. pihak berwajib hendaklan mengambil tindakan tegas,

Anonymous said...

Sisters In Islam is not Sisters Of Islam. As simple as that.

Anonymous said...

Mau di panah petir aje betina betina ni!!!

Anonymous said...

Nama baik Islam kian tercemar dan pudar akibat dijaja dan dilelong sesuka hati sepertimana yang dibuat oleh Sister in Islam dan PAS. Mohon Allah melindungi umat Islam dari kegiatan buruk mereka yang berselindung dan bertopengkan Islam ini. Aminnn.

Powered by Blogger.