Nov 10, 2011

CHEF WAN HINA ANAK SENDIRI..!!? CHEF RIZ MALUKAN KELUARGA!!





Chef terkenal, Datuk Redzuwan Ismail atau lebih dikenali dengan panggilan Chef Wan berang dengan tindakan anaknya yang juga sedang meningkat populariti dalam bidang masakan iaitu Chef Riz atas tindakannya mendedahkan maklumat berkaitan dirinya dalam program MasterChef Malaysia. Chef Wan menganggap tindakan anaknya itu bukan sahaja mengaibkan dirinya akan tetapi turut mendapat tempias beliau sekeluarga. “Apabila saya diberitahu berita tentang anak saya, saya memberitahu dia bahawa ia bukan sahaja memalukan dia tetapi juga (mengaibkan) saya dan keluarga, dia mesti meminta maaf kepada orang ramai dan menerima kesilapan dan berhadapan dengan kesan,” kata Cef Wan. Beliau juga tidak mengambil kisah atas sebarang tindakan yang bakal dikenakan ke atas anaknya itu. Sebarang tindakan dakwa beliau sewajarnya diambil ke atas anaknya itu kerana ianya akan memberi pengajaran kepadanya. “Sebagai seorang ayah, saya tidak boleh selalu bertanggungjawab ke atas anak-anak saya yang dah besa-besar ini punya perbuatan.”






2 comments:

Anonymous said...

Tu dia bapa mithali.Syabas diucapkan utk Chef Wan....kata2 keramat seorang bapa

“Sebagai seorang ayah, saya tidak boleh selalu bertanggungjawab ke atas anak-anak saya yang dah besar-besar ini punya perbuatan.”

Begitu juga lah pandangan Tun Mahathir terhadap anak gediknya si Marina tu...lu orang balun je...No problem punya..

Anonymous said...

Bukan hebat mane si anak chef wan tu nak berlagk penah keja kat restoran terkenal di Amerika...sebab bapak dia dah terkenal maka secara x sengaja dia pun dapat la masuk tv buat show masak2...kat luar sana ramai yg lagi tero...cuma xde peluang...

Aku pun pandai masak...kalu berani jom try masak tomyam...leh tengok sape punye lagi sedap

Powered by Blogger.