Nov 29, 2011

BLOGGER PRO PAS UGUT PAMER GAMBAR SEKS ANAK HASAN ALI!!?






Tindakan sebuah Blog yang dilihat Pro kepada PAS menyiarkan gambar aksi seksi kononnya anak kepada Exco Kerajaan Negeri Selangor Dr. Hasan Ali adalah 1 propaganda yang pada asalnya dilihat bagi meriuhkan suasana di kalangan penggemar Blog.

Sememangnya remaja wanita yang dipamerkan bukanlah merupakan anak kepada Exco terbabit. Akan tetapi secara kebetulan nama bapa kepada wanita ini sama dengan beliau Namun kenapa sebuah blog Pro PAS boleh menggunakan nama Hasan Ali, seorang Pemimpin PAS berpengaruh di Selangor sebagaai trademark dengan tajuk artikel mengaibkan? Bukankah ianya mencemar nama beliau?

Walaupun ianya 1 pancingan bagi mendedahkan isu lain, adakah tindakan Blogger PAS ini direstui perjuangan PAS, sebuah Parti berpaksikan Islam? Katanya.. Jika Blogger UMNO digelar Blogger Munafiq dek kerana menyiarkan Video Seks Perilaku Moral Anwar, adakah blogger Pro PAS ini dengan bangga mempamerkan Gambar Nik Aziz boleh dikecualikan?

Nama Hasan Ali juga dijadikan bahan lucah. Nampak jelas Hasan Ali tidak lagi dihormati walaupun telah memertabatkan Islam di Negeri Selangor yang kian terhakis.

KLIK DI SINI untuk paparan Artikel tersebut.



4 comments:

Anonymous said...

" marilah kita bersefahaman dan bersatu atas nama Islam " (RT)

Terasa malu saya nak sebut seruan seperti diatas. Bukan saya rasa malu dengan RT atau malu dengan Nik Aziz atau malu dengan Najib.

Tapi saya rasa malu dengan rakan2 saya yang bukan islam. Bukan itu saja, saya juga rasa malu nak menceritakan kelebihan islam berbanding agama mereka.

Kerana saya juga adalah seorang part time salesman, saya lebih confident untuk mempromosikan produk jualan saya berbanding dengan produk yang menjadi saingan telah terbukti ia lebih baik daripada produk saingan. Kerana mereka2 yang mencuba melalui sampel percuma, kembali mencari produk itu daripada saya .. itu buktinya mereka mengiktiraf kelebihan produk jualan saya.

Tetapi jika islam itu sebagai satu produk, saya tak akan berani nak introduced kepada kenalan yang hanya pernah dengar islam tapi tidak pernah mencuba pun islam. Saya boleh kata islam itu islam ini yang baik2 saja .. tapi saya mungkin gagal membuktikan kepada kenalan untuk "melekatkan" mereka kepada islam.

Jika para ulamak dan aktivis islam ada mempunyai rasa seperti yang saya rasa .. mungkin mereka akan sedar bahawa mereka selama ini banyak bercakap kosong semata2 berkenaan islam .. mereka syok sendiri. Adakah mereka berperasaan seperti itu ?

Saya percaya mereka tidak perasan mereka "bercakap kosong" kerana jika mereka perasan tentu mereka tidak akan mencipta slogan2 hebat yang retrorik semata2 pada setiap kali menjelang sambutan Maal Hijrah.

Ini adalah satu cabaran yang paling kurang ajar dan paling biadap dari seorang melayu islam kepada para ulamak dan aktivis islam " Jika kamu gagal menyatu padukan umat melayu islam di negara ini, berhenti lah daripada memikirkan slogan2 yang hebat dan retrorik pada setiap kali datang Maal Hijrah atau Maulidur Rasul "

I am sick hearing and reading all these useless and meaningless retrorict slogans .. they all are merely bull shit.

Sebagai seorang melayu, malu juga saya kepada RT seorang cina muslim yang tak berhenti2 menyeru melayu supaya bersatu. Seruan perpaduan oleh RT mudah di fahami kerana beliau tidak pun memetik hadis atau ayat2 quran, sedangkan seruan perpaduan oleh Nik Aziz atau Hadi Awang diserabutkan dengan petikan hadis dan quran yang sukar difahami.

Saudara RT teruskan usaha murni anda, ramai orang melayu yang mengkagumi anda lebih daripada mereka mengkagumi Nik Aziz atau Hadi Awang.

Cikgu SK.

Tini Hashim said...

Salam,Well said cikgu sk..terima kasih2 kerana saya percaya ramai lagi yang diluar sana yang berpendapat seperti saudara.malu..

p/s : penat juga bila selalu pikir kenapa dorang mcmni dan macamtu..tapi kalau nak tenangkan hati,bolehlah juga pikir..agaknya bape lama pro parti ni duk mengadap fb mencari awek2 seksi utk dijadikan bukti..ehehe..gatal juga rupanya dorang ni..(dosa tu bang,tercabut serban nanti..)

Anonymous said...

Terkejut dan beristighfar panjang saya bila saya terjumpa dalam blog Kickdefella :

Video 1 : "Sekor" ustaz namanya Ustaz Budak berceramah atas pentas Pas mendakwa Nik Aziz tu serupa Nabi Muhamad.

Video 2 : Nik Aziz berdoa minta Allah turunkan bala kepada Najib (dia sebut nama Najib dalam doa). Beribu "ekor" tok2 lebai dan pak2 lebai meng amin kan doa tersebut dengan begitu kuat sekali (mungkin nak bagi Allah dengar kut) .. doa disudahi dengan laungan takbir sebanyak 3 kali oleh beribu "ekor" yang hadir.

Pergi ke blog Kickdefella dan tengok lah sendiri ...

Cikgu SK

Anonymous said...

Apa ygko terkejut cikgu SK.
Terkejut bab ustaz tu kata nik serupa nabi dan lebai pas aminkan doa nik ajis turunkan bala pada najib?
Atau ko terkejut perkataan yg digunakan terhadap penganut2 pas iaitu ekor yg bermaksud binatang?
Manusia yg baik tidak akan meminta bala diturunkan terhadap sesama manusia.
Binatang juga tidak pernah mendoakan kemusnahan diturunkan pada manusia.
Jadi penganut pas ini siapa?
Syaitan?....bagi aku gelaran tersebut memang layak buat mereka.

Powered by Blogger.