Nov 20, 2011

ANWAR JUMPA SCRA. SULIT - ZULKIFLI NORDIN BAKAL KEMBALI BERSAMA PKR!!?





Bekas pejuang Reformasi yang juga merupakan bekas Peguambela Anwar, YB Zulkifli Nordin mengherdik tindakan Dr. Syed Husin Ali sanggup menjadi kambing hitam Anwar dalam membalas serangan beliau.

Malah Zulkifli juga mendakwa, Anwar sebenarnya gentar dan tidak pernah berdepan dengannnya setelah dipecat daripada parti tersebut.

Zulkifli berkata kesanggupan beliau untuk terus bersama PKR kerana beliau antara yang bersama2 berjuang mengasaskan parti itu. Malah Dr. Syed Husin Ali sewajarnya malu dengan tindakannya yang terlalu tamak dengan kuasa sehingga sanggup membubarkan parti yang jauh lebih lama dan membawa perjuangan Sosialis ke dalam PKR.

Syed Husin Ali dengan sesuka hati menjadi suara sumbang Anwar walhal beberapa Pemimpin parti yang beliau kepalai 1 ketika dahulu telahpun mendedahkan tawaran jumlah wang besar yang beliau sendiri terima sebelum bertindak diktator membubarkan Parti Rakyat Malaysia tanpa merujuk pada akar umbi.

Dr. Syed Husin Ali yang telah menulis melalui bukunya yang terbaru “Memoir Perjuangan Politik” telah mendakwa bahawa MP Kulim Bandar Baharu Zulkifli Nordin telah meminta dengan jumlah wang sebanyak RM60 Ribu sebagai Pra Syarat bagi mengosongkan kerusi Parlimen beliau dan memberi laluan kepada Anwar Ibrahim.


8 comments:

Anonymous said...

usah dilayan orang tua macam ni....munkin sekarang ada tawaran baik untuk jadi jurucakap atau dek kerana dah termakan budi...!!!.

Anonymous said...

saya nasihatkan yb zul utk keluarkan saja semua rahsia anwar yg dia tahu. tak perlu simpan lagi. dia sbg bekas peguam saya pasti menyimpan byk rahsia sulit anwar. nak simpan sampai bila? manusia mcm anwar ni mmg tak layak utk kita bwk bekerjasama. sama mcm yahudi dlm quran pun ckp jgn buat perjanjian dgn yahudi sb yahudi tak akan pegang pd janji. sama juga mcm anwar... ciri munafik adalah mereka yg suka mungkir janji dan jadikan sbg pakaian harian..

Anonymous said...

cmne nk caye.60k?awat skt sgt.60 juta la bru berbaloi.bru ble caye

Anonymous said...

Saya cadangkan semua bekas ahli PKR yang keluar parti supaya mengadakan satu perhimpunan dan dedahkan perangai anwar satu persatu dihadapan pemberita dan tv supaya semua rakyat tahu kenapa mereka keluar PKR dan benci Anwar.

Anonymous said...

YB Zul mintak 60K? macam tak percaya je,60K dapat beli apa? gaji dan elaun ahli parlimen setahun dah berapa, takkan 60K,Syed Hussin silap tulis kot.atau nak menipu tak menjadi.

joe said...

60k tu gaji sebulan la ngok...

percaturan politik mcm tu la..

janji itu ini..

tp anwar lu mmg najis besar la.. ko jual maruah melayu.. kalau kau depan aku mmg aku ludah2 muka kau.. haikkkk phuihh

Anonymous said...

Bacalah penerangan yang Zulkifli beri diblognya sendiri. Saya rasa tak mungkin dia bohong apa yang dikatanya disitu.

Saya rasa Syed Hussin mungkin terlaluan sikit. Cuba sasaran peribadi. Memang banyak hal Anwar hal peribadi. Tapi saya tak sangka Syed Hussin pun boleh begitu.

Kesian juga Syed Hussin. Cuba beberapa kali tak dapat dapat nak jadi Yang Berhormat. Kata orang sebab imej sosialisnya sampai dianggap kominis.

Moral of the story: jangan berhaluan kiri. Kita ikut jalan disebelah kanan dinegara ini.

Nok said...

Syed Hussin ni kalau Anuar yg begitu haprak dgn pelbagai kejahatan dia boleh percaya dan patuh...berapa le sangat untuk menfitnah YB Zul dan Senator Ezam....kalau dia tu muda...mungkin lebih teruk perangainya dari Anuar Aljuburi.....janji dapat jawatan....nama syed ni depa kata keturunan Arab...mungkin arab bela babi kut...bukan bela unta...sebab itu perangai dia macam babi.....

Powered by Blogger.