Nov 24, 2011

ANWAR IBRAHIM HINA TUN ABDUL RAZAK - DAKWA BAPA KORUP MALAYSIA!!






Agak jijik melihat Anwar Ibrahim secara tiba2 menjadi jaguh memutarbelit kenyataan Bekas PM Tun Abdul Razak mengenai isu Royalti Minyak Kelantan. Beliau menjadi Sang Wira mempertahankan bapa kepada PM Najib Tun Razak Siapa Anwar Ibrahim pada era kepimpinan Tun Abdul Razak 1 ketika dahulu?

Anwar bukan sahaja menggelar Tun Abdul Razak pengamal rasuah, malah puak penentang utama yang menyatukan PAS dan UMNO di bawah naungan Barisan Nasional.

Anwar mempertikai beberapa menteri kabinet yang dilantik Tun Razak sehinggakan mendakwa ada agenda sulit pembunuhan melibatkan Menteri Belia dan Sukan pada ketika itu.

Lalu beliau menarik semula dan menyalahkan PAS pula setelah  bertindak menyertai UMNO dan memuja kepimpinan Tun Mahathir pada era 1980an.

Ini semua mainan busuk Anwar dalam menaikkan imej beliau sebagai dan seterusnya memastikan beliau dilihat hero dalam era penentangan beliau terhadap kerajaan. Dasar manusia pengkhianat.


14 comments:

AntaraPos said...

Perjuangan PAS Berubah- ubah | http://antarapos.com/v1/index.php?page=content.php&newsid=1017&type=%27news' | http://www.antarapos.com

RH said...

Anwar Brahim menghina Tun Razak kerana dengkinya terhadap Najib.

Sunggug heran manusia ini, sangat busuk hatinya. Dia akan menggadaikan apa saja termasuklah anak bininya asalkan dia mendapat tumpuan dan kuasa.

Dia tidak peduli apa akan terjadi kpdnya walaupun dia dihina dan dicela. Sekiranya berkuasa, dia akan membalas dendam terhadap musuh-musuh politiknya termasuklah blogers.

Ingatlah Allah sentiasa dgn mereka benar.

sekian.

Anonymous said...

Hati busuk !

Anonymous said...

cuba tengok muka nuar, macam hantu...

Nuar = kacang hantu

Anonymous said...

Memang lah kalau kamu tak tahu tun razak tu sapa,sapa yang masokkan dato harun dalam penjara disebabkan permainan sapa tun razak lah umgok.

Anonymous said...

Apa macam orang FELDA Anuar dah mula kutuk Tun Razak, Pemimpin yang menubuhkan FELDA dan mengubah nasib peneroka FELDA,,, nak sokong Anuar lagike?????????

Anonymous said...

Apa macam orang FELDA Anuar dah mula kutuk Tun Razak, Pemimpin yang menubuhkan FELDA dan mengubah nasib peneroka FELDA,,, nak sokong Anuar lagike?????????

Anonymous said...

Takut aku tengok muka bung nuar...x seri langsung.Seri muka dah hilang...

Anonymous said...

dah mcm hantu dah muke si nuar nih....silap pak lah jugak p lepas dajjal cam nuar nih...divide and rule strategi yahudi...same mcm apa yg si nuar nih buat...

Anonymous said...

Anwar terlalu banyak kudis...terlampau banyak penyakit dalam badannya....itu yg mau diberikan pada penyokong2 dan seluruh rakyat Malaysia kelak....cepat2la mampos Anwar AlJuburi!!!

Anonymous said...

bang non dah kena badi pintu belakang..cakap jadi berbelit-belit dan kekadang bertanya..'hei! sape nama aku?'.

Anonymous said...

sehantu2 muka dia pon..ada jugak makcik ingin duduk sebelah dia..isy...makcik..baik balik jaga laki lg bagus la..drp dok ikuttt anuar keparat ni....dia ni Dajjal makcik oi...sah sah memecahkan belahkan org melayu..yg sedihnya lg..pecah belahkan org islam.....tolong la sedar diriiiiiii....ya allahhh....tolong la kami ni..bgm nak kami sedarkan mereka2 iniiii

Anonymous said...

Anuar dah terbayang akan ke Villa Sg Buloh....kerana itu dia semakin rancak buat macam-macam kenyataan dan tindakan yg. bertentangan dgn undang2 dan kepentingan negara. Dia amat berharap kerajaan segera bertindak menahannya. Kerana dia amat bimbang di penjara atas kesalahan menyontot....

Anonymous said...

It is possible to definitely produce a fantastic very first impression on every person if you are coming into a room, when you've got on some seriously lovely pieces of jewelry. It is best to pay out close focus to these useful guidelines and use them, to make sure that you may find out the best way to pick jewellery.

When working with harsh chemical compounds like cleaning items, doing laundry, or using a shower you ought to always remove your jewelry. To scrub your jewellery you ought to use heat water by using a mild soap, rinse it off, then polish your jewelry having a jewelry polish and dry in advance of placing it again into storage.

In terms of showing off your individuality as a result of jewellery, most of the time it is possible to make a greater assertion with significantly less. Pick out bold, remarkable pieces, but limit all by yourself to sporting 1 or two at a time. A advanced pair of chandelier earrings can set off an outfit on it can be [url=http://www.hotuggcanada.com/]Buy Uggs[/url]
individual, and in some cases a flashy cocktail ring will be the only glitz you would like to draw attention.

You shouldn't dress in your jewelry should you prepare on heading to get a swim or should you plan on heading in every other system of h2o that could comprise harsh chemical substances. These kinds of factors can result in your jewellery to age substantially much more rapidly. Secure your jewellery and be conscientious.

If you have [url=http://www.bestboots-ugg.com/]uggs on sale[/url]
great jewellery or heirloom jewellery whose appeal you wish to safeguard via insurance, it is a good idea to consider great pictures of those items and also to have an appraisal performed by knowledgeable. Ensure the footage you take are good, good quality types. Working with a flash when taking these footage will not trigger excellent photographs within your jewellery. It is best to seize an image of the treasured jewelry beneath comfortable, diffused fluorescent bulbs.

To create the ideal volume of flair to any outfit simply add a single assertion piece of jewelry. No matter whether it be a large ring, some bold earrings, a thick bracelet, or maybe a chunky necklace, adding a press release piece to any outfit won't only convey it from the normal but can even allow it to be extra 'you'. Additionally, an announcement piece is guaranteed to create an awesome conversation starter in any event.

Powered by Blogger.