Nov 16, 2011

ANWAR BAKAL DEDAH SKANDAL SEKS NAJIB DISEMBER INI!!?





Anwar Ibrahim semakin gerun dengan tindakan musuh politik Najib Tun Razak yang agresif bekerja dalam berdepan dengan PRU13. Pasca Kempen PRU13 telahpun bermula sejak bulan 9 lagi dengan serangan demi serangan fitnah ke atas Pemimpin2 Kerajaan yang dilihat paling hampir dengan PM Najib Tun Razak yang dilihat punyai potensi menawan kembali kerusi2 popular PKR termasuklah yang terbaru Ketua Wanita UMNO Shahrizat Abdul Jalil.

Isu mengenai harga barang tempatan dijangka tidak menjadi salah 1 agenda serangan utama Anwar dan kuncu2 beliau. Ini kerana Najib dilihat berjaya menidakkan dakwaan mengenai bebanan terhadap ekonomi rakyat dengan menubuhkan beberapa ruang pembelian alternatif termasuklah Kedai 1Malaysia yang meletakkan jumlah harga barangan yang jauh lebih rendah.

Setiap pemimpin2 kanan Anwar dengan lebih memfokuskan kepada Pemimpin2 dari PAS dan PKR. Ini adalah salah satu langkah beliau jika beliau bersalah dan dipenjarakan atas pertuduhan liwat. Rekod KPI Anwar adalah berdasarkan prestasi kejayaan serangan fitnah yang diberikan dari setiap pemimpin. Antara yang telah memulakan serangan termasuklah Salahuddin Ayub dan yang terbaru Zuraidah serta Rafizi. Situasi serangan fitnah itu dijadikan isyarat ugutan kerana pada tahap kemuncak PRU13, serangan fitnah utama terhadap Najib Tun Razak dirancang bakal menjadi titik noktah Kempen PRU13.

Anwar dilihat berjaya melakukan perang psychology ini setelah pertuduhan2 yang diserang Pemimpin2 kanan Najib turut 'disokong' dan disusuli dengan suara dari Ahli Parlimen BN. Golongan2 ini sememangnya bakal dinobatkan sebagai antara yang bakal bersama Anwar jika Kerajaan Pusat berjaya dijajah Anwar.

Persoalannya, apakah serangan yang bakal dilakukan Anwar terhadap Najib? Adakah Najib telah bersiap sedia berdepan dengan serangan terhadap beliau? Mungkin Najib lebih arif dengan strategi kotor Anwar. Kerana Najib acap kali digandingkan dengan Anwar sejak era Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia lagi.

Sebagai ringkasan awal, Bekas TPM ini juga telah mengumpulkan sejumlah dana yang besar melalui 'peruntukan khas' yang dipohon dari sahabat2 beliau dari luar Negara. Antara dana PRU13 yang diterima Anwar adalah dari bekas Timbalan Setiausaha Pertahanan Amerika Syarikat PAUL WOLFOWITZ.


4 comments:

Anonymous said...

Kalau ada pun lah video Najib tak lebih teruk dari orang ada 'beberapa' video campur tutuh belakang di campur dengan penipu terbukti menipu macam Kampung High chapperal di Penang.

Tetap orang pilih Najib juga nuar oooi

Anonymous said...

ADA BERITA YANG AKU DAPAT DARI RAMAI GURU GURU AGAMA ADA YANG BERTARAF MURSHID PUN BERKATA ,ANWAR BAKAL MENDAPAT PEMBALASAN DARI ALLAH DALAM BULAN MUHARAM YANG AKAN DATANG ,SETELAH MASA UNTUL BERTAUBAT YANG DIBERI HAMPIR NAK TAMAT.ANWAR APA TUNGGU LAGI PINTU TAUBAT MASIH TERBUKA.TAUBAT JANGAN TAK TAUBAT NUAR.

Anonymous said...

aku berdoa agar umno cepat2 musnah, ahli2 nya sudah tidak dapat di selamatkan lagi.dah tahap teruk

Anonymous said...

Kepada Anon Nov 16, 2011

Aku tau kau malu nak berkata benar. Jauh disudut hati kau...kau berdoa supaya Pas yg cepat musnah sbb pemimpin2 dan ahli2nya sudah berada pada tahap yg amat teruk..dah tak dapat diselamatkan lagi.

Powered by Blogger.