Oct 26, 2011

ZULKIFLI NORDIN PRESIDEN BARU PERKASA!!?





Perhimpunanan agung PERKASA hari ini melantik ahli parlimen Kulim-Bandar Baru, Datuk Zulkifli Noordin sebagai naib presidennya yang baru. Zulkifli dilantik melalui usul tergempar yang dikemukakan oleh ahli dewan tertinggi PERKASA Muhammad Zahid Md Arip. Usul berkenaan diluluskan sebulat suara.





Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

16 comments:

Anonymous said...

Tahniah Dato Zulkifli Nordin, saudara memang layak memegang jawatan tersebut. Teruskan kelantangan saudara menegur kemunafikan puak pembangang dan jadilah check & balance utk pihak kerajaan....

Anonymous said...

thniah YB anda mmg layak

Nok said...

Tahniah Dato'Zul jgn kira pembangkang ke gomen ke? tegur tetap tegur...untuk kebaikan bersama ,pemimpi BN mesti siap sedia unuk mendengar teguran, dan jgn melenting demi penambahbaikan dan kesejahteran rakyat.....pembangkang korek semua supaya rakyat tahu kebenaran...jgn asyik nak fitnah aje......hidup dato' Zul.....

Anonymous said...

Tahniah YB anda memang layak menjawat jawatan tersebut.

ommar said...

tahniah yb..
ibarat keris masuk kesarung..
kurangkan berperang dg anwar saja..
berjuang untuk melayu islam yg tulen..
tingkatkan kreabiliti saudara..
BERTINDAK SECARA PROFESIONAL..
pasti lebih ramai yg akan membantu saudara..
saudara memeng layak..ALLAHUAKBAR!!!

Anonymous said...

Tahniah dato'...sy akan daftar...selamat berjuang...

Anonymous said...

Tahniah Dato Zulkifli Nordin, saya sokong 100%

Anonymous said...

semuanya tahniah jer..biar aku komen...PKR pecat..x puas hati gi bebas.ceramah sana sini hentam sikit PKR semua pencacai UMNO lentok oooooooo baguslah dato zulkifli nordin .Tetiba Perkasa kutip terus jadi naib Presiden,begitu mudah.....pusing2 kot tu juga..Politik2..asalnya tahi busuk..tup2 terus jadi minyak wangi...tahap bangang penilaian org Melayu.Ni lah org yg aku ketergorikan Ular..aku x nampak pun apa yg diperjuangkan sebenar ni,...tukang bg ceramah ulik,kias sikit bagi pendengar lentok..pastu masuk jarom,umpan mengena,...kah!kah!kah!
Tahniah kat aku sendiri kerana x menjadi ahli Perkasa.Masa kat PKR..PKR wangi,segala2nya..kena pecat terus busuk..lepas ni mana pula kena busuk.

Anonymous said...

^^

Aku penah dengar cite cam ni dulu. Tapi tak ingat nama dia. Alaaa yang Mat Sabu gelar Al Juburi tu (masa tu "dia" duk dalam UMNO). Pas kuar UMNO, dapat gelaran pemimpin anugerah Ilahi. Iskkk sape ek?

Anonymous said...

Ya... aku prnh dengor jgk nama pemimpin tu. masa dlm UMNO semuo baguih-baguih belako. PAS dan DAP ditentag abis-abisan. Kit Siang dinggap rasis. Nik Aziz Wali Terompah. Tetiba skrg berubah. UMNO lak yang jahat... lagi tak bertamdun konon. Yg baik DAP dan PAS. Yg PKR tu langsung takde bersifat lemah... sempurna segalanya...... Pirahhhhhh

Anonymous said...

wangi ke busuk ke..aku rasa saudara zul blh buat pengajaran untuk itu semua..
peluang harus diberi kpd beliau memandangkan kita umat melayu islam dah mmg busuk sana sini..
jika beliau buat busuk kita semua boleh menilainya..

tengok kpd kelantangan dan rasional tindakannya setyakat ini aku rasa amat sesuai beliau diberikan peluang..

cuma dlm perkasa sendiri tidak harus dicampurkan politik taksub secara berlebihan..punah ranah nanti..perkasa harus berkecuali seboleh mungkin..

tetapkan tekad perjuangan membela dan memperkukuhkan melayu islam yg tulen..

jgn ikut lenggok umno sama sekali..

kalaupun saudara zul diangkat dlm perkasa,jgn lupa org lama..tok him mesti diletakkan tertinggi..dasar tidak lupa diri dan muafakat menjadi keutamaan..

saingan perkasa bknlah melayu pas,pkr mahupun umno..ttp seantara dunia..

Anonymous said...

tahniah dato.....saya sokong kerja kerana benar.....syukur sangat2 kerana dato telah kuar dari fuckatan...buat yang terbaik dato demi melayu , islam dan Msia.

Anonymous said...

Tahniah, jangan hirau cercaan nyamuk-nyamuk mereka adalah pencacai PR DAPig, PKR dan HamPAS yang tidak berpendirian sekadar mengikut angin seperti lalang hinggakan yang islam tidak dapat membeza yang mana hukum dan yang mana nafsu.

Kome Sokmo said...

benda payoh sgt. ada insan yg berhati mulia nak membela islam dan bangsanya melayu. kita patut kasi peluang orang sebegini. beliau berani! berani kerana benar!

obm said...

YB ZULKIFLI MEMANG LAYAK JADI NAIB PRESIDEN PERKASA KERANA BELIAU PEMIMPIN YANG ADA MARUAH BUKAN MACAM ANUAR IBRAHIM DAN MAT SABU MAIN BELAKANG/ SATU LAGI MAIN BINI ORANG PUN DIANGKAT JADI TIMBALAN PERSIDEN APA PUNYA BANGSAT PEMIMPIN DAN PENYOKONG PARTI PEMBANGKANG.*

Anonymous said...

Sebagai memegang teguh semangat bangsa melayu yang teraskan agama islam kita percaya sangat kena pada masanya YB Zulkifli menyertai PERKASA kami terasa amat berbangga dan terharu dengan kehadiran YB.. Semuga PERKASA bertambah maju.. AMIN..

Powered by Blogger.