Oct 23, 2011

'SAYA AKAN BONGKAR SKANDAL ANAK MUHYIDDIN!!' - GUAN ENG.





Lim Guan Eng yang semakin bercelaru dalam menjawab setiap persoalan mengenai penglibatan anaknya menghina semula TPM Muhyiddin Yassin dengan mendakwa seorang Pemimpin Pengecut kerana menggunakan isu anaknya sebagai modal menaikkan imej politik. Guan Eng juga beranggapan tindakan TPM membuktikan Muhyiddin tidak layak memegang jawatan No. 1 Kerajaan Malaysia kerana mengambil pendekatan politik sampah menghina dan mengaibkan golongan kanak2. Sambil mendesak TPM menarik semula kenyataan beliau, beberapa puak penyokong Guan Eng sedang merancang untuk membalas serangan dengan membongkar kononnya terdapat penglibatan tidak bermoral melibatkan anak TPM pula. Ini adalah salah satu perancangan sulit menjelang PRU 13 kerana beranggapan PM Najib Tun Razak bakal dijatuhkan selepas Pilihanraya tersebut kerana gagal memperolehi majoriti 2/3. Ini merupakan serangan balas dendam bagi memastikan Pulau Pinang kekal ke tangan DAP. Ini kerana ramai di kalangan masyarakat Cina DAP semakin bosan dengan janji2 yang tidak dikotakan Guan Eng yang juga merupakan Setiausaha Agung DAP. Berani nafi?





14 comments:

rei said...

you cibai la, Im penang resident and we all love LIM GUAN ENG so much ! you this fucking malay shut your mouth shut please

Otak Geliga said...

Hei rei...only u are falling in love with LGE.....What The Fun!!.....hahahaha

so get married with him as soon as possible la.....LGE is soooooo HOT in Malaysia lately.....hahahaha

Gua Anak Melayu said...

rei! lu la cibai! kote berkulup..BI pon berterabur! pooodaah! Mau perang sama melayu?

Anonymous said...

U lancau la rei.. Im penang resident too and we all fucking hate lim guan eng so much!! you this fucking lowlife bastard chinese penang shut your pig mouth pleeaasseee!!

Please my arse!! Ehehe.. Peace! ;))

Anonymous said...

Lu langsi, lu mati

Anonymous said...

rei sudah diramas buah dadanya oleh keluarga guan eng.....lu jangan main kata melayu n cina.politik jangan libatkan bangsa ya...contoh mau guna ayat macam ini ya...:aku benci rei..bukannya benci cina...jika rei itu melayu pun aku benci.....

rei bodoh..

Anonymous said...

orang mcm rei ini la yg nak cari gaduh.ingat , brlaku huru hara...mampus la semua.Skrang ni masih aman.Kalu dah porak pearnda berperang....cina ,melayu ke,india ka,iban ke,dayak ke....hancur negara.Masa 2 tak guna menyesal.Nasi dah jdi bubur.

Anonymous said...

He rei kau memang bodoh nak mampus. kau ingat kau bolih hidup senang ka jika malaysia tak aman . kau punya wang banyak pon tak guna lagi, aku kasi potong lu punya anu baru tau. jangan main cakap bangsa.cina melayu india takkan bolih hidup aman jika malaysia jadi kacau bilau. lu tak baca ka sejarah 13 mei 69. mampus kau rei.

Anti Racist said...

REI nampaknya bersikap orang hilang akal/kurang ajar dengan menghasut untuk pergaduhan Melayu dan Cina berlaku, Kata kata "Fucking Malay" menunjukkan sikap RACIST, BENCI MELAYU Yang Amat Dalam, yang ada pd dirinya. Jangan sebab perkataan siDAJJAL sekor ni, masyarakat kita huru hara. APA pun saya doakan REI berubah lah menjadi manusia semula dgn lebih berbudi dalam bahasa, sebelum bala yang tak disangka akan memadamkan keegooan, keracistsan anda. Menyesal dulu pendapatan, sesal kemudaian tiada gunanya. BERTAUBATLA sebelum Terlambat!!!!

Anonymous said...

This is the most stupid report I had ever read

Anonymous said...

aku org Penang gak..tp aku benci LGE...meluat lagi kot ataih..rei bodoh..nama nak jepun....puih...takat hang ngan family hang sayang LGE watpa...ntah2 LGE dah bg family ko projek2 kot tu yg sayang..kaum mata duitan, kalau xsbb duit xdak hangpa nak senyum lebaq

Anonymous said...

Apa lu ingat melayu takut kah kalau setakat LGE, cibai punya cina lu boleh balik cina naik tongkang, dasar pendatang tak sedar diri, kalau betul mahu main racist boleh...any where..any time...jangan ingat cina banyak gangster kah...ganster taik kuching la..woi...

Anonymous said...

ray- simple lah arh, just give your address or some place where we can find u, repeat this right in front of our face...nobody will kill u i promise! but maybe we just chop of your ears, fingers, one of your eye and ball, and as a bonus, stuff ur arse with keris..

hurm can imagine how fun will it be but im sure cowards bastards like u wont dare to show up coz u chinese are proven cowards.

if this country being attack by other country, im sure only malays and indians will stay, chinese will run to china. im sure!!!

Anonymous said...

Allahuakbar 3X ....sama-sama lah kita yang Muslim bersatu.

Tak harmoni jika kita menghina bangsa lain, mereka yang berbangsa lain itu pun mungkin Muslim juga. Bagi saya, manusia yang mengenepikan atau menolak nilai-nilai agama akan selalu memulakan pergaduhan.....selalunya ia akan rugi.....hidup ini perlu seimbang dan sebab itulah kepimpinan MALAYSIA mestilah ISLAM....Say NO to NON-MUSLIM to rule our Country....

Jadi....usahlah berbalah....bersatulah kita dengan ALLAH YANG SATU.....

Powered by Blogger.