Oct 25, 2011

PENCACAI MAHASISWA P'BANGKANG SERANG PM DI UIA!!





Melayu CinDia walaupun sdg bercuti nun jauh di Utara Semenanjung, tugas sbg. seorang blogger tetap diteruskan. Kehadiran PM Najib Tun Razak hari ini ke UIA bakal diserang dgn Kumpulan Pro Mahasiswa yg ekstrim menyokong politik puak2 pbangkang. Ini merupakan 1 provokasi tbaru puak2 penjilat tapak kaki Pembangkang dlm menunjukkan kononnya berlakunya penentangan decara menyeluruh thadap kepimpinan PM. Kenapa mesti berdemo? Jika tujuannya krn hendak mberi memorandum, bukankah blh diberikan dgn cara yg lebih tertib tanpa berlakunya sebarang kekecohan. Ini semua sengaja dibuat demi kepentingan sempit politik pbangkang. Jgn biadap.





Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

14 comments:

Anonymous said...

buang saja pelajar tu..menyusahkan org saja,biar menangis mak bapak mereka..padan muka ank tak guna

Anonymous said...

Belajar sekolah kasi habis dulu lepas tu nak jadi Mat Sabu ke (tapi Mat Sabu tak habis sekloah), Mahfuzz ke (pun tak pergi sekolah), nak jadi lanun ke, Mat Idera ke tidak siapa pun peduli. Mangkuk punya mahasiswa.

Anonymous said...

Pakatan Laknat aktif berdemo sbb belum jd pemerintah pusat..
itupun 7 org pelajar KUIN berdemo di Kedah..kena tangkap..PAS lanyak cukup2..

hahaha pencacai PAS xnk jwb ke kebebasan apa yg PAS buat di Kedah?

ngok!

Anonymous said...

Jenis pelajar yg Cerdik tak perlu diajar..bodoh! tak boleh di ajar...maka jadilah kurang ajar !!

Anonymous said...

pe ke bangang ar korang ni .. ske ati diowng ar nak berdemo ke ape.. najib mane pnh amik tau pasl rakyat.. yg dia tau nak tambah kesenangan dia je.. nak memerintah lame2 .pentingkan diri sendiri.. syabas di ucapkan

Badak BTR said...

Kalau Najib OM tau amik tau hal rakyat, dah lama dah kau mampos dikerjakan dek DAP. Semua akta yang melindungi Malayu dimansuhkan. Makanan halal dan tak halal dicampurkan, kantin tak diasingkan. Kau nak Malaysia nie jadi macam Iraq, Libya, Afganistan. Kononnya mintak tolong USA jatuhkan kerajaan yang sedia ada, last2 sesama sendiri gaduh rebutkan jawatan. Perang Saudara meletus.... Nasib baik ada BN yang memerintah selama ini yang pandai cara cara memerintah dan cara2 nak kawal org bawahan. Bukan taksub macam PR. Percaya bulat bulat cakap pemimpinnya tanpa usul periksa.. Lain kali nak cakap pikir pikir dulu. Nie satu lagi yang aku pelik. Budak2 U nak membela Anu war yang kononnya dianiaya padahal pada waktu tu diaorg tengah budak kecik lagi... Tu ikut ikut la tu. Bodoh punya Budak U....

Anonymous said...

Pelajar tak sedar diri,buang pelajar yg banyak masaalah,ribu ribu yg diluar nak belajar , bangang statement nya pihak pembangkang, nik ajis memerintah lama lama tu tak ape.. sampai nyanyuk nyanyuk.. kelantan tetap mundur semundurnya....

Anonymous said...

ini mahasiswa bodoh namanya !

masalah ialah antara aziz Bari dengan pentadbiran UIA , biarlah aziz selesaikan sendiri masalahnya dengan cara dan prosedur yang betul , mahasiswa tak perlu masuk campur , mahasiswa tak ada kena mengena pun , kalau isu aziz barua itu mereka hendak demo , kenapa ketika isu 3 pensyarah UNISEL diarah berhenti 24 jam oleh kerajaan pembangkang mereka tak bersuara sepatah pun ?? dimana mahasiswa pada isu 3 pensyarah UNISEL ??


bertindak biar cerdik , jgn jadi mahasiswa juara lawak !

pun demikian kita maklum , tidak semua mahasiswa itu cerdik , ada yg nama saja budak U , tapi masih keanak2an ...

Anonymous said...

budak u ni overdose tengok cd blue..tu yg otak dia dah jammed

Anonymous said...

CIBAI PUNYA AZIZ BARI. UIA JANGAN TAKUT, TENDANG KELUAR AZIZ BARI DAN PELAJAR2 YG KURANG AJAR TU. BIAR MEREKA CARI U YG PAS, PKR & DAP TUBUHKAN. BANYAK LAGI PELAJAR YG NAK BELAJAR.

Anonymous said...

Kalau masa BELAJAR dekat U dah asyik BERDEMO macam siapa ek....apa lagi GENERASI penyokong TEGAR ANWAR mana turunnya kuah.

MASA BELAJAR JADI PEJUANG KONON BESOK DAH TUA JADI PETUALANG AGAMA ,BANGSA DAN NEGARA.

Biasiswa yang diberi pada yang tak beryukur ni baik bagi pada yang reti BERTERIMAKASIH DAN BERSYUKUR.

AZIZ BARI TENTU2 DAH JADI PROF. kamu yang BERDEMO belum habis belajar lagi....kot2 jadi JACK OF ALL TRADES MASTER OF NONE.

adi sharul said...

Kalau aku jadi majikan dan nak ambil pekerja2 baharu, aku akan tendang dulu lulusan UIA dari senarai shortlist, lebih2 lagi semua bekas leaders dan ahli kesatuan pelajarnya. Aku tak akan menggajikan lulusan2 ni semua yg akan buat kacau di syarikat aku. Amacam majikan2 semua?

Anonymous said...

UIA dan semua universiti...kasi tegas sikit, jgan jadi menteri AMARAN tok mudin tu asyik2 ngan AMARAN JER! APA ADER NGAN AMARAN? KASI GANTUNG N BUANG JER BUDAK2 YANG TAK GUNA TU.. RAMAI LAGI YANG NAK BELAJAR KAT U TU!!!

shahalamkini said...

Antara semangat dengan bengap para pelajar hari ini berpunca adanya hasutan oleh anasir yang mahu mereka dilihat sebagai pembela,namun begitu segala kos pembelajaran para pelajar mereka bukanya peduli dan hanya tahu menaguk air yang keruh

Powered by Blogger.