Oct 31, 2011

PEMUDA PAS KATA DR. ASRI ULAMA' BAPAK SETAN SOKONG GAY ELTON JOHN!!





Kelihatan bekas Mufti Perlis Dr. Asri cuba membawa pendekatan 'moden' dalam 'dakwahnya' dengan membela Penyanyi Elton John yang bakal menganjurkan konsert di Genting Highland tidak lama lagi. Pemuda PAS yang terkejut dengan kenyataan Dr. Asri itu menggelar beliau sebagai Mufti Songsang yang sebenar-benarnya individu yang menggunakan kuasa Pendidikan Agama bagi menaikkan ini imej beliau. Ini telah menyebabkan Pemuda PAS mendesak agar Dr. Asri menarik semula kenyataan beliau yang dilihat bakal mengelirukan umat Islam di Negara ini di samping turut menyokong budaya Gay yang menjadi pilihan Penyanyi tersohor itu. Apa yang dipaparkan Dr. Asri melalui kenyataannya di Malaysiakini semalam benar2 tidak diduga tatkala Umat Islam yang menyokong Pakatan meletakkan harapan agar Dr. Asri mampu membawa pengaruh yang lebih besar dalam memastikan PAS terus diangkat dan dijulang sebagai parti yang kukuh di dalam Pakatan. Adakah Dr. Asri bakal menarik semula kenyataan beliau? Semalam Dr. Asri dalam kenyataan Malaysiakini mengkritik PAS dengan mendakwa cuba membawa budaya Taliban kerana menghalang Konsert Elton John yang bakal diadakan tidak lama lagi.


LIVE!! - LIPUTAN KHAS BLOG SEMPENA AIDIL ADHA DI MAKKAH KLIK DI SINI.





6 comments:

Anonymous said...

Saya setuju pendapat Dr. Asri. Lagi pun Elton datang untuk menyanyi, bukan untuk berju**r macam ANUgerah Tuhan yang mereka sanjung tu. Apa Elton buat dalam kelambu dia buat apa kita peduli. Lain la kalau dia buat di khalayak umum, walaupun di negaranya sendiri.

RD

Anonymous said...

suruh dr asri ckp pemuda pas pemuda syok sendiri, pas angkat penzina dan penjubo jadi ketua kenapa pas nak halang elton john nak menyanyi. patut pas lantik elton john jadi ketua sayap ahli bersekutu peringkat internasional.

hahahahha.........

Dazrul said...

Malam tadi Dr Orang Asli baru dapat mimpi dari DAJJAL -yang buta sebelah mata- yang menyatakan Konsert Elton Gay tu SUNNAH bukan BIDAAH. Siapa yang pergi dapat "pahala" dari DAJJAL.
Pertanyaan buat Umat Islam :
1) Di mana letaknya
---------Islam Itu Addin----------

2) Sudah berapa ramai kita mengIslamkan Orang Kristian dengan menghadiri konsert mereka?

3) Mana lebih ramai yg diIslamkan bila mereka melihat persembahan konsert berunsur Islam

Anonymous said...

pas terbukti munafik yang nyata..

elton john tu kafir. peduli apa dgn dia.

ni yg dalam malaysia ni, orang Islam kan??? ada jawatan tinggi lagi..apasal sokong?

Anonymous said...

Apa bezanya Aljuburi dgn Elton John.
Pas dok sokong Aljuburi kenapa pas hipokrit apabila tak sokong Elton John.Elton john lebih baik dari Al Juburi sebab aljuburi main belaka depan atau belakang,Elton john main belakang aje...Sepatutnya ceramah al juburi patut diprotest dan diharamkan oleh pemuda Pas....kerana bawa budaya depan sapu belakang sapu...

Anonymous said...

Dr.Asri membuat kenyataan berdasarkan ilmu. bukan seperti org2 PAS yg selalu membuat kenyataan guna kepala lutut. harap serban je besar tapi bercakap mcm org cetek ilmu. Ramai jer org dalam PAS yg mengaku ulama, alim dan penuh ilmu didada tapi berzina dgn isteri org, terang-terangan pulak berpakat dgn org2 yg menolak Islam hingga terbentuknya PAKATAN RAKYAT. Dulu kata: berdosa memilih org kafir sbg pemimpin, berdosa memilih perempuan sbg pemimpin dan bla bla bla....last2 semua yg diludah dulu dijilat balik....eeeeee...Sudah2 la tu mempermainkan nama ISLAM. tukar jer slogan PAS tu jadik Membangun Bersama SYIAH...baru aku tau rupanya ramai jugak puak2 SYIAH dlm PAS ni....jahanammm

Powered by Blogger.