Oct 10, 2011

NAJIB - 'NAK KALAH PRU13 BAGITAU AWAL2.. AKU SURUH ANWAR JADI PM..!!'





Semalam terkedu seketika beberapa 8000 wakil BN yang hadir pada Majlis Penerangan BN Wilayah Persekutuan. Presiden Najib Tun Razak tak dak cerita banyak. Nasihat lembut2 nampaknya tidak memberi kesan terhadap mereka. Najib semalam memberi ucapan pedas lagi berbisa buat kesemua ahli UMNO dengan melahirkan rasa kekecewaan terhadap mereka yang masih dok sibuk bicara soal calon PRU13 dan Pemilihan UMNO. Semua itu Najib ungkap satu persatu. Yang MCA juga Najib tak ketinggalan. Dok ingat masih selesa di bawah Komponen BN. Najib menjelaskan BN punyai komponen terbesar. Tak jadi masalah bagi setiap parti membantu kesemua kaum yang merupakan warganegara Malaysia. Namun, tanggungjawab dan amanah parti yang ditunjangi jangan diabaikan. Kalau nak menang, buat cara nak menang. Jangan pula dok sibuk soal2 lain. Rakyat 24 jam akan pantau prestasi kita. Harapan Melayu CinDia ini merupakan peringatan Najib yang terakhir. Lepas ini kalau tak dengar juga, cantas sahaja dari terus dipilih sebagai calon pada PRU13. Seterusnya cantas pada Pemilihan UMNO akan datang. Nak jadi pemimpin politik kena bantu rakyat. Nak jadi Pemimpin BN bukan untuk menangkan diri sendiri, untuk menangkan BN. Agaknya terlalu over confident BN akan menang. Kalah sekali baru rasa sakit. Dapat PM macam Anwar. Masa tu baru dapat kita lihat siapa Pemimpin UMNO yang bakal jadi pencacai Anwar. Insaflah.. Bangkitlah.. Demi anak cucu kita.






3 comments:

Anonymous said...

bukan nak salah sapa2.... org BN pn sama jugak... bukan setakat double standard... flip flop pn sama... aku dah talak 3 ngan najib... aku boikot tak nak keluar mengundi...

Anonymous said...

..ada yang tak nak mengundi alasan taknak sokong najib.. bukan ape.. yang tak mengundi pun hidup dah senang.. subsidi pun dapat.. tak mengundi pun tak kisah.. cuma perasaan geram tue yang tak mengundi.. kalau dah jadi negara yang tak aman baru kau tau yang satu undi tue terlalu berharga.. ingat-ingatlah.. bercakap guna akal.. kalau semua tak baik.. pilihlah yang terbaik dari yang tak baik itu.. sbb baik atau tidak cuma kita yang sendiri yang tau..

Anonymous said...

xturun ngundi kamu yg rugi....tapi sebenarnya agak kompius nak pilih mana ni...PR dah sah2x putaq alam...BN pun ape kurang nya

Powered by Blogger.