Oct 2, 2011

ULAMA' SUNDAL.. MAT SABU SERU AHLI PAS LUDAH MUKA USTAZ NASHA!!?








Bekas Timbalan Presiden PAS, Ustaz Nasharuddin terus diboikot Pemimpin Tertinggi PAS. Lebih mengaibkan apabila Program Sidang Media semalam yang memperlihatkan Ustaz Nasha bersama Mukhriz Mahathir dijadikan mainan ejekan Pemimpin2 berhaluan kiri semasa berlangsungnya Konvensyen 60 Tahun PAS di Kepala Batas. Rata2 membawa fitnah mendakwa Ustaz Nasha telah murka pada perjanjian Pakatan apabila menjalinkan kerjasama dengan seorang Pemimpin kotor UMNO dan anak kepada Maha Firaun. Apa yang lebih biadap, Timbalan Presiden PAS Mat Sabu dikatakan sanggup menyeru Penyokong2 PAS meludah ke muka Ustaz Nasha jika betembung dengannya kerana murka pada perjuangan parti. Ustaz Nasha yang dilantik sebagai Pengarah Lembaga Al-Quds Foundation bagi menggerakkan usaha Program Kemanusiaan Palestin semalam menjelaskan, beliau tidak mempunyai sebarang masalah untuk berkhidmat dengan mana2 individu dari mana2 organisasi jika matlamat yang diperjuangkan berbentuk isu2 sosial ke arah memertabatkan Islam termasuklah Misi Bantuan Palestin. Ini kerana perjuangan sebegini tidak sewajarnya dibawa dengan emosi politik kerana ianya tidak mendatangkan sebarang manfaat kepada sahsiah Islam terutamanya dalam menggerakkan bantuan buat saudara seIslam di Negara seperti Palestin. Beliau turut bertegas masih setia pada parti PAS yang menjadi nadi perjuangan politik beliau dan perlantikan beliau sebagai Pengarah Lembaga yang turut mendapat kerjasama Mukhriz Mahathir merupakan salah 1 khidmat beliau pada masyarakat dan peringkat antarabangsa. Pada Muktamar PAS sebelum ini, beberapa Penyokong Pro Ulama' PAS memperakui ada kumpulan telah digerakkan dalam misi menumbangkan Ustaz Nasha yang diketuai Pemimpin Pro Sekular PAS. Kumpulan ini menyebarkan fitnah terhadap Ustaz Nasha dengan menggelar seorang Pemimpin PAS berproksi UMNO. Ianya telah mengurangkan keyakinan perwakilan yang telah diracun untuk memilih semula Ustaz Nasha mengisi jawatan No. 2 dalam Parti.





30 comments:

Anonymous said...

Politik PAS lebih jijik dari najis babi!

Anonymous said...

Ustaz Nasha jauh lebih mulia daripada Mat sabu Babi.

Anonymous said...

itulah wajah pas yang sebenarnyanya. bagi mereka dosa besar mat sabu berzina dengan isteri orang yang jika hukum hudud dilaksanakan hendaklah direjam mereka bolih maafkan. dosa anwar meliwat dan berzina di sana sini mereka bolih maafkan. tetapi berbuat baik dengan umno - sesama islam - bagi mereka adalah satu dosa besar yang tidak mungkin akan mereka ampunkan walaupun apa alasannya. bahkan bagi aku pengikut agama pas akan berkata niat nak pangkah selain dari dap, pkr dan pas adalah haram hukumnya. dan pangkah kapak sing dan khalifah lim kau siol adalah mulia dan mendapat pahala berganda.

Anonymous said...

Mat sabu tak sedar diri tapi apa yang menghairankan macamana ahlul pas boleh memilih beliau jadi Timbalan Presiden cuba kita fikirkan

Anonymous said...

Anon .."Politik PAS lebih jijik dari najis babi!"
----------------------------------------
............ ORANG UMNO KATA: POLITIK UMNO LEBIH MULIA DARI NABI!? ... SEBAB TU... KETUA2 DAJJAL UMNO SENANG2 TOLOK HUKUM ALLAH & SUNNAH NABI!... kakakakah.. politik kaum jahil UMNO.. sesat & menyesatkan ummah....UMNO penyubur maksiat... berapa ramai sudah Melayu murtad... berapa ribu Melayu lahirkan anak zina.... melayu UMNO buta hati.... sebab tu majlis2 TAHLIL arwah2 fanatik UMNO tak perlu hadir... biar puak2 ni berdebat dengan Allah saja diakhirat tu !!!!

Anonymous said...

Mat Sabun yg sepatutnya di ludah dan di kencing mukanya krn belot pada bangsa sendiri dan berpaksikan cina komunis. Senag2 tibai dan jilat anu bini kawannya!! Apa jenis binatang Mat Sabun ni...parasite dalam PAS!!

Anonymous said...

Anon : ............ ORANG UMNO KATA: POLITIK UMNO LEBIH MULIA DARI NABI!? ... SEBAB TU... KETUA2 DAJJAL UMNO SENANG2 TOLOK HUKUM ALLAH & SUNNAH NABI!... kakakakah.. politik kaum jahil UMNO.. sesat & menyesatkan ummah....UMNO penyubur maksiat... berapa ramai sudah Melayu murtad... berapa ribu Melayu lahirkan anak zina.... melayu UMNO buta hati.... sebab tu majlis2 TAHLIL arwah2 fanatik UMNO tak perlu hadir... biar puak2 ni berdebat dengan Allah saja diakhirat tu !!!!
---------------

Dibwh pemerintahan siapakah dan parti apa tempat biaknya HIV,kes rogol,main bini org dan lain2?

Dinegeri parti apakah banyaknya Muslim jd murtad?

dan dinegeri manakah umat Isle melacurkan agama sendiri demi politik kotor tersebut...?

Siapa pula ahli UMNO yg begitu bangang mendakwa parti UMNO seperti yg anda perkatakan???

nik ajis insane said...

apa hukum hudud bagi peliwat?

Anonymous said...

Pas ni macam budak kecik yang nakal. Jerit sini lari sana kacau macam macam semata mata nak cari perhatian.

Ubat untuk tabiat macam ni ialah bukan pukul, bukan rotan, bukan tampar sebab dia pun takkan tahu kenapa dia dipukul. Jawapan dan ubat bagi tabiat sebegini ialah kasih sayang . Rasa sayang dalam hati memanggil dema balik ke pangkal jalan yang lurus yang mustakim.

:)

Anonymous said...

Ustaz Naza, satu-satunya pemimpin PAS yang aku percaya. Yang lain masuk .... sajalah.

Serban Hijau said...

UMNO mana yang kata politik UMNO lebih mulai dari Nabi.

Juak-juak PAS. Tak usahlah dok cakap fasal Islam.

Sudah terang lagi bersuluh. Bila kena tenking dengan Kapala Singh, habis hilang kulup. Bila kena sontot dengan Lim habis terkedu.

Bila masa UMNO tolak hugud. Hangpa yang melalak nak wujud negara Islam Bila kena tarbiah dengan orang dalam Pakatan hangpa, terus salahkan UMNO.

Inilah bahananya Kalau berguru dengan kaki putaq.

Lain kali, baca semua surat khabar jangan jadi bodoh dok mentelaah Harakah saja.

Kadang-kadang aku kasihan tengok hangpa, diperdodohkan oleh Tok Guru dan Lebai-lebai seperti Mat sabu dan Mahpuz.

PAS banyak bohong dari betul.

Anonymous said...

HUDUD = Undang2 Allah anti-Jenayah & anti-Maksiat .... peraturan disiplinkan Muslim (eg. Melayu, pendatang Indo, Bangla, Paki, Myammar, dll.....) supaya tidak ceroboh hak manusia lain.

Rakyat juga tolak JENAYAH, tolak MAKSIAT! ...
Maqasid Syariah - objektif undang2 Islam larang amalan ceroboh ........
1-Hak Agama: Murtad, Memaksa bukan Islam anuti Islam
2-Hak Jiwa: bunuh, culik, ganas, buli, gengsterisme;
3-Hak Harta: ragut, curi, rompak, pecah rumah;
4-Hak Maruah: sugar daddy, zina, liwat, sumbang mahram, rogol, buang bayi, tuduhan zina, fitnah/konspirasi;
5-Hak Akal: mabuk arak dikhalayak awam, mabuk dadah, syabu, ecstacy;

Rakyat = HUDUD... tolak JENAYAH, tolak MAKSIAT!

Tapi
UMNO= MCA = Gerakan = MIC = PPP = DAP tolak HUDUD, ... menyuburkan JENAYAH & MAKSIAT!

PAS=Rakyat ... sokong HUDUD tolak JENAYAH & MAKSIAT berleluasa,
PRU13 --- rakyat akan tolak golongan tolak HUDUD ( UMNO/BN/DAP) .... jika undi melayu Islam wajib solid kepada PAS, & bukan Melayu solid kepada PKR..... insya Allah.... kearah Malaysia akan "aman makmur dibawah keredhaan Allah"!

Anonymous said...

Hadi Awang dengan kehebatan retoriknya di sekitar tahun 1980an tampil dengan penuh keyakinannya mengisytiharkan bahawa “ Sesungguhnya kewajiban menegakkan Negara Islam adalah sama penting dengan kewajiban melaksanakan ibadat-ibadat wajib yang lain ”

Keyakinan Hadi Awang kepada Negara Islam terbukti melalui janji-janji politik Pas dalam Dokumen Negara Islam (DNI) yg dilancarkan oleh Hadi Awang dan Harun Din pada 12 November 2003.


Sewaktu melancarkan Dokumen Negara Islam ketika itu, Hadi Awang turut memberikan kata-katanya dengan menyebut :

“Dengan terbitnya dokumen ini akan terjawablah segala tohmahan dan fitnah yang ditaburkan oleh musuh-musuh PAS kononnyaPAS tidak akan menubuhkan Negara Islam malah pernah dikatakan bahawa seluruh ahli-ahli PAS tidak pernah berniat sedikitpun untuk menubuhkan Negara Islam di Malaysia”.


Selepas bersama dengan PKR dan DAP dalam Pakaran Rakyat (PR) dalam pilihanraya ke 12 pada tahun 2008, retorikal hudud dan Negara Islam yang dicanang sebelum ini mula bertukar wajah apabila Presidennya selepas Muktamar Agung kali ke-57 dari 3 hingga 5 Jun lepas telah menyebut “Kita mulakan dengan pelaksanaan negara berkebajikan, itu ada dalam Al-Quran, Dia tak sebut negara Islam, Dia sebut negara berkebajikan”


PAS telah memberi alasan bahawa mereka telah merujuk kepada Perjanjian yang dibuat oleh Rasulullah SAW dengan kaum Yahudi ketika ditegakkan negara Islam Madinah untuk membenarkan mereka bersama Pakatan Rakyat (PR) . Perjanjian yang melahirkan Sahifah Madinah( Perlembagaan Madinah) ini menjadi sandaran PAS untuk menjalinkan perjanjian dengan orang-orang bukan Islam di atas dasar “ gencatan senjata’ demi memelihara keutuhan kedua-dua pihak dan penyokong mereka yang begitu taksub.

Bagaimanapun mereka lupa akan perkara pokok dalam Sahifah Madinah ini yang mempersetujui secara bersama Nabi Muhammad sebagai Ketuanya dan Islam dipilih memimpin sebuah negara berpenghuni majmuk itu. Apakah hari ini Pakatan Rakyat (PR) yang kononnya mencontohi Sahifah Madinah bersetuju untuk berketuakan PAS dalam pakatan mereka. Sila umumkan persetujuan ini kepada khalayak. Kalau tidak ternyata bahawa pakatan ini jelas akan memudaratkan Islam dimasa akan datang dimana jamaah Islam dibimbangi akan dipergunakan demi kepentingan politik bukan Islam. Najitahnya lebih buruk daripada apa yang difikirkan hari ini.

Ingatilah Firman Allah yang bermaksud " Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu ambil sahabat yang setia selain dari golongan kamu, mereka tidak henti-hentinya berikhtiar mencelakakan kamu, mereka itu suka apa yang menyusahkan kamu. Sesungguhnya kebencian telah terbit dari mulut mereka, tetapi apa yang tersembunyi dalam hati mereka adalah lebih besar lagi. Kami telah terangkan kepadamu tanda-tanda jika kamu mahu berfikir. Ingatlah kamu ini mencintai mereka sedang mereka tidak mencintai kepadamu dan kamu percaya kepada seluruh kandungan al-Quran, sedang mereka itu apabila bertemu dengan kamu, mereka mengakui: kami beriman, tetapi apabila berpisah, mereka gigit jari mereka lantaran marah bercampur benci kepadamu. Katakanlah kepada mereka: matilah kamu bersama kemarahan kamu itu. Allah mengetahui apa yang ada di dalam dadamu/hatimu". ( Surah Ali-'Imran, ayat 118)


Dan sekarang ini Hudud dan negara Islam ditimbulkan oleh PAS kembali untuk dijaja sebagai barangan murahan yang memalukan umat Islam sahaja.Nik Aziz dan Haji Hadi bertanggungjawab atas kegagalan ini bukannya pihak lain. jangan menuding kesalahan kepada org lain sepertimana Khawarij menuding kesalahan kepada pihak yang menentangnya.

Anonymous said...

al nico de wooden sandal yg terperangkap dgn buku jingga...tetiba meroyan meraban salahkan umno/bn berkenaan hukum hudud...lans kopral swing kasi hayon sama al nico de wooden sandal...rujuk sama itu buku roplah jingga...sudah termaktub tara buleh tuboh negara islam...maksodnya...hudud pon tara buleh juga...ada paham ka al nico kici...habes tu yg al nico de wooden sandal asyik2 salahkan umno/bn apasal...seandainya pr tubuh kerajaan kelak...buku roplah jingga juga lah yg menjadi kitab rujukan yg menghalang penubuhan negara islam dan hukum hudud...lans kopral swing jugak cakap itu hal...ada paham ka al nico kici....

Anonymous said...

pas tu kapir, kapir atas amanat hadi awang president pas. ketua pas. sesiapa mengundi pas dia sokong kapir, sape sokong kapir jadi ketua dia kapir. sape ajar ni semua. nabi ajar.
hadi awang bepahaman yg mengkapir org dengan hujah dia. dia yakin hal itu, jadi dia jadi kapir kalu dia langar apa yg dia yakin. umno tak yakin dengan pandangan hadi awang, jadi umno tak kapir sebab dia bekeyakinan yg tidak sama dengan hadi awang.jadi hukum ni sesiapa yg sokong hadi awang, yg mengaku sesiapa yg memilih ketua kapir, dia jadi kapir.amanat hadi awang tu yg membuat pas jadi kapir.ko nak behujah ape lagi. hudud ke alquran ke hadis nabi ke, semua menjelaskan bahawa hadi awang tu kapir, disebabkan amanat dia tu sendiri. penganut ugama pas memang mengikut ketua yg kapir, berhujah depan tuhan tu mengikut ajaran nik aziz. menghina tuhan konon nak behujah dengan tuhan tu ajaran khawarij. pas tu kapir puak khawarij. bodoh org pas ni. tok guru nya khawarij, president dia kapir, pengikut nya bodoh betaklid membabi buta. org jahil memang nye hanya mengikut kosmatik, yg tak tau yang mana yg hak. nik aziz tu khawarij yg nabi pernah bersabda jika dia masih ada, dia akan perangi org yg seperti nik aziz tu.sudah le sesat, amat menyesatkan yg bodoh macam pengikut pas.

Anonymous said...

orang PAS ni betul betul kepala dah masuk air dah x kenal yang betul dan yang salah... meloyakan....

Anonymous said...

Konvensyen ke 60 Pas di Kepala Batas..Indah khabar dari rupa sebenarnya..... > Ahli Pas yg Kecewa

Anonymous said...

sebelum muktamar pas aritu ada kes pasal syiah di selangor...... ust nasha ada ulas pasal syiah ni... pas menerima syiah dalam parti mereka....

Anonymous said...

anon "

"Rakyat = HUDUD... tolak JENAYAH, tolak MAKSIAT!

Tapi
UMNO= MCA = Gerakan = MIC = PPP = DAP tolak HUDUD, ... menyuburkan JENAYAH & MAKSIAT!

PAS=Rakyat ... sokong HUDUD tolak JENAYAH & MAKSIAT berleluasa,
PRU13 --- rakyat akan tolak golongan tolak HUDUD ( UMNO/BN/DAP) .... jika undi melayu Islam wajib solid kepada PAS, & bukan Melayu solid kepada PKR..... insya Allah.... kearah Malaysia akan "aman makmur dibawah keredhaan Allah"!"

aku pelik btoi la anon ni ckp...ni la perangai pas totok...mcm dgn ustad ngok gek yg dok bg ceramah d masjid rumah aku..dan d sokong oleh geng2 kepala batu yg keja kerajaan makn duit kerajaan tp dok hentam kerajaan.......pelik bukan apa....yg aku tau umno malah org lemayu tak halang hudud nak dijalankan..sejak zmn tun M...dia bg nik ajih buat hudud..buattt...takdak halanagn...nik ajaih yg dok main tarik tali sbb kes mat sabun kena tangkap basah....ni keluar lg kes hudud...najib pon cakap..buatt..takdak bantahan....tp kerna kapai sigh tak bg..nik ajih pon tak buat..pastu dok tuduh org umno..lahanat btoi la..aku org umno..aku tak ampun dosa hampa dok tuduh aku....demi allah aku tak ampunkan....

amom ni juga kata DAP tolak hudud...bangang ka..buakan kah PAs skrg bawah tapak kaki DAP.PKR..apa hang merepek ni..hang ckp mcm ORANG TAK DAK IMAN......bodoh la

Anonymous said...

Fanatik UMNO memang gitu... semua orang lain tu boddddoh belako ....yanng umno buat tuuuuu 'kipas' macam nk rak... wlpun Madey.. najib ..bercakap lintang pungkang bab agama nak tunjuk aku ni serba tau... bini sendiri pun tak terAJAR dgn halal-haramnya............ hehehehhehe

hai penyangak2 umno.... balik mengaji buka kitab, buka mata, buka telinga, buka otak, buka HATI tu........... jangan tau bukaaaaaa aurat anak bini dn rakyat2 yg jahil tuuuuuuuu...... baca juga bab dosa-pahala, halal-haram, iman-kufur..... dalam POLITIK ISLAM!

Anonymous said...

Fanatik PAS memang gituuuu. Semua orang lain kapirrrr. hanya PAS dan sekutunya yg Islam. Bangsatttt dan laknat punya pemikiran. Moga Allah ampunkan mereka.

Anonymous said...

hai penyangak2 umno.... balik mengaji buka kitab, buka mata, buka telinga, buka otak, buka HATI tu........... jangan tau bukaaaaaa aurat anak bini dn rakyat2 yg jahil tuuuuuuuu
-----------------
meh le kita bukak kitab.
ko nak pakai kitab ape. kitab jingga ke.
dosa pahle , halal haram.
ko tu bodoh, lepas tu nak sombong. ko ckp pasal tutup aurat. sape yg ko nak komen. rosmah, ko tau tak rosmah tu dah tua. ko tau tak ikut surah almaidah, org tua tu aurat dia camne. kalu khilaf pun pasal furuk. dosa yg tuhan sendiri mengaku akan diampun.
ko tau tak wahai org yg jahil, anuar tu kata murtad tu hak peribadi. ko tau tak mengsyrikkan tuhan, allah tak ampunkan. ko ni bodoh sgt ni ngapa. setelah org mengucap nyawa dan harta nya terselamat, kecuali 3, org yg membunuh org islam tanpa hak, pempuan yg pernah kawin bezina dan murtad. ada ke pasal aurat tu. ko ni bodoh ke ape tak tau mana yg lebih penting dari yg penting.
ko dan semua puak pas tu bodoh sebab tak tau camne nak beza sape khawarij ko nak criter pasal politik islam. ko hanya taklid ngan hadi awang yg kapir tu ko nak tunjuk pandai ke .bodoh tu sedor diri, org boleh ajorkan.
aku cakap lagi
anuar tu murtad sebab menghalalkan benda yg batil. menyokong murtad dan ifc
hadi awang tu kapir sebab melanggar amanat dia sendiri, melanggar keyakinan dia sendiri.
nik aziz tu khawarij, aku mampu beri bukti dari mulut dia sendiri memang dia ni khawarij. ko tu jahil mana ko mampu nak bezakan.
mat sabu tu penyokong komunis.
semua pemimpin atasan pas tu tak boleh dipilih jadi pemimpin. ko ni bodoh sgt ni ngapa.
harun din aje aku respect tapi dia tak mampu nak ubah yg lain nak buat camne.

Anonymous said...

mat sabu budak bodoh tak berpelajaran tinggi. Gagal ITM, dahlah muka macam traktor terbalik, ini ada pulak nak kecam org lain. Ustaz Nasha lebih berhemah dari anak didek Chin Peng itu.

Anonymous said...

Apabila timbul isu hudud baru ini, PM kata "kita akui hukum hudud adalah hukum ALLAH, tetapi melaksanakannya perlu dilihat realiti masakini". Maka melalaklah segelintir penyokong PAS yang gila babi menyerang PM sampai ke peringkat ada yang mengkafirkan beliau!

Haji Hadi Kata " hukum hudud ini adalah 0.0001 dari hukum Islam yang lain, banayk perkara yang lebih penting dari hudud.Tidak ada " Negara Islam" yang disebut dalam Quran tapai " negara kebajikan" ada di sebut.

Kata Datuk Seri "Kerajaan PAS Kedah tidak akan laksanakan hudud. Jangan samakan Kedah dengan Kelantan"

Kata Tan Sri Khalid, MB Selangor "Selangor tidak akan laksanakan hudud",

APA KOMEN DARI AHLI PAS DAN PENYOKONG PAS YANG GILA BABI DAN YANG PUTUS WAYER................

Anonymous said...

Adalah lebih baik Ustaz Nasha bertanding bawah UMNO. Sudah tentu ramai ahli UMNO akan mengundi Ustaz Nasha.

cakapxserupabikin said...

Umno tolak hudud...

Hudud mesti dilaksanakan tp....

Bagaimana pulak org2 Pas dan Pkr sendiri menolak Hudud contoh di kedah, Terengganu, selangor dan negeri dibawah PR....
Terang2 mereka tidak mahu melaksanakan hudud dinegeri mereka..

Orang Pas yg kononnya parti islam tp ada yg menolak Hudud

Boleh tolong jawap....

Anonymous said...

Dalam memperkatakan tentang perlaksanaan hudud, satu perkara asas mesti dimaklumi semua pihak. Iaitu, Syariat Islam telah meletakkan beberapa syarat yang perlu ada sebelum sesebuah negara melaksanakan hudud... selanjutnya..
http://al-ahkam.net/home/index.php?option=com_content&view=article&id=6773:mufti-mesir-zaman-kini-tidak-kondusif-bagi-perlaksanaan-hudud&catid=69:artikel

Anonymous said...

"Pergi Jahanam Dengan Umno!!!"

Anonymous said...

hampa tak kenai ustaz nasha jgn duk buat mcm2 hal, org kmpung aku kenai la dia ni bkn kira parti kalau sembang dikampung bab parti x ada dlm tajuk, senang minta tolong pandai selesaikan masalh, bukan jenis cepat melompat kalau ada apa2 hal, apa salahnya dia pegang jawatan utk kebaikan bersama, jgn taksub bendul sgt buka mata guna otak

Anonymous said...

MINTA SEMUA ALUMNI BEKAS PEMIMPIN PKR DATANG KE MAHKAMAH 9.1.2012 NANTI UNTUK UCAPKAN SELAMAT JALAN KEPADA ANWAR IBRAHIM KE BAMBOO HOUSE. YE!!!Senarai Pemimpin PKR keluar parti
Bekas Timbalan Presiden, Dr. Chandra Muzaffar
Bekas Ketua Angkatan Muda, Ezam Mohd. Noor
Ketua Penerangan, Ruslan Kassim
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Zainur Zakaria
Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi (MPT), Datuk S. Nallakarupan
Pimpinan awal ketika PKR mula ditubuhkan seperti:
Bekas Naib Presiden, Marina Yusuff
Bekas Setiausaha Agung, Mohd. Annuar Tahir
Bekas Setiausaha Sulit Anwar, Anuar Shaari
Bekas Setiausaha Angkatan Muda Keadilan, Lokman Noor Adam
Bekas Naib Ketua Pemuda Keadilan, Muhammad Zahid Md Arip
Bekas Timbalan Pengarah Pilihan Raya Keadilan, Hamdan Taha
Bekas Setiausaha Agung Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Salehuddin Hashim
Setiausaha Pergerakan Pemuda PKR Sabah, Faizal Julaili
Setiausaha PKR Bahagian Papar, Awang Mumin Awang Marali
Bekas Bendahari Agung, Abdul Rahman Osman
Bekas Naib Presiden PKR, Saidatul Badru Tun Said Keruak
Naib Presiden, Jeffrey Kitingan
Datuk Zaid Ibrahim
Ketua Angkatan Muda (AMK) Kuala Selangor , Nazaruddin Darmawan
Ketua Wanita Kuala Selangor, Fauziah Sulaiman
Bekas calon PKR Teluk Kemang / antara pengasas PKR, Abdul Manap Shahardin
Bendahari Parti Keadilan Rakyat (PKR) Hulu Selangor, Datuk Dr Halili Rahmat
Ketua PKR Tanjung Malim / Ketua Penerangan PKR Perak, Soraya Sulaiman
Timbalan Ketua PKR Bagan Serai, Roshanita Mohd Basir
Ketua Wanita PKR Pulau Pinang, Aminah AbdullahKerusi Parlimen
Ahli Parlimen Bayan Baru - Datuk Seri Zahrain Mohamed
Ahli Parlimen Nibong Tebal - Tan Tee Beng
Ahli Parlimen Bagan Serai - Mohsin Shamsuri
Ahli Parlimen Kulim Baru - Zulkifli Nordin
Ahli Parlimen Wangsa Maju - Wee Choo Keong
Kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN)
Adun Behrang - Jamaluddin Mohd Radzi
Adun Changkat Jering - Kapten (B) Mohd Osman Jailu
Adun Ngemah - Gabriel Adit Demong
Adun Lunas - Md Radzi Salleh
Adun Pelabuhan Klang - Badrul Hisham Abdullah
Adun Bukit Selambau - V. Arumugam
Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang - Fairus Khairuddin

Powered by Blogger.