Oct 6, 2011

KARPAL SINGH GELAR MUFTI PERAK IBLIS BERTOPENG ULAMA'!!





KARPAL Singh sekali lagi memberi amaran terakhir agar tidak menimbulkan kembali isu berkenaan Hukum Hudud buat mana2 Pemimpin PAS atau beliau akan membawa usul Pakatan mendesak tindakan displin dikenakan ke atas mereka. Malah Karpal juga semakin lemas dengan tindakan Mufti Perak, Ustaz Harussani yang secara tiba2 membawa suara PAS melaksanakan Hukum Hudud. Bagi beliau, Ustaz Harussani umpama Iblis yang lidah bercabang membawa unsur2 hasutan membangkitkan semangat ekstrim terhadap Agama. Karpal juga mempertikai status tokoh Agama beliau walhal Ustaz Harussani bersengkongkol dengan UMNO merompak kuasa Kerajaan Negeri Perak. Jika benar ianya 1 rompakan, apa yang sewajarnya PAS kenakan tindakan terhadap Mufti merujuk Hukum Hudud? Ustaz Harussani sebelum ini membuat kenyataan meminta Kerajaan Pusat mempermudahkan Nik Aziz dalam melaksanakan Hukum Hudud di Negeri Kelantan. Ianya sebagai 1 model dan pra eksperimen terhadap Perlaksanan Hukum tersebut yang jika berjaya, tidak ada sebab Hudud tidak dapat diaplikasi di Negara ini.




11 comments:

Anonymous said...

syaiton sudah terkentot bro...

Anonymous said...

Yang sohehnya..ayahanda Harussani tak aka terciri kopet macam Pork Nik Al Munafikun....(Tabik Ustaz Harussani....sejahtera untuk ayahanda dan seisi keluarga...)

Anonymous said...

Yang sohehnya..ayahanda Harussani tak aka terciri kopet macam Pork Nik Al Munafikun....(Tabik Ustaz Harussani....sejahtera untuk ayahanda dan seisi keluarga...)

Anonymous said...

Yang sohehnya..ayahanda Harussani tak aka terciri kopet macam Pork Nik Al Munafikun....(Tabik Ustaz Harussani....sejahtera untuk ayahanda dan seisi keluarga...)

hangkedee said...

"Yang baik tetap baik yang salah tetap salah"Moh kite ramai ramai pergi masjid.

Anonymous said...

Tak perlu marahkan Kapal sin ni. Org Islam pun hina hukumnya sendiri..biar la.. Dlm blog politik apa yg org tak kata pd Nik Aziz. Nik Najis la. Mcm2 lagi. Org Islam ala Malaysia.

Anonymous said...

eh bukan nik aziz sendiri ke yg menghina hukum Islam?..kalu x secara terangan, secara halus..

Anonymous said...

hukum hudud nik aziz keluar bila nak musim prayaa ....jekkk.....

musim2 lain ,....musim hujan, musim bola, musim tengkujuh, musim badminton, ...nik aziz campak dlm tong sampahhh.....

pelok cina dap lagi baikkkk.... boleh dpt duit, dpt balak.... alahaiiiii.....

Anonymous said...

biarkan kelantan guna hudud pas dia. gunakan untuk ahli pas sahaja. org umno dia kata kafir agama pas, maka setaraf dgn geng cina dan india, tak boleh pakai undang hudud pas. so kita boleh tengok, turun atau tidak jenayah kat kelantan bila orang pas guna undang hudud pas. kasi dulu percubaan. atau orang pas semua maksum, tak buat dosa ?

Anonymous said...

aku setuju anon d atas...biaq la nik ajih nak buat hudud d kelantan..takdak halangan la....dan..kita tgk kebodohan org pas yg totok menyokong...(tanpa pikir implikasinya)......sbb bila hudud d laksanakan d kelantan....hanya org PAS sj yg akan dihukum kalau buat salah..org UMNO..org cina india..tak kena..sbb pas kata kafir...so..yg kena hukum org passssssssss ja...masa tu br nyesal....sbb depa kelaskan UMNO sbg kafir....sebenarnya depa nak org umno yg dihukum...tp bila umno kafir terlepas la...yg kena batang hidung sndr...baru padan muka ,....ambik ko....**allah maha kaya....sapa buat jahat dia balas jahat laa....hukum karma....kun fa yakun....

Abd Razak said...

kalau nak buat hudud kat kelantan ,buat lah sapa nak larang...kelantan kan ada sultan ada majlis agama islam sendiri..yang nik aziz dok jaja buat apa? orang kalau berilmu tinggi akan buat tampa heboh2.ni macam .amerika ,cipta satu benda heboh satu dunia siap dengan patent .
buat jer hudud tu kemudian bahas secara teperinci agar tidak tersilap ayat undang2.ayat2 undang2 kena teliti agar tidak di permain oleh peguam dimahkamah.bila dekat pru saja baru hudud di perdendangkan.nampak sangat hukum islam diperalatkan.dah lama dah isu hudud ni senyap.tiba2 dekat pilihanraya baru terdengar .

Powered by Blogger.