Oct 18, 2011

HIMPUNAN SEJUTA UMAT.. PEMUDA PAS KATA MUSTAFA ALI PERANGAI MCM. YAHUDI!!





"Apa salahnya jika kami menyertai Perhimpunan Sejuta Umat ini? Bukankah Perhimpunan ini bakal mengumpulkan seberapa ramai Umat Islam di Negara ini? Bukankah Himpunan ini bakal menyaksikan kekuatan dan kekebalan Islam? Kenapa setiapkali bercakap soal tindakan dan penganjuran yang membawa kepada kekuatan Islam dicantas pihak Pemimpin Atasan Pakatan? Tak kisahlah jika ada di kalangan Pemimpin UMNO atau Parti2 lawan yang lain sertai sekalipun, apa salahnya? Yang salah kita tetap kritik. Takkan yang membawa kebaikan kita harus maki juga? Ana lihat Gabungan Pakatan ini seolah2 semakin takut dengan sebarang tindakan perlaksanaan mahupun penganjuran program2 yang membawa kekuatan Islam. Apa yang ditakutkan sangat dengan DAP? Sebelum ini di Negeri ana di Kedah bila hendak melarang Pusat Hiburan beroperasi pada bulan Ramadhan, dilarang juga. DAP Kedah marah. La ni belum sempat DAP kritik Pemimpin PAS Mustafa Ali yang mewakili suara parti ini? Sepatutnya PAS yang ana sertai sejak sekian lama kerana membawa suara Islam bukan sahaja menyokong, malah turut berkempen bagi muhasabah diri dan mengembalikan kekuatan Islam yang semakin dipijak dan dipandang rendah beberapa buah Negara di Dunia. Perhimpunan ini bakal mempamerkan kekuatan Islam pada dunia luar, jika ada umat Islam yang melarangnya, maka hati dan jiwa mereka membantu golongan Yahudi yang sememangnya tidak suka aura kekuatan Islam dipertonjolkan. Jikalau benar sekalipun hendak berpolitik, janganlah 'berselimut dengan kain yang diperbuat daripada kulit babi.' Kalaulah takut sekalipun dengan DAP, jangan halang umat Islam untuk berkumpul membina kekuatan Agama suci Allah. Bukankah tindakan tersebut benar2 sinonim dengan pendekatan yang diamalkan Zionis Yahudi yang mendakwa Palestin sengaja mengumpul seberapa ramai Umat Islam tidak kira dari puak Hamas dan Fatah demi memperkuatkan Politik mereka?" Ini email yang Melayu CinDia perolehi dari wakil AJK Dewan Pemuda PAS Gombak yang malu, berang dan rasa terhina dengan larangan Mustafa Ali, seorang Pemimpin PAS yang menjadi jurucakap DAP bagi menghalang Himpunan Sejuta Umat pada Sabtu ini yang bermatlamat mengumpul seberapa ramai Umat Islam di Malaysia bagi membina semula kekuatan Agama di samping memberi mesej jelas kepada Dunia bahawa Islam masih releven dijadikan Agama paling kukuh di peringkat nasional mahupun globalisasi.





5 comments:

Anonymous said...

Walaupun berlainan fahaman politik tp bab mempertahankan akidah dan islam kita mesti bersatu utk mempertahankannya.

Anonymous said...

orang pakatan ni akan join dalm hipunan sejuta umat ni kalau keling ambiga jadi penganjurnye. barau ada klas kata mereka.

Nok said...

sape kata PAS isle...betul le Mustaffa buat tu...apa pasal puak2 Pas nak marah pulak...Pas bukan isle, dalam quran pun tak tulis...Pas sekadar mengunakan agama untuk politik...bukan untuk pejuangan agama isle....tengok le manifestonya..............Pas hancur lebur dan akan kalah teruk di PRU13 nanti...dan Pas adalah parti munafiq dan menerima balasan dari...tuhan....tuhan tahu apa yg tersurat dan tersirat dalam apa jua yg di buat oleh pemimpin2 Pas yg tak ikhlas memperjuag kan agama..

Anonymous said...

Saudara Se Islam "Wakil" AJK PAS Gombak.

Cukuplah kita berseteru, kerana terpedaya dengan dakyah Yahudi dan Kristian yang hidup segar didalam segelintir pemimpin "Islam" didalam PAS, PKR dan juga UMNO.

Mereka ini sukar dikenal pasti. TEtapi yang sedihnya, Lim Kit Siang dan KEluarga nya daripada DAP jelas menghina secara lahiriah dan bathiniah akan Islam dan penganutnya dijadikan sebahagian daripada BADAN DAN BATIN dan bukannya sebagai ALAT untuk mempertabatkan Islam dan penganutnya.

Sudah sampai masanya kita perangi mereka dengan cara mempertabatkan aqidah,ilmu ekonomi dan fardhu kifayah umat Islam di tanah air bertuah ini.

Anonymous said...

betol2 lah bodoh punyer pmimpin bendol2

Powered by Blogger.