Oct 1, 2011

CHIN PENG NAZAK... BAKAL PULANG KE MALAYSIA!!?





Nampaknya Pemimpin Ulung Parti Komunis Malaya (PKM) Chin Peng kini dalam keadaan tenat. Laporan ini disahkan oleh sebuah Akhbar Thailand, akhbar berbahasa Sin Chew edisi utara. Chin Peng yang pernah membuat desakan untuk pulang ke Malaysia ditolak bulat2 Kerajaan Pusat kerana penderhakaan beliau terhadap Negara yang sukar diterima rakyat. Adakah Chin Peng bakal dibenarkan pulang ke Malaysia? Itu merupakan wasiat yang bakal beliau pinta dan jika benar beliau meninggal dunia, beliau pernah meminta agar ditanam di tanah air. Adakah rakyat Malaysia dapat menerima wasiat terakhir Chin Peng sebelum beliau pergi selama2 nya?





8 comments:

Anonymous said...

Tak perlu buang masa. Jangan mengundang masalah pada masa hadapan. Jika bukan sekarang, jangan kita susahkan zaman politik anak-anak, cucu-cicit dan keturunan pewaris kita akan datang nanti. Kita dah lihat komunis pun boleh dipolitikkan dan diangkat martabatnya hinggakan bangsa seagama Islam kita sendiri

Dilarang bawa balik... Nanti kubur Chin Peng akan dijadikan bahan untuk memutar-belitkan sejarah. Ahli dan penyokong mereka dan juga anak-anak muda yang buta sejarah akan diajar bahan yang salah di kubur Chin Peng sebagai bukti yang akan disalah ertikan oleh mereka ni semua..

Lebih baik disemadikan di luar negara jer untuk mengelakkan huru-hara pada negara di masa hadapan.

Anonymous said...

Lebih baik campak ke dalam laut antara perairan Thai dan Malaysia biar dimakan jerung. Gila babi sapa yang terima CP kembali ke Malaysia walaupun hanya tinggal jasad. Harap-harap najib jangan pusing macan kes Nawawebabi anak cina sial. Minta semua pencen=pencen polis dan askar mengawal kemasukan CP di sempadan Thai/Malaysia.

Sudir said...

bakor je..

manBonda said...

bakor je BABI tu..abunya kasi kat Mat Sabu buat bedak..heehee

Anonymous said...

pesal plak nk tanam kat sini ?ada MyCard ?
cer cuba la tanam kat sini ... esok lusa aku bongkah balik kubur bangkai sial tu !!

Anonymous said...

humban kat sungai jer biar jadi santapan buaya....haram jadah puiiiii..!!

Nam Ron said...

Hakikatnya..Chin Peng juga adalah pejuang yang mengangkat senjata menghalau british dari bumi malaya. Beliau layak digelar wira kemerdekaan walaupun sebagai PKM sebab belum tentu beliau selamanya dengan PKM...mana tau last2 beliau join UMNO ke MCA!..beliau patut diberi anugerah datuk ke..tan sri ke...

Anonymous said...

nam rom...aku rasa dia tak joint umno atau mca...dia masuk PAs..sbb mat sabun yg dok puji dia...lanbumg melangit...aku rasa CP mati dlm iman..sbb sempat mengucap dgn mat sabun....mati paki serban la...pastu bila pas memerintah negara...CP di beri gelaran Yang Teramat Mulia...kalah raja2 melayu la gamaknya.....aku rasa CP wasiat nak blk malaysia sbb dia tau org pas now dok puji dia...so dia wasiat la...takan nak puji je kot..tanam la aku sekali d malaysia....pastu ubah buku sejarah...CP pejuang bangsa d tanah melayu....ko setuju tak nam ron.....

Powered by Blogger.