Oct 17, 2011

BUKTI.. KARPAL SINGH AKUI ANAK GUAN ENG RABA BUAH DADA GADIS CINA!!?





Remaja Cina di atas didakwa merupakan anak lelaki seorang Pemimpin Kerajaan Negeri Penang telah melakukan pencabulan ke atas seorang gadis muda akan tetapi kes tersebut dikatakan berjaya dipadamkan serta merta untuk dibicarakan ke muka pengadilan dengan bayaran wang berjumlah RM 200 ribu. Ada beberapa Kumpulan Pro PAS Penang mengakui remaja ini merupakan anak kepada KM Penang, Lim Guan Eng dan tidak menafikan kes tersebut. Malah mereka turut bakal bawa isu ini ke peringkat Majlis Syura Ulama' PAS Pusat agar mengambil tindakan displin terhadap Abang Angkat Guan Eng, Mat Sabu yang turut bersubahat dalam menutup kes ini. Mereka berang dan malu dengan tindakan seorang Pemimpin DAP yang dahulu dijulang kononnya memperjuangkan hak anak Melayu yang dicabul namun akhirnya, fitnah tersebut terludah semula ke beliau dengan perlakuan sumbang anaknya itu. Namun, apa yang pasti, mereka pasti, Karpal Singh mempunyai dokumen penting dari mahkamah yang mengesahkan kes ini. Persoalan dan jawapan isu sebenar mungkin dapat dibongkar oleh Karpal, Guan Eng setakat ini masih tidak membuat sebarang kenyataan berkenaan isu ini. Ini bukan jenaka lucah politik tanah air. Ini soal maruah Institusi Mahkamah yang selama ini dihentam dan dimaki pihak mereka yang mendakwa Pemimpin BN yang mencabul maruah Institusi Perundangan Negara. Kita lihat siapa pencabul sebenar. (Gambar ihsan blog Gelombang Wangsa Maju)






9 comments:

Anonymous said...

soal maruah....sila rujuk ini

Penderhakaan terbuka Zainal menaikkan semangat para perwakilan Umno. Satu demi satu aib Raja-raja Melayu didedahkan dan keaiban-keaiban ini disiarkan oleh media elektronik pro-Umno secara langsung dan media cetak pro-BN keesokan harinya.

Bagaimanapun cerita tikus dan kucing oleh perwakilan Umno Pulau Pinang itu tiba-tiba mengecutkan perut para perwakilan yang sebelum itu begitu biadap dan celupar menghina istana.

Tiada seorang pun perwakilan Umno yang berani menyahut cabaran perwakilan Umno itu sehinggalah ucapan penangguhan Presiden.

Dan ketika memberikan ucapan penangguhannya Presiden Umno, Dr Mahathir Mohamad (Dato' Seri) dengan beraninya berkata: "Ada perwakilan yang bertanya siapa tikus yang berani menggantung loceng di leher kucing... Jawapannya kamilah... Kami yang berada di atas pentas ini (Ahli Majlis Tertinggi Umno)."

Maka bersorak-sorai para perwakilan Umno meraikan keberanian Dr Mahathir itu. Hasilnya satu Resolusi 4 Perkara telah diluluskan Perhimpunan Agung Umno untuk mengurangkan kuasa Raja-raja Melayu.

Brader Vo said...

KENA LANCAR SEGERA KEMPEN UNTUK SELAMATKAN ANAK GADIS PULAU PINANG DARIPADA DICABUL PEMIMPIN-PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT.

DARI KEJADIAN "SEDAP MAH" MAT SABU, KES MENJUBOQ ANWAR DAN RABA TETEK - OLEH ANAK GUAN ENG ... NAMPAKNYA GADIS-GADIS PENANG SEMAKIN TIDAK SELAMAT DARIPADA DICABUL.

Anonymous said...

Budak2 zaman sekarang ni sangat terdedah kepada Porno... inilah yang terjadi.

Anonymous said...

kes ni sebenarnya fitnah la tkya dok percaya sgt blog2 seperti papagomo dan wangsa maju tu...papagomo tu da la noob ade ke amik gmbar org main chess pastu ckp tu pompuan yang kene raba carik publisiti murahan melalui fitnah itulah papagomo HAHAHAHA!!!!!!

Anonymous said...

Pas itu LEMBU itu PAS.

Anonymous said...

Itu anak Guan Eng ke..

Kalau tak silap HM sekolah tu cakap kedua dua gambar tu bukan gambar budak kat sekolah dia.. Kalau di fahamkan dengan kenyataan itu, maka gambar itu bukan gambar sebenar anak Guan Eng.. Betul Tak..

Tapi isu sebenar bukan pasal gambar.. Tapi sama ada perkara itu berlaku atau tidak.. Jadi tak timbul lah cakap pasal gambar perempuan tu bukan gambar org yang kena raba tu.. Tak kan org yang tampal blog tu kejam nak letak gambar mangsa sebenar..

Tengok lah macam mana dia org dan termasuk The Star juga try nak spin cakap pasal gambar dari isu sebenar..

Tapi kalau itu anak Guan Eng, baik sorok baik baik kat Penang, jangan bawak kat KL.. Nanti kena sontot dek anwar jubori:)

Anonymous said...

Bukti? Mana buktinya? Setakat cerita terawang2 pastu letak gambar budak cina macam ni dah jadi fitnah ni brader... Kalau dah seangkatan dengan papagomo tu, perangai pun sama semaca jer... buat fitnah jadi asam garam, copy & paste ikut sedap hati je... buang masa betul!

Anonymous said...

Kalau pihak yg menuduh betul2 yakin benda ni berlaku, buatlah repot kpd pihak yg berkuasa krn ada 2 jenayah yg berlaku - mencabul & rasuah.

Anonymous said...

Biasalah ape diaorag buat mana ada salah. Semua betul... Penyokong dia org hampir semua tak ada akal... Kalau dah tok guru dia kencing berdiri.. Si anak murid kencing berlari. Tok guru kata rela berkawan dgn setan, anak murid terus berlagak mcm setan. Tok guru kata undi pas masuk syurga, anak murid terus yakin dah jadi ahlil syurga, bolehla nak buat ape skali pun. Tok guru kata dia ada ilmu mantik, jgn persoal tindakan dia, anak murid tertanya2 amende plok ilmu mantik ni, tp takpa teruskan ckp2 yg bunyi hebat camtu. Biar semua org tak paham. Jnji kami masuk syurga. Tok guru kata org tu kapir org ni kapir, anak murid pun anggap tok guru macam tuhan + nabi.
How stoopid can one get? You'll be surprised... There's no stupidity in pas. They call it berjuang atas nama Islam.

Powered by Blogger.