Oct 21, 2011

BLOGGER JINGGA 13 AKUI NYARIS2 DILIWAT ANWAR!!?





Kumpulan Blogger Jinggay 13 kelihatan semakin agresif memulakan perang saraf politik dengan melakukan beberapa strategi yang dilihat agak bacul. Nampaknya penghinaan serta serangan ke atas Pimpinan PM Najib Tun Razak tidak memberi kesan yang mendalam. Lalu digunakan Plan seterusnya dengan melakukan perisikan status individu yang mengendali blog2 Politik Pro Kerajaan. Strategi ini adalah salah 1 ugutan agar tidak membongkar dan mendedahkan lagi beberapa isu dan bukti penyelewengan moral dan politik Pemimpin2 mereka. Ini terbukti apabila mereka cuba menyerang Blogger Papa Gomo sebagai individu pertama yang sewajarnya dicantas kerana menjadi senjata utama penyerangan juak2 Pemimpin jilat tapak kaki mereka. Minggu ini sahaja nama Papa Gomo tidak lekang dimainkan malah semalam, isu PapaGomo berbangkit semula dengan melakukan serangan peribadi kononnya mempunyai wanita simpanan. Huh? Pemimpin Ulung kamu Anwar Ibrahim yang secara jelas dibuktikan melalui paparan Video tidak pula kamu ambil peduli. Diagung2kan lagi pemimpin sebegitu. Agenda yang dikatakan hendak mencantas senjata Kerajaan iaitu blogger. Walhal mereka lupa, pemimpin yang mereka bakal julang ini merupakan individu yang mempunyai perwatakan sedemikian. Jantan Betina dibalun. Cakap sahajalah fitnah. Jangan kata keluar Video. Jikalau mereka melihat aksi perlakuan sumbang Anwar di depan mata sekalipun mereka akan mindset semua ini adalah fitnah. Subahat YANG tak ada teloq. Hendak membongkar moral 'senjata' Kerajaan pada masa yang sama menjulang Pemimpin yang Perilaku Sumbang dari aspek moral dan prinsip. Ini namanya tak ada modal. Nak bercerita tentang Najib dah tak ada isu dah. Semua serangan makan diri semula. Tapi Jiggay 13 OTAK BODOH!! Dia mungkin lupa atau tak tahu bukti2 penyelewengan, perlakuan dan tindak tanduk mereka dan Pemimpin2 mereka ada di tangan kami. Hendak dibongkar sekarang. Rileks.. Berilah Jinggay 13 peluang untuk merasa popular buat seketika. Mengungkap kata Anwar Al Juburi "Sampai ketika dan masanya kita akan bongkar."




8 comments:

Anonymous said...

Pecacai yang diberi habuan lumayan dan kesedapan seketika. Pecacai2 angkat najis ini akan lingkup bersama Anwar Ibrahim. Setelah pecacai2 ini sedar akan kesilapan mereka semuanya sudah menjadi bubor, tiada guna kerana semuanya sudah hancur. Anwar Ibrahim raja segala raja tetapi ALLAH SWT lebih berkuasa dari segala2nya. Wahai 13 Blogger yang menjadi pecacai Anwar Ibrahim, solatlah berjemaah, berdoalah memohon petunjuk dari ALLAH SWT mencari kebenaran sebenar bukan mencari penghujung pelangi yang tak akan ditemui. Carilah permulaan realiti, negara memerlukan kamu utk membangun bukan utk memusnahkannya.

Anonymous said...

aku mencadangkan supaya BLOGGER PRO BN 'SAMAN' kalau 13 gay ni buat fitnah. biar sampai diorang ni minta sedekah.

Nok said...

Kacau sana kacau sini...bising sana bising sini...tapi akhirnya akan reda juga akhirnya setelah 2 perkara ni selesai percaya lah :

1.Apabila DSAI di sumbat ke Sungai Buluh...
2. Apabila PR kalah teruk di PRU13 nanti.

Tunggu lah kalau tuan tuan tak percaya....

Anonymous said...

Kapada blogger pro pembangkang...
Pulang lah kapada jalan yang benar dan terima lah hakikat yang sebenar nya. Walaupun pahit untok di telan.
Jangan lah membuang masa untok menegakkan perkara yang tak benar.

manbillion said...

itu blogger nengokkan muka saje dah tau memang goblog blogger org yg camni berlambak kat tempat aku... cakap laa, cerita laaa, tunjuk laaa apa saje bukti. pasti deme kate fitnah, kerana apa...? sebenarnya kalau nak tau yg menyokong, mengikut,memburiti pembangkang sebenarnya adalah rakyat kecewa, kecewa kerana tak dipilih, kecewa kerana tak dapat habuan, kecewa kerana tak dapat kontrak, kecewa kerana sabsidi, kecewa kerana tak naik pangkat dan bermacam-macam kecewa lagi semuanya bermotifkan peribadi. kalau tak percaya tengok lah wajah wajah penyokong pembangkang, semua berwajah tak puas dalam segala perkara. memang sial deme deme ni.

wak dol said...

Anwar sepatutnya ke Sg Buloh supaya dia taubat nasuha. selagi tak masuk selagi tu dia meroyan mencari dubur lelaki. Kalau blh sekandang dgn pesakit HIV, kalau tempoh 1 thn dia tak dijangkiti, lepaskanlah dia. Inilah manusia hebat agama tapi nfsu serakah hebat juga. Alim-alim kucing ni ada pada segelintir yg bertopengkan ulamak atau hj atau ustaz.

Anonymous said...

setuju dgn manbillion...puak yg jd pembangkang ni smeua puak yg frust sebenarnya...keliling aku..semua yg jd pembangkang jd penyangak bangsa dan ngr ni..semua yg frust ...tak dpt apa depa nak ....pastu terus jd haram jadahh...geram akuu.....ada jiran aku...sekoq perangai mcm haram jadah gak....buka company arkitek..pastu dah tak dpt pojek gomen..dok mnegutuk gomen itu ni..haram jadah btoi..cuba kalau dia sll dapat...hah time tu semua baguih...celaka sgh.....*8geng jiggay 13 ni seropa la...semua muka manusia yg kempunan...pegi cari batu belah batu betangkup la...kasi baham..buat apa nak jd pengkhianat ngr...nyusahkan org.....lahabau btoi...

MalaysianBanking said...

Al Quran menyebut... menuduh org berzina, wajib bawa 4 org saksi adil, kita jgn jd fasik...
Kita semua penyokong kerajaa, tp mesti wajib patuh kpd Al Quran...

Powered by Blogger.