Oct 8, 2011

ANWAR MAKI HADI AWANG PUJI BAJET 2012...!!





Presiden PAS Hadi Awang kembali main tarik tali berpuas hati dengan Bajet 2012 yang dibentangkan Najib tatkala Anwar pula gila morian tak tentu hala menghina pembentangan tersebut. Hadi Awang dilihat sudah tak tahan dengan drama yang penuh episod lalu mendakwa akan memuji isu yang releven dan mengkritik jika satu2 isu itu ada kelemahan. Mengikut jejak Anwar sememangnya tidak akan ada yang benar. Yang salah tetap kerajaan Pusat tetap salah. Akan tetapi menyalahkan isu yang benar dan progresif adalah 1 nilai budaya kotor. Jika diteruskan jiwa juga akan kotor. Sudahlah Ustaz, kamu cakap pandai. Lepas ni kena ugut sikit nak gugat jawatan kamu sebagai Presiden, tarik balik kenyataan. Aku dah tak percaya dengan Ustaz macam Hadi Awang ni.






3 comments:

Anonymous said...

macam bajet yg lepas-lepas gak...

tiadapun yg gagalnyer...cantik berjalan dan terlaksana!!!!

yg kantoi acapkali pengkritik dan pembangkang!!!!

yg hebatnya rakyat juga yg nampak
kebenarannya!!!

abu idris said...

arrayah.info - Bajet 2012 - Tidak Memenuhi Ciri-Ciri Ekonomi Islam

pemerhati said...

abu idris oi, ko klau nak kritik tu ada saja..x islam la apa lah..tapi amik jugak kan? habis tu nuar punya bajet tu islam sgt la??

Powered by Blogger.